1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Prijsvragen] Problemen en vragen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 5 mrt 2005.

1. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de prijsvraag van Fahrenheit niet meer op de main staat,

Zijn de winnaars van de Fahrenheit prijsvraag al bekend?

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    nou nog een keertje dan: Ik had pariah gewonnen en dat ging niet door en zou nu Black HAwk Down krijgen alleen heb hem nog steeds NIET ! zouden jullie ff wat kunnen laten weten ! want ik word er een beetje ziek van hoor ... het is al weer lang gelden dat ik me game zou krijgen ! MiGilleS

3. je kan dan beter een PM sturen naar de des betreffende persoon. Ditmaal dus Shriko.

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor, ik ben al een tijd geen XBW-crew meer hoor, dus de vragen kunnen naar Mirik gestuurd worden. Kobold op het forum.

5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    heb al PM gestuurt... alleen kunnen jullie niet gewoon die game op de post doen ofzo ? want er zijn de heletijd problemples doe die game op de post en je bent er van af en maak je mij en jezelf blij mee .... dus pak die game stuur hem naar mij toe en klaar ;)

6. philipnorth

philipnorth Blergh

Leuk Bevonden:
    0
    Hee hallo, ik heb gewonnen in die EA World prijsvraag, maar ik heb ook al kaartjes ergens anders gewonnen.

Dus als t nog kan, mag je mijn kaartjes aan iemand anders geven nog!

7. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    HAllo ik sta klaar :p mag ik ze ?? ik ben al meer dan 3 maanden aan het wachten op een game dus mats mij maar met kaartjes ;) ?>?

8. philipnorth

philipnorth Blergh

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie reden :)
    Maar helaas, ik heb ze dus al binnen gehad ook, en een collega van me gaat graag met ons mee, dus helaas is het kaartje al weer weg :)

Probleem opgelost :)

9. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    eej mensen ik heb me game nog niet :mad:

10. Victor

Victor Guest

Ehm, misschien is het al gevraagd hoor maar hoe zit het met de prijsvraag van de Far Cry demo? Ik heb geen winnaar noch stukjes gezien. :confused: Zeer slordig moet ik zeggen...

11. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    is idd gevraagt de winnaars hebben gewoon een demo gekregen.. (Ik dacht zelf eigelijk dat iedereen een demo zou krijgen daarom deed ik eigelijk mee...)

12. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de uitslag van de prijsvraag van fahrenheit, die al zo'n maand geleden was is ook nog steeds niet bekend. misschien zijn de winnaars wel al bekend, maar de uitslag heeft ook nog niet op de frontpage gestaan.

13. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb me game NOG STEEDS NIET alweer meer dan een maand geleden... !

14. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Eej mensen is Mirik er nog wel ? als ik em een mailtje of prive bericht stuur krijg ik niks te horen... ! weten jullie toevallig of je wel echt je gewonnen game krijg ??

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hi, ik weet zeker dat ik je al meerdere keren te woord heb gestaan. Anyways, het is nog steeds onveranderd. Ik schrijf regelmatig mailtjes naar de uitgever van wie het de bedoeling is dat je een game krijgt. Ik kan er helaas weing aan doen als ze niet de moeite doen games vrij te houden voor jou en vervolgens geen voorraad meer binnen krijgen. Ik zeg dat ze iets anders moeten opsturen, maar goed, zelfde verhaal, mij kunnen ze ook negeren.

16. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    dus het zit er niet in dat ik die game nog krijg ? en zeker niet bij de PU GAME PLAY ??
    :mad: NOOOOOOOOOOO !!

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja zeker wel, wat mij betrefd krijg je 'een' game zo snel mogelijk, liefst een recente, die ander is nu oud.

18. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    hahah kan je anders niet een paar games naar de PU mee nemen :p

19. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha lol ik weet wel een leuke recente :p Battlefield 2 modern combat :D kan dat ?

20. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    word deze Page nog welles gechecked ?

Deel Deze Pagina