En wanneer ongeveer? jullie hebben nu 3 prijsvragen lopen word het niet tijd iets af te handelen dat is een stuk overzichtelijker en duidelijker voor jullie en jullie hebben geen gezeik meer in de fora's
Ja, nu heeft iedereen op dit forum wel gelijk. als je een stop datum erbij zet moet je ook wel zorgen dat je zaken op orde zijn en zo snel mogelijk daarna het bekend maken. natuurlijk kwam er veel tussen, E3,Examen etc... maar je kan iedere admin vragen om de lootjes te trekken. opsturen kan dan altijd nog wel.. (dit is gelukkig al gebeurt bij de classic prijsvraag, en je krijgt die shit nog wel...) Maar als je tijd hebt om nieuws te posten kun je heel gemakkelijk ook de winaars bekend maken...
ik heb ook meegedaan aan de prijsvraag en hoop echt dat ik win, ik heb bijna aan alle prijsvragen meegedaan maar nog nooit gewonnen dus please laat me een keertje winnen. by the way, ik ga al heel lang elke dag bijna naar jullie site maar ik zit nooit op het forum en ben ook nog niet geregistreerd ik registreerde mij om mee te kunnen doen bij de prijsvragen. dit is dus mijn eerste post
schaam je!! , Sommige hangen hier al 1+ jaar rond (jaja wouter al 2 ) en hebben ook nog nooit iets gewonnen edit
Moderators zijn een deel van de community, geen afgevaardigden van de Crew zelve. Mr.Blond kan dus niet reageren op jouw vraag maar meld hetzelfde als wat er in mijn eerste zin staat Anyways, de mailtjes zijn sowieso nog niet verstuurd omdat die prijzen zelf nog niet zijn binnen gekomen.
Jij zei: dus mods en admins laat je horen... De mods kunnen zich niet laten horen omdat wij van niets weten, je moet bij de admins zijn en niet de mods met de vinger wijzen. Je vraag moet dus niet aan de mods gericht worden, want wij weten niet meer of minder dan jou
wat zegt wouter nou de prijzen zijn er nog niet wat wil je dan dat die ze tevoorschijn tovert, ze zijn er vast hard mee bezig hoor.
Maar dan kun je de winnaars toch al wel bekend maken. met daarbij een regeltje: je krijgt je prijs op gestuurd zo snel als wij de prijzen binnen krijgen of zo..
Jaja het is nu wel genoeg Markie. Jij hebt toch geen belang bij het afhandelen van die prijzen? Laat ons nou maar andere dingen doen, want ik weet zeker dat jij het leuker zou vinden datwij een nieuwe prijsvraag online zetten dan die vorige winnaars een mailtje sturen.
dat doen ze niet omdat ze volgens mij al eens zijn genaaid door een fabrikant die de spullen niet leverde.