Prijsvraag !!!!!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robie, 9 mei 2003.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee, ik heb er wel belang bij. Ten minsten wel bij de Teo Feng en die andere. diezijn nog niet getrokken. maar ik doe gewoon mee met de RTCW prijsvraag en hou verder me mond:p

2. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    oke oke dan heb ik niks gezegt :)
    maar jullie zijn er ook bij gebaat dat de prijsvragen bekend worden gemaakt want dan heb je dit gezeik niet en is er minder werk voor jullie ( dit is vrijwillig neem ik aan? ) en ik vind het een beetje een raar systeem dat er prijsvragen worden uitgeschreven terwijl er nog niks binnen is maar goed dat is mijn mening...

3. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als iedereen nu een beetje geduld had, dan zou de crew zich niet met dit soort zaken moeten bezig houden. Dat een developer of publisher of wat dan ook die games nog niet geleverd heeft is toch niet de fout van xbw... Je zal de uitslag wel op je scherm te zien krijgen als de tijd er rjp voor is.
    Ik vind dat we al mogen blij zijn dat er wedstrijden zijn.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb jij helemaal gelijk in!

5. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe inderdaad
    Je moet blij zat dat er uberhaupt prijsvragen zijn
    en als de prijzen er zijn zou het nog leuker zijn :+

Maar om problemen te voorkomen is het misschien beter om pas de prijsvraag te houden als de games er al zijn. Dan kunnen de zaken meteen afgehandeld worden en dat voorkomt heel wat gezeik en commentaar van bijdehande mannetjes zoals ik

Ik ga in de winkel ook geen kleren kopen als ik alleen de hanger krijg terwijl de kleren misschien nog wel gemaakt moeten worden :confused:

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dan snap je kennelijk niet hoe specials werken :eek:

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet helemaal juist hè, je kan namelijk ook pre-orderen, voorbeeld, je kan een kledingstuk uit een catalogus bestellen, terwijl het zelfs nog niet af is ( een pre-order, heb je bij games ook), maar dat is vitterij
    Wat ik wil zeggen, xbw wil zoveel mogelijk deelnemers bij zijn wedstrijden, dus uit 'commercieel' oogpunt is het veel slimmer een game weg te geven bij de release, in de hop dat de games zo snel mogelijk aankomen ( dit is nu dus niet het geval, iets wat ze zelf niet in de hand hebben)
    Daarbij een special wordt meestal de week van de release ( of er snel na) gehouden, op het einde is er dan een prijsvraag, die bij die special hoort
    als ik iets fout zeg wil een admin me dan verbeteren

8. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Ok das misschien wel zo
    maar op deze manier zaken doen is ook beetje vreemd voor de klant lijkt me als een winkel dat zou doen :confused:. Das niet klantvriendelijk en dan komen ze vanzelf niet meer of vertrouwen ze het niet meer

En denk dat na verloop van tijd als er na 4 prijsvragen ofzo straks nog geen prijzen uitgedeeld zijn dat het animo dan ook af neemt.

Als er dan echt zekerheid is dat die spellen er zijn bij jullie dan zullen er heus niet minder mensen meedoen want ook al hebben sommige mensen die game al, ook die mensen doen gewoon mee en wij Nederlanders staan erom bekend dat we alles wat gratis is wel willen hebben of iets voor willen doen
    dus als jullie bv 2 weken na de release die games als jullie ze dan al in bezit hebben als prijs uitdeeld dan zal het aantal mensen dat meedoet echt niet afnemen.

De CLassics waren toch ook games die al jaar uit waren ??? Jaja
    Daar deden ook veel mensen nog gewoon aan mee

Laatst bewerkt: 31 mei 2003
  9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is de uitgever die ons van de games voorziet. Het is dan ook de uitgever/distributeur die de verzending naar het XBW HQ verzorgd. Hoewel ik ook graag had gezien dat Mirik die mailtjes direct had afgehandeld had het qua verder verloop en duur van de ontvangst weinig uitgemaakt. Ook wij vinden het niet leuk dat de games zo lang op zich laten wachten, maar heel veel meer dan wat telefoontjes richting uitgever kunnen we niet doen.

10. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook niet boos te worden op jullie hoor
    Want als ik zo'n game ofzo 4 weken later ofzo zou winnen zou ik ontzettend blij zijn natuurlijk.
    Maar misschien omdat andere het niet goed regelen waar jullie afhankelijk van zijn is het misschien verstandig om het toch anders te gaan doen zodat jullie niet alle blaam krijgen en zodat de members blij zijn en jullie blij zijn en we samen met een grote glimlach van blijdschap door het leven kunnen gaan:)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Probleem is dat de lokale kantoren van uitgevers weer afhankelijk zijn van hoofdkantoren in Londen bijvoorbeeld. Dat verloopt niet enorm lekker, en je snapt dat XBW niet echt top priority is.

Maakt het overigens neit goed dat het zo lang duurt, maargoed.

12. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, ik had die Classics prijvraag gewonnen, maar ik ben nu toch heel druk met school. Dat het nog wellicht nog ff gaat duren, maakt me op nu ook niet meer zoveel uit (zomervakantie :)).
    En als jullie meteen hadden gemailt voor de adressen, en ik had nog niks gehad dan dacht ik dat er iets mis was gegaan met de verzending...dus dat is dan wel weer goed dat jullie daar nog mee wachten. Maarja ik win eens wat, dus ik hoef niet te zeuren denk ik. Ik doe weer gewoon mee met de nieuwe prijsvragen en ik zie vanzelf wel of ik wat win, ik check de mainpage dagelijks :)

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De winnaars zijn intussen bekend gemaakt, zie main. Dus een beetje geduld kan geen kwaad hè jongens.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor het bekend maken van de prijswinnaars.
    dan heeft deze thread toch wel min of meer geholpen.

Iedereen die (wel) gewonnen heeft: Gefeliciteerd.
    ook mirik: dank je wel :p

15. lord_vader

lord_vader ruler of the galaxy

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, sorry hoor hetis gewoon ik vin RTCW zo'n zaaaaaaaalig spel en ik zit misschien nog maar pas op het forum, maar sinds ik mijn xbox had(mei 2002) dat is dus 1 jaar zit ik elke dag het xbox nieuws te lezen, dus ik ken en maak van deze site al lang gebruik.

16. lord_vader

lord_vader ruler of the galaxy

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn die van tao feng bekend gemaakt of zijn ze daar nog mee bezig???

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn al bekend.

klik

18. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, wanneer krijg ik mijn bmx xxx prijzen, die zijn nu toch wel binnen |:- en ik heb al vaak genoeg gemaild

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben je beetje laat mee vriend, hoe kan ik nu nog controleren wie ik al verstuurd heb of niet. Als ik toen je info niet gehad heb, logisch dat we gewoon door zijn gegaan met de andere prijsvragen.

De vertraging die we nu hebben hadden we toen namelijk niet. En ik kan het ook niet meer controleren.

20. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik, ik heb m'n adres naar je gemailt. Zijn de classic prijzen reeds onderweg? :)

Deel Deze Pagina