1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia Classic (XBLA)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 15 mei 2007.

1. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Moest je niet door een spiegel heen springen? ik kan me zoiets herinneren, ik geloof dat je die helemaal niet moet doden, omdat je anders jezelf dood.

Geloof ik hoor. ik was 23 ofzo toen ik het speelde, dat is alweer een tijdje geleden. Maar ik meen dat het zoiets is/was.

Peace,
    Rich_Art. ;)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Je hebt al een grote hint van het spel ontvangen. Bij de magische spiegel word je persoonlijkheid gespleten... vervolgens ga je het gevecht met hem aan en dood je hem... en daarmee dood jij jezelf ook. Ik ga het verder niet verklappen, maar begin je al door te krijgen hoe je dit zou kunnen oplossen?

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.443
    Leuk filmpje Fardo. Ik vind nog steeds de oude PC intro het beste. Op de een of andere manier komt de situatie daarin veel dreigender over. Vooral als je die Jaffar de kamer in ziet schuifelen...

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PC versie vroeger ook kapot gespeeld, alleen nooit uitgespeeld. Kreeg het simpelweg niet voor elkaar, Prince of Persia is absoluut geen kinderspel qua moeilijkheidsgraad :eek:

5. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Veel oefenen. Mijn zoontje heeft de demo ook gespeeld, maar dat is echt geen doorzetter. Hij wordt altijd erg boos als het niet meteen lukt. Jammer.
    Ik vind het juist een uitdaging om het wel voorelkaar te krijgen, des te groter is de voldoening.
    Mijn zoontje koopt een game en gaat meteen op jacht naar cheats,, Rare jongens die kinderen van tegenwoordig. LoL.

Peace,
    Rich_Art. ;)

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zo was ik vroeger ook rich art.
    Maar het verschil was dat ik toen nog vaak games voor een tientje bij de lokale Ill & Eagle bestelde en ze nu lekker in de winkel koop ;)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Cool filmpje. vind inderdaad het begin van de eerste versie cooler. hoe jafar binnen komt + hoe de prinses weigert helemaal top.

denk toch dat ik hem misschien ga halen. (btw met controller is ie zoveel makkelijker)

8. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast in lvl 12. Ik weet wat ik moet doen, maar hoe trek je je zwaard in? Dat lukt me nl. niet.

9. Robincop

Robincop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zwaard steek je weg door op B te duwen. Wel zorgen dat je geen enkele andere knop induwt, je moet helemaal stilstaan voor je je zwaard kan wegsteken.

10. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is al gelukt, dankje.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel net uitgespeeld. Gaandeweg het spel wordt je zo bedreven in het zwaardvechten, dat Jaffar niet echt moeilijk meer is. Gewoon veel blokken en direct counteren. Normaal geef ik altijd de voorkeur aan spellen met een goede multiplayer, maar ik heb me behoorlijk vermaakt met deze singleplayer. Er zit ook veel trial en error in, je wordt steeds een beetje beter. Dat werkt best verslavend.

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaffar komt toch ook voor in alladin?XD

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die Jaffar is net zo stout als die in Prince of Persia ;)

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en ook iets met een zo'n zand klok, hourglass, weet niet meer hoe het in nl heet, en die princes werd erin opgesloten, en ze verdronk bijna in het zand!!!!!

ik verbaas me zelf nog steeds met m'n geheugen:p

15. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel! Dacht altijd dat ik de PC versie had gespeeld maar gezien de beelden van Fardo's filmpje heb ik de Genesis versie gespeeld. De gameplay is heerlijk vanouds, en de graphics zijn echt supermooi gewoon. De beste XBLA port tot nu toe imo. Had het eergister gelijk uitgespeeld :), maar die survival achievement lijkt me echt onmogelijk.

Overigens heb ik de feather (float) achievement gemist, in welk level kom je die tegen?

16. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is heel het spel gebaseerd op Alladin ;).

Ik wil deze eigenlijk ook wel downloaden. Ik heb dit spel vroeger echt vaak op m'n PC gespeeld, en is wel leuk om het nu weer op de 360 te spelen (mét achievements :D).

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Dat lijk me knap. Denk als ze op elkaar gebasseerd zijn dat het andersom is. aangezien de eerste prince of persia in 1989 uit kwam en de film alladin in 1993 uit kwam (jezus smartass mijn geheugen is pas goedn hhaha)

Trouwens wist iemand dat er een prince of persia deel twee was? Prince of Persia the shadow and the flame (nee dit zijn niet die xbox versies en ook niet prince of persia 3d) check wikipedia (al staat daar weinig info --> niks)

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.443
    Ja, wist jij dat niet dan? Gewoon een PC spel hoor, ook 2d (en de laatste 2d PoP als ik me niet vergis). :)

Vond persoonlijk PoP 1 leuker, maar deel 2 had wel meer variatie in de levels en tegenstanders. Zelfs ingesproken tekst tijdens de cinematics (dat was in die tijd echt speciaal)!

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Cool even kijken of ik hem ergens kan regelen. Is het ook weer met een tijd eraan vast?

20. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina