1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

prijverhoging next-gen games?!?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Barcode, 19 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Test Drive Unlimited voor 60 euro?
    Bron: Atari releaselijst

    Uit een releaselijst van Atari blijkt dat de next generation games misschien toch niet zo duur gaan worden als dat iedereen verwacht. Er gaan namelijk al enkele maanden geruchten over prijzen rond de 80 of soms zelfs 90 pleuro's. In deze releaselijst van Atari kunnen we lezen dat Test Drive Unlimited voor de Xbox360 in november op de markt zal komen voor het schappelijke bedrag van 59,99 euro!


    tada!
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de game mij een betere ervaring biedt dan dat ik nu voor 60 euro krijg, ben ik wel bereid er 80 euro voor neer te leggen. Maar dan wordt ik wel veel selectiever/kritischer met het kopen van games
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt onwaarschijnlijk. Maar ga maar is rekenen. Het is ongeveer 10%! Dat is toch eigenlijk al best veel. 30% is wel heel erg overdreven. Naar wat ik gehoord heb van de prijsstijgingen is het altijd over 10% gegaan....of je moet naar de pessimistische hypers kijken, die maken er meteen meer dan 30% van.

    Er zijn trouwens al heel wat berichten vrijgegeven van games die 60 euro blijven. Kijk naar de post van Vegetom en kijk naar een pas geplaatste post over MS die de games ook 60 wilde laten blijven.

    Dat is nu juist met de huidige Xbox. Als je uit zou gaan van het belachelijke bedrag van 80 euro is het 3,75 spel. [pssst...de prijs van de 360 komt rond de 300 euro te liggen]
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor Duitsland is het zeker, maar dat zal voor Belgie ook wel zijn:

    Het racespel Test Drive Unlimited voor de Xbox 360 gaat in Duitsland €59,99 kosten. Dat blijkt uit een releaseschema voor de Duitse markt, dat uitgever Atari vandaag heeft bekend gemaakt.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil de xbox 360 graag hebben en daar wil ik veel geld voor geven maar als ik dan ook nog is voor een spel 80 - 90 euro kunnen ze het laten zitten
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk niet dat de games 80 a 90 euro gaan kosten, ik denk hetzelfde als nu, misschien tot de 70 euro, maar dat is toch niet zo erg he.
     
  7. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je écht geen geld hebt wacht je tot de prijs zakt. niet echt een optie als je het betreffende spel écht per se wilt hebben maar wel als je nog genoeg andere spellen in de tussentijd kunt spelen. :)
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tot nu toe blijft ms zegen dat de prijzen van de games niet omhoog gaan
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik vind dat MS ondertusse teveel gezegd heeft om nu nog helemaal geloofwaardig over te komen vind ik.....
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    uuuh...waar doel je op? Daarbij is het niet MS alleen die dat zegt maar ook enkele developers. Ik herhaal het nog eens: Als ik iets las over prijsverhoging ging het over 10%. Per game merk je daar niet veel van als consument [het is 6 euro], maar als developer merk je dat wel.

    Ik blijf er bij: De games blijven dezelfde prijs houden.
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ten zeerste dat je gelijk heb mqaar ik vrees het ergste.... :'-(
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaan ze meer kosten, 70 euro niet minder of je moet bij onlineshop gaan kopen...als ik zie op play.com kosten ze daar 63 euro, hopelijk ben ik wrong
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijsverhogingen als ze komen, tot welk niveau dan ook, zijn gewoon marketing-logica : hogere productiekosten en langere productietijd wordt doorberekend in de eindprijs....dat snapt iedereen denk ik wel. Het blijft een kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk, das met alles wat je koopt.

    Maar als ik voor een bepaalde prijs een goede game terugkrijg van hoge kwaliteit kan het me weinig schelen....het is een eenmalige investering en ik kan jaren met zo'n game doen :) Genoeg uren speelplezier voor die Euro's dus ;)
     
  14. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro is belachelijk dat is in gulden 180 gulden.het is nu al 110 gulden als het niet meer is.

    Dus als het zo is dan ga ik hem wel ombouwen,en daar zijn ze ook bang voor dat iedereen dat gaat doen dus ik denk dat het niet gaat gebeuren.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gaan we weer beginnen met de dicussie ;) ... de prijs word 60 euro voor games .. 90 euro is een belachelijk gerucht
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat zou gewoon zot zijn,...
     
  17. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want ze kunnen het wel maar dan gaat iedereen natuurlijk zij n of haars xbox ombouwen en dan krijgen ze helemaal geen geld meer binnen dan draaien ze alleen maar verlies en daar zijn ze bang voor, daarom hebben ze het niet gedaan.
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Misschien eerder bang dat sony zijn games goedkoper maakt en dat er veel mensen overstappen. Denk dat de meeste gamers niet ombouwen maar gewoon minder games kopen als de games duur zijn.
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ombouwen mij niet gezien!!!
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Mij ook niet..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina