Prince Of Persia 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeoN, 8 aug 2004.

  1. kanzlooz

    kanzlooz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou thuis maar nou sit ik tog steeds te denke hoe die rond renende acrobatische flikker heet weet iemand dat?
     
  2. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik moet naar de 2 torens hoe kom ik daar?? heb dat zwaard er al ingestoken idd op hoeveel procent zit ik nou..
     
  3. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu uitgespeeld
    met de water sword kan iemand mij vertellen wat de einde is zonder de water sword?
     
  4. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Einde zonder Water Sword:
    Je vecht tegen Keileena, ze wil niet geloven dat je het lot kunt veranderen en je hebt dus geen andere keus dan om haar te vermoorden. Als ze doodgaat verschijnt daarmee de Dahaka die haar ipv jou meeneemt, waarmee de Sands of Time dus nooit gemaakt zijn, de tijdslijn niet is aangepast, en en de Prince zijn eigenleven heeft gered. Hij keert terug naar huis, waar hij Babylon brandend aantreft. Einde.
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Predator, is het een lang spel? Hoe lang heb jij er zo ongeveer over gedaan?
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n 2 dagen achterelkaar gespeeld met eet pauze's en ffkes 5 uur geslapen.

    @diego, bedankt ik zal nog kijken of ik hem nog wil uitspelen zonder water sword :p

    ///edit ik ben ook benieuwd of er een volgende POP komt(zou wel tof zijn) want (de gene die het nog nie uit hebben gespeeld niet lezen)
    in het eind filmpje zie je hem terug keeren naar babylon en zijn rijk staat helemaal in de fik, en dan zie je "de dark prince" of zo en dan zegt hij nobody can change his fate.
    Ik hoop dus echt dat er een vervolg opkomt met nog meer dolle stunten die je kan uitvoeren.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  7. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vraag ne beantwoorden ,mmm ik moet naar de 2 torens hoe kom ik daar?? heb dat zwaard er al ingestoken, idd op hoeveel procent zit ik nou..
     
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik kaileena heb verslagen krijg ik filmpje dat niet te begrijpen is. Kan iemand dit em uitleggen?
     
  9. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    www.gamefaqs.com _0/
     
  10. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    snap daar geen houd van .. vand ie gamefaqs
     
  11. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff...het lukt me echt niet om WW uit te spelen.
    Heeft iemand een trucje ofzo om Kaileena te verslaan?
     
  12. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ze slow motion gaat gebruiken kun je 2 dingen doen; of je gaat snel aan de rand van het plateau hangen, en zodra het afgelopen is, sla je snel toe en spring je meteen wel terug naar achteren. En weer het randje op (want ze zal kort daarop weer slow motion gaan gebruiken). Deze cheap techniek samen met af en toe zelf hard toe slaan in slow motion heeft mij een eind geholpen. Een andere manier is het toeslaan met je eigen slow motion zodra Keileena de hare inzet, daardoor kun je én gelijk veel damage doen, én je hoeft haar slow motion niet te ontwijken.

    Als ze tornado's rond gooit, rondrollen en zo die drie dingen ontwijken, zorg dat ze stoppen op het plateau voor 3 gratis bijvullingen voor je sandtanks om weer een poosje door het gevecht heen te kunnen komen. Verder succes!!:)
     
  13. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    nou kheb 'm uit:mad: hij was erg vet, maar kvond 'm toch weer wat kort. maja mss komt dat ook wel omdat ik geen genoeg krijg van dit spel:cool:
     
  14. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Blijft het spel bij jullie ook wel eens hangen??
    Ik heb het spel nu een uur of 6 gespeeld en hij is al 3 keer blijven hangen. 1 keer bij het slingeren aan een touw. Alles loopt gewoon behalve de Prince, die is niet meer in beweging te krijgen. En 2 keer als ik af ben en ik kies retry. Ik krijg dan zwart beeld en het geluid blijft hangen. Ik moest in alle 3 de gevallen de Xbox aan en uit zetten om weer te kunnen spelen.
     
  15. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van gehad ja. Niet zoveel als jou zo te horen, maar zéker in het begin traden er bij mij regelmatig bugs op. Zwart scherm, Prince die niet meer vooruitkomt. Noem het maar op, ik heb er totaal zéker een keer of 5 last van gehad, (en dan noem ik even niet het aantal keren dat ik ben doodgegaan door, wat ik noem, ongepolijst gamedesign...) Op ongeveer 1/3 van het spel werd het bij ineens opmerkeilijk minder. En begon het pas te lopen zoals het hoorde. Terugkijken op het geheel vind ik het ook allemaal best meevallen. En was het gewoon een steengoede game. Aleen iets meer bugs dan deel 1...:)
     
  16. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    O.k. dan weet ik dat het niet aan mijn cd ligt.
    Voor de rest is het absoluut een erg vet spel.
     
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Vinden jullie het beter dan ninja gaiden, want ik vond (en vind) ninja gaiden namelijk de bom.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is NIET beter dan Ninja Gaiden, maar als je Ninja Gaiden leuk vind, vind je dit ook leuk (zoals ik al eerder eens zei :))

    Hoe dan ook, het is zeker het proberen waard, ook al ken je een superieur spel als Ninja Gaiden :)
     
  19. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lukt mij niet om in slow-mo te vechten, zit nu bij "Chase the girl in black". Of moet ik deze optie nog krijgen later in het spel?

    Hij's overigens ERRUG mooi, SoT had ik op de PS2, maar dit slaat alles qwa effecten!
    _O_
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij blijft mij gewoon verbazen (in de goeie zin van het word (jaja)). Het lijkt wel alsof je voor Tecmo werkt. We zouden gewoon is een keer zo een Prince vs Ryu moeten houden. Wat zijn de voor- en nadelen van de games, zodat we een uiteindelijke winnaar krijgen.
     

Deel Deze Pagina