1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince Of Persia 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeoN, 8 aug 2004.

  1. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog iets anders te doen is als je uhm hebt uitgespeeld??
    (behalfe die arena natuurlijk) weer iemand of er ook een arena bij de andere consoles bij zit en pc?
     
  2. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je weer terug lopen naar het savepoint. Gewoon aan het begin van die tuin. Ik denk dat je terug moet naar die grote kamer met rotsblokken die je omhoog en omlaag kunt halen.
     
  3. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man!*) Hij lag eigelijk wel voor de hand, maar soms zie je wel eens wat over het hoofd dus..O-)

    Anyway, ik heb het spel net uitgespeeld. Ik deed er ongeveer 15 uur over op normal niveau dus dat is zéker een verbetering ten opzichte van deel 1. Het verhaal werd wel vetter hoe meer je naar het einde toe kwam trouwens. Één van de betere game verhalen imo!:9 Ik ben nu alleen erg benieuwd naar het tweede einde.

    Zou het kunnen dat je er ook voor kan zorgen dat Keileena niet dood gaat en je de Dahaka vernietigd?

    Weet iemand hoe je dat tweede einde kunt krijgen btw?:)

    Er is trouwens nog best een hoop te doen als je hem eenmaal hebt uitgespeeld hoor. Artwork verzamelen. Ik heb nog lang niet alle wapens enzo. Dus dat is zéker weer een reden het spel nog een keer te spelen. Op hard niveau dan meteen. Dan is de uitdaging nog wat groter!_O_

    Het wordt btw tijd dat er iemand een walkthrough op www.gamefaqs.com gaat zetten. Maar goed, de game zelf vond ik nogal traag en buggy beginnen. Hoe verder het spel vorderde hoe minder ik me aan de onvolkomendheden ging storen en hoe lekkerder het wegspeelde. Toch vallen het aantal grafische bugs wel op vind ik:
    1. 'Vallen door de grond'
    2. Zwart scherm bij het terugkeren naar het menu
    3. Vastlopers
    4. Geluid dat weg valt.
    Het spel is érg goed, maar ik vind het erg jammer dat Ubi niet dat maandje extra heeft genomen op de game te perfectioneren. Hopelijke worden deze vervelende bugs via de downloadable content rechtgezet en de game op deze manier écht geperfectioneerd...
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  4. Remenic

    Remenic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... kamer met rotsblokken zeg je? Daar hoor ik iets nieuws :) Ben nog niet in zo'n kamer geweest. En met de tuin, bedoel je dan die plek met dat standbeeld in het midden, wat in het heden volledig overbegroeid is met flora? Ik ga ondertussen eens op zoek naar een kamer waar je rotsblokken omhoog en omlaag kan halen.

    Trouwens, nu ik er over nadenk... Is dat die plek waar je op een gegeven moment je zwaard in een blok steekt? Ik weet het niet hoor, maar het spel is maar vreemd... Erg onduidelijk allemaal.
     
  5. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bedoel ik eigenlijk. Als het goed is zit daar ook de deur naar de 2e toren.
    Ik weet het niet zeker hoor, vind het spel ook moeilijk te volgen qua verhaal. (En het wordt nog ingewikkelder)
     
  6. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me echt niet om die eindbaas te verslaan :confused:
    Hoe heb je dat gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  7. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt dit spel nou kwa gameplay op Ninja Gaiden?
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    niet helemaal, je hebt wel stoere gevechten zoals in NG, maar de platform onderdelen zijn belangrijker in dit spel en je zal eerder moeten springen enzo dan dat je blijft vechten.

    op zich zou je kunnen zeggen dat het dezelfde gameplay biedt als ninja gaiden, maar dan met een vechtsysteem dat wat eenvoudiger is (iedereen weet dat NG echt moeilijk is) en dat in POPWW een grotere nadruk ligt op platform elementen
     
  9. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je die ROCK muziek ook uit zette? ofzachter
     
  10. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij gewoon in het opties-menu.
     
  11. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar :)
     
  12. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een xbox en wil snel mn spellen hoeveelheid gaan uitbreiden...maar nou wil ik weten of het verstandiger, beter, leuker is om SOT te spelen/kopen, voordat ik aan WW begin. Of zou ik ook meteen aan PoP 2 kunnen beginnen. Mijn voorkeur ligt bij eerst deel 1 te gaan spelen.
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ff vraagje aan iedereen. Ik heb het op de ps2 gespeeld en grafisch vond ik het super nintendo kwaliteit. Ik hoop dat het op de xbox een stuk mooier uitziet.
     
  14. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat voor SNES jij had, maar de Xbox versie is in elk geval mooier dan SNES kwaliteit :p
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, nee maar ik vond het op de ""snes""(ps2) maar aambeien graphics hebben maar toch bedankt voor het antwoord.
     
  16. Reus

    Reus Guest

    [​IMG]
     
  17. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kben nu aangekomen bij de tweede toren en moet die nog oplossen enzo maar kan iemand me vertellen op hoeveel proent ik dan ongeveer zit???
     
  18. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier al een goed antwoord op? :)
     
  19. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het je om het verhaal gaat (dat heel goed in elkaar zit) dan moet SOT ook kopen. WW is nl. het vervolg van het verhaal in SOT.
     
  20. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad ten zeerste aan idd eerst Sands of Time te kopen/spelen. Warrior Within heeft een hoop nieuwe elementen. Als je ze 'andersom' zou uitspelen denk ik niet dat je nog zo erg van SoT zal genieten. En dat zal zonde zijn. Want voor die 2 tientjes waar die voor in de winkel ligt, is het echt een topgame. En misschien is Warrior Within tegen de tijd dat je SoT hebt uitgespeeld wel ergens in de aanbieding..;)
     

Deel Deze Pagina