een grote kist met een houten paal erop wordt tegen gehouden volgens mij moet ik die verschuiven maar weet niet hoe ik die blokkade weg krijg wie kan mij helpen?
op de kist klimmen, dan wallrun naar rechts en op einde naar achter springen op de ballustrade, dan draaien aan zo'n hendel en voila blokkade is opgeheven
Ff een vraagje, hoe lang doe je erover voordat je hem hebt uitgespeeld? (gemiddeld, of spreek uit ervaring) Ik zoek nu namelijk een spel wat je wat langer bezig houdt dat bijvoorbeeld CoD 2 Big Red One.
Ik denk dat een gemiddelde gamer er zo'n 10 uur over doet zolang deed ik er ook over. (vond hem zo vet dat ik hem daarna nogmaals heb uitgespeeld dus )
10 uur Dan ga ik hem niet halen, heb de vorige 2 ook al gespeeld dus zal er wel wat ervaring mee hebben en weer doorheen karren in een uur of 8. Ik huur hem wel een keertje...
Ik heb m vanmiddag gekocht, en hij is vet Eerste keer dat ik een PoP-game tof vind (Warrior Within heb ik nog nooit gespeeld)
ehr...dat vraag je wel zo vaak, maar dit deel is net uit, en jij wilt weer een nieuwe ik heb geen idee wanneer ie komt, maar verwacht m nog maar niet te snel aangezien dat deze pas gereleased is
kan best, maar adt wilt niet zeggen dat het volgende deel al volgende week in de winkelrekken ligt he die harley nummero 20 moet gewoon eventjes geduld hebben
pindakaas bedoelt er waarschijnlijk mee dat de trilogie af is en er misschien geen volgend deel meer komt.
Jij snapt hem. Volgens mij heb ik in meerdere reviews gelezen dat ze dit een waardige afsluiting van de trilogie vonden...
laatste deel vd trilogie maar ze hebben wel plannen voor een volgend avontuur, zijn nog genoeg avonturen te verzinnen