Prijzen Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door fallout, 22 jan 2003.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hey darkwingduck goeie vriend :D:D... ow wacht eens ik krijg ook korting :{

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    :D

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
  4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    dat heb ik nou ook
    op xbazaar is het nix meer waard dan kan je deathrow een beetje voor 15 incl verkopen enzo
    daar word ik ook pissig van

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook niet zo leuk teveel betaald te hebben bij de laatste spellen.
    Maar toch zie ik er wel een positieve tendens in voor de toekomst wat betreft de prijzen van games op consoles.
    Ik heb mijn voordeel gedaan met Blinx en Quantum redshift.
    Dat was toch wel weer lekker.

6. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ik koop de echte grote titels waar ik heel lang op gewacht heb meteen als ze uitkomen (mortal kombat strax).... maar games die me wel leuk lijken koop ik nooit meteen... zonde van mn geld als ik ze een half jaar later nog steeds leuk vind en ze zijn goedkoper geworden...

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo doe ik het ook altijd, maar ik heb een zwak voor koopjes op spel gebied dus dan ben ik nog al geneigd om mijn portemonaie te trekken.

(niet dat er nog veel inzit maar goed)

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

bijdehand die jermain :)

whigger :D

anyweez, ik had et niet over musthaves. k vind et gewoon vaag. en een beetje lullig tegenover de mensen die een spel meteen kopen.

maar goed. blijkbaar is niet iedereen zo eager als ik om spellen in zn bezit te krijgen.

maar jah lkkr boeie, bijt mn kop er iig niet af ok.

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Prijzen Games

kijk deze jongen snapt wat ik bedoel.

thanx voor je steun in deze kwestie lars :)

10. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Prijzen Games

geef ik je gelijk in.. is erg kut als je een spel te koop aanbiedt op x-bazar en je krijg te horen dat 't geen drol meer waard is.. ik zou het ook kut vinden als het mij overkomt (tot nu toe nog niet echt voorgekomen), maar als iemand zijn spel aanbiedt voor een prijs die net iets boven de winkelprijs is dan zeg ik dat gewoon, zaken zijn zaken en dat hoort erbij

moet ik er wel bij zeggen dat ik jouw prijzen wel erg goedkoop vond, daarom nogmaals sorry dat de ruil niet door kon gaan omdat iemand anders eerder was ;)

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik vond mezelf ook eerrrrrrrrrrrg genaaid toen ik morrowind een week eerder voor 52 euro aanschaf, en em daarna bij MM zag liggen voor 25euro. ik d8 wattefak is morowind nou zo'n slechtverkopend spel of wat dan?

de nieuwste titels zijn na een maandje alweer 50 euro en dat is pretty fucked up. Xbox krijgt zo inderdaad een budget-imago en dat is niet zo mooi. wat wel mooi is, is dat de spellen gewoon goedkoop zijn:D

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah maar beter doen ze dat meteen voortaan :)

13. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ondertussen ook onze prijzen aangepast, bijvoorbeeld met de volgende games:
    Whacked -> 34.00
    Blinx -> 34.00
    NBA Inside Drive 2003 -> 34.00
    Quantum Redshift -> 34.00

14. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Whacked al gezien voor 29 euro.:p

15. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    TOPPIE! zet ze meteen ff in m'n lijst.. :D

16. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WTF Heb je echt morrowwind voor 25 euro gezien bij de mediamarkt? Dan moet ik toch eens gan kijken.

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Tsjaah dat is eigelijk bij alles... als je maar LAAAAAAAAANG genoeg w8 dan wordt het vanzelf goedkoop.... maar denk maar niet dat ik dat ik dan het aanschaffen uitstel!!!:+ }:]

18. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mechassault voor 40 bij Dixons, hij is alleen niet voorradig. Dan heb je er dus niks aan (misschien hadden ze er nog twee ergens liggen). Zo werkt dat vaak, heb ik me door computershopingewijden laten vertellen. Gooi een superaanbieding op het net, waar je er maar tien exemplaren van hebt, die verkoop je en aan de rest van de meute verkoop je een duurdere versie nadat je met een sip gezicht hebt verteld dat de laatste misschien nog achter ligt......even kijken......nee net verkocht helaas. Oftewel: de mens wil belazerd worden. Wat heb je nou aan een aanbieding met "tijdelijk niet leverbaar"!!

19. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mechassault voor €40 ;) Bij dixons Groningen, was wel de laatste die daar lag ja :+
    Maar goed, ik heb hem dus maakt me verder niets uit. En morrowind bij de mediamarkt vind ik zelfs de €25 niet waard. Heb hem op de PC gehad, 30+ uur gespeeld en het is gewoon een ZEER doelloos spel.

20. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met lelijke personages en domme gezichtsuitdrukkingen.

Deel Deze Pagina