Vooral sommige punten met de Dahaka zijn ERG vervelend. Maar een makkelijke manier om dat rotsding te doden is om te tijd te vertragen als je in zijn nek klimt. Dan heb je hem dood voordat hij je van zich af kan gooien
Thanks man! Erg goede tip dat tijd vertragen, daar had ik nog niet aan gedacht!! Nu is het spel weer leuk..
Ik heb een vraagje over de grafics van het spel. Want bij PoPot vond ik het WAAAAAzige beeld laten we het netjes zeggen K*T. En dat kon je ook zien bij screenshots van Popot. en dat valt bij PoP:ww wel mee. maar bij de filmpjes vind ik het ook nogal wazig. ik heb de game zelf nog niet thuis. ( In verband met de lieve Sint) maar ik heb het wel al gespeeld bij de PU gameplay en ik heb er eerlijk gezegt niet zo veel opgelet. dus is het al wat scherper geworden???
Ik heb een vraagje, ik ben zelf best wel fanatieke speler maar is de moeilijkheidsgraad normal dan wel uitdagend genoeg (want ben bang dat hard te moeilijk is)
normaal is best uitdagend vind ik dat gevecht met die vrouw in zwart voor de 2e x d8 ik vond ik best pittig op normal
Ik ben het eerste uurtje spelen egt te simpel doorheen gegaan, word het wel wat moeilijker dan? (ik heb ook nog geen puzzels gezien)
maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag is het beeld nu scherper geworden niet meer zo wazig ik zag nret namenlijk bij game van de week wat beelden voor de ps2 en het zag er lekker scherp uit en daar ben ik blij om want daarom heb ik deel 1 neit gekocht. maar kan iemand mij het verlosende antwoord geven
ja kweet niet vond het eerste level niet egt mooi maar daarna word het design ook heel anders (ik vind het nu zeker mooie graphics maak je daar maar geen zorgen om)
kheb ook nog steeds geen antwoord gehad Ik ben het eerste uurtje spelen egt te simpel doorheen gegaan, word het wel wat moeilijker dan? (ik heb ook nog geen puzzels gezien) speel btw op normal
Ik heb het spel ook vandaag gekocht en toen ik het eerste level speelde dacht ik echt van, wat is dit?? Het ziet er helemaal niet zo mooi uit. Maar later wordt dat zeker wel beter. Op jou vraag wacko heb ik geen antwoord btw. Ik ben nog niet zo ver