1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia 3: The Two Thrones

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 25 apr 2005.

  1. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik de teksten zo lees is het net of jullie het spel al gekocht hebben voor sinterklaas maar hij komt toch pas de 8e uit?
     
  2. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is al uit
     
  3. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand hem al aan het spelen? Met het vorige deel van PoP was ik zo klaar, maar kvond hem toch wel erg leuk om te spelen. Ik wil wel wat meningen over het spel horen, hij lijkt me wel gaaf
     
  4. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gekocht het is wel een tof spel als je met de dark prince speelt moet je echt iedere keer snel zand zien te vinden want als je balk leeg is ben je dood dus iedere keer moet je snel denken en het is wel leuk met die keting die hij heeft vind het wel moeilijk die speed kill gebeuren maar het is toch weer veel van het zelfde vergeleken met de vorige 2 delen het is eigenlijk bijna het zelfde als deel 1 je vecht samen met farah tegen de vizier maar echt een must voor alle pop fans.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  5. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    prince is kuli
    speedkill is tof, het klimmen is moeilijker vergeleken met deel 2 maar ook veel leuker vooral door het klimmen met een mes in de muur
    als je de vorige 2 delen tof vond is deze gewoon een must have
     
  6. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een korte opheldering geven over het verhaal van deel 1 en twee, want ben het namelijk al weer vergeten.:confused:
     
  7. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb hulp nodig met die grote reus met z'n tong eruit hoe kan ik hem verslaan help me me me
     
  8. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    16. The Arena

    Boss Batle
    Boss: Jawless Brute
    Boss' Weapons: Big Sword
    Attacks: Slashes
    This guy is big and menacing so move around. Your objective is to head up. Look
    start running around the area a bit until you find something that'll lead you up
    the. Follow it upwards, you'll encounter some wall running and dagger stabbing,
    just get to the top. You'll be on a small platform with a plank leading outwards.

    Walk out a bit and activate a speed kill. You'll jump up on the brute and then
    end up back on the ground. Time to get back up to the top again. The way up will
    be slightly different this time so just find where to start to get up. Once
    you're up to the platform activate yet another speed kill and this time you'll
    blind the brute. You'll end up on the floor again but this time you just need to
    constnatly slash his legs until he falls, when he does a speed kill will be
    automatically triggered, finish him up with this.

    Once defeated you'll see a cutscene of some people being freed, and you 're
    transforming back into the Dark Prince, you jump down the hole left by the Boss
    and now are left to cotinue onwards, it will ask you to save automatically, do so.
     
  9. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    in nederlands graag en waar kan ik een cheat vinden waar ik gezondheid ben en onverslaanbaar ben
     
  10. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    nog geen cheats maar bv met google is cheatplanet.com te vinden
    wel een cheat voor een speciaal zwaard:
    During gameplay, pause and input UP, DOWN, UP, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, YELLOW, BLUE, YELLOW, BLUE.
     
  11. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    uitleg hoe heb jij die reus verslagen in je eigen taal
     
  12. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    als het filmpje is afgelopen moet je naar de zijkant gaan en effe rondlopen t otdat je daar heb je een gedeelte hebt waar je omhoog kan klimmen met de techniek dat je je zwaard in de muur steekt doe dit totdat je op ooghoogte bent van de reus ga dan op dat kleine gedeelte daar helemaal vooraan staat dan spring je naar hem toe dan druk je op de b knop dan kom je op zijn rug dan moet je weer wachten tot je beeld verkleurt weer snel op b drukken en dan kom je op zijn gezigt moet je weer wachten tot je beeld verkleurt weer op b drukken en dan is hij half blind moet je naar de andere kant van het veld toen klim je weer omhoog dan weer daar bovenaan springen zit je weer op zijn rug dan pakt hij je dan zit je in zijn hand dan moet je wachten tot weer je beeld verkleurt dan kom je weer op zijn gezicht weer het zelfde verhaal dan is hij hellemaal blind dan moet je hem met je zwaard op zijn poten slaan en als hij dan bijna dood is dan krijg je weer speed kill mode dan druk je iedere keer op de b als je beeld verkleurd en dan heb je hem verslagen en komen de mensen die gevangen waren naar buiten rennen en verander je in de dark prins waar je dan weer veder mee moet spelen en zo versla je dus de reus.
     
  13. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is het voor de xbox een kleine samenvatting graag
     
  14. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    g.v.d ik word gek wat doe ik verkeerd ik spring met y,x en dan wordt ik gepakt hoe moet ik het anders doen ik heb met a, gedaan but no
     
  15. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he hulp nodig lees hierboven
     
  16. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier toevallig al voorbij die 2 eindbazen na dat stuk met die paarden?Dat lijkt echt onmogelijk hoor:|
     
  17. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst ik dan jij welke waar ben je ben je ver in het spel
     
  18. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hooo sorry,piep ik nou gewoon voor joh:pZal volgende keer een nummertje trekken als ik dat apparaat kan vinden:)Maar die eindbaas waar jij bij hang is kwestie van goed timen,zodra je mes blauw word meteen op X drukken:)waar ik ben zal ook wel kwestie zijn van erg goed timen maar ik vraag me af hoe wat en waar:pIs zeg maar vanaf savepunt The King,s road.
     
  19. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je met waar ik bij hang is kwestie van goed timen en zodra je mes blauw wordt. hoe moet ik het dan doen ik heb 50ste keer geprobeert met die domme reus met zijn tong buitenbord
     
  20. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit een kleine bug in prince, sommige hebben er last van en sommige niet
    kennelijk heb jij er wel last van, oplossing: er zijn 2 plaatsen waar je omhoog moet klimmen om de reus te verslaan met een speedkill, als bij 1ste klim nog geen speedkill geactiveerd wordt of als het zwaard niet blauw wordt begin dan met de andere klim
     

Deel Deze Pagina