1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia 3: The Two Thrones

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 25 apr 2005.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het einde van de Sands of Time trilogie. Dus dat wil niet uitsluiten dat er nog een prince avontuur komt;)
     
  2. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nu wel een nieuwe of niet
     
  3. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    is gewoon nog niet bekend
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    waat...hoe ongeduldig kan je zijn zeg :+
    als er een nieuwe komt, wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn, gebeurd dat waarschijnlijk pas over een half jaar ofzo in het beste geval.

    dat je het even weet ;)
     
  5. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    komt volgens my geen nieuw deel maar wat ik heb gehoord is dat de makers van p0p een nieuwe game aan het maken is voor de ps3 en 360 ''assassins''
    gaat over de kruis tochten heb een klein film vragment gezien ziet er uitzonderlijk mooi uit
    ik vindt trouwens ook dat de filmpjes van pop t2t ook zwaaar vet zijn met name die ene na dat je de twin bossess heb verslagen
     
  6. PurifieR

    PurifieR New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch ook nog die PSP-versie, valt die buiten de 'sands of time' serie?

    Two Thrones bevalt in elk geval prima tot nu toe :)
     
  7. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vreemd opzich, ik vond niet zoveel aan de vorige pop delen, ben nu met the 2 trones bezig, en ben al paar uur aant spelen.. echt heelemaal super.. 1 van de beste games die ik gespeeld heb.. op 1 of andere manier toch heel anders dan de vorige delen

    ben trouwens nog niet zo ver hoor.. heb net dat je heelemaal begint op te lichten/ net of als je gouden aderen hebt.. en aangezien ik vind dat er weinig save points zijn moest ik opnieuw beginnen in een level omdat je automatisch leven verliest:mad:.. kan je dat trouwens ook uitzetten? had het idee dat het een soort wapen is wat je uit kan zetten..
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is eigenlijk de poort van Warior Within als ik het goed heb.. Dus die is ook nog in de sands of time trilogie:)..

    Maar hoe speelt de hele serie eigenlijk? Ik heb het nog nooit gespeeld(shame on me).. Is het beetje Ninja Gaiden+Blinx(tijd;))+puzzels van Zelda of hoe moet ik het me voorstellen?
     
  9. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t2t uitgespeeld en nou staat er bij de aftiteling credit dat ik een special power heb sorrow nog iets de code is volgens my vv^^vv^^<><> xyxxyy
    maar nou als ik dan een nieuwe game begin of een oude load dan doe ik dat in het pauze menu en gebeurd geen zak mischien komt omdat ik no\iet weet wat er moet gebeuren

    werkt deze code bij iemand wel
     
  10. PurifieR

    PurifieR New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, wel interessant lijkt me dan, een PoP voor onderweg..

    Ik vind het zelf wel een beetje als een Zelda spelen ja, vooral deel 1. Het is een beetje een mix tussen verkennen (al is het erg lineair), zwaardvechten, en vooral veel acrobatische toeren uithalen..zo ervaar ik het althans, en ik vind het alle drie erg vermakelijke games :)
     
  11. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    pr skywalker wat voor code is dat dan wel voor een nieuw persoon want ik heb alleen codes gezien van nieuwe wapens. _0/
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er misschien een beetje laat mee... Maar ach.
    Ik zag deze game in de aanbieding liggen bij de FRS.
    Is het verhaal goed volgbaar als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt?
    Op de PC had ik vroeger PoP3D, daar had ik me toen goed mee vermaakt.
    Vandaar dat deze game mij wel leuk leek en de reviews zijn over he algemeen positiever dan over de voorgaande delen
     
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    the two thrones is een vette game.. ook de filmpjes die je na het uitspelen kan bekijjken zijn lachwekkend.
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien iets moeilijker te volgen al heb je deel 1 of 2 niet gespeeld maar je komt vanzelf in het verhaal ;) Het is verder een erg toffe game alhoewel ik als ik jouw was liever voor deel2 zal gaan omdat die meer sfeer heeft:)
     
  15. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    De 3 is eigenlijk de enigste van die 3 die ik heb kunnen uitspelen. Zeer goed spel oor :) Niet zo echt moeilijk maar dan moet je maar op moeilijker niveau spelen. :p
     
  16. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal.
    ik heb net prince of persia the two trones gekocht.
    Weet iemand hoe ik klompa moet verslaan?

    alvast bedankt

    sorry ik deze topic nog niet gelezen voor dat ik me vraag stelde.
    maar ik krijg hem niet dood
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de muren omhoog klimmen, vanaf daar kun je dan van een platformpje op zijn hoofd springen. Nu krijg je een speedkill en werk je je weg weer naar beneden terwijl je hem damage doet. Als je nu beneden moet je aan de andere kant ook omhoog klimmen. Hier doe je weer speedkill. Zodra je weer op de grond bent moet je op zijn enkels gaan slaan met je zwaarden. Na een tijdje stort hij dan op zijn knieen hierna moet je op zijn rug klimmen en hier nog een speedkill uitvoeren.
     
  18. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel maar als ik naar klompa toespring krijgt hij mij altijd te pakken ook al doe ik speedkill

    wat doe ik verkeerd?

    alvast bedankt
     

Deel Deze Pagina