1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia Classic (XBLA)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 15 mei 2007.

1. Robincop

Robincop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsien. Ik kan maar geen negende lifepotion vinden... Is er ergens een dat beter verstopt is dan al de rest toevallig?

2. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, het verhaal van Aladdin is al oud hoor.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aladdin

3. Medigan

Medigan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had net een aantal levels opnieuw gespeeld omdat ik nog niet alle life potions had.
    Maar daarbij had ik ook mijn tijd verbeterd en daarbij onder het uur gekomen. en het enige verschil is dat de laatste 2 levels er anders uitzien.
    De levels zijn hetzelfde alleen speelt zich het nu in het paleis af in plaats van in de gevangenis. Ook de credits zijn een beetje anders ;)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik word knetter van dat zwaardvechten, verlies echt ontzettend vaak. Kan iemand me wat tips geven? :+

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Blijven oefenen.\o/

(sorry, kon het niet laten :9)

6. dmxniek

dmxniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de dark prince zal precies hetzelfde doen als jij doet dus als jij jou zwaard gewoon wegstopt dan doet hij dat ook

7. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij helpen met het laatste level?
    Ik kom niet voorbij die wizzard. Als ik hem flink mep, dan gebruikt hij een force om mij achteruit te zwiepen.
    Ik probeer al steeds zoveel mogelijk naar links en dus naar hem te lopen en te blijven. Maar dan gebruikt hij 2x die force en dan lig ik in het gat net voor het hek aan de rechterkant.

Peace,
    Rich_Art. ;)

8. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit geprobeerd met A te vermijden? ;)

9. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    LoL, ja die bliksem die uit zijn staf komt is makkelijk te ontwijken, maar hij gebruikt ook een een of andere force waardoor je 4 meter achteruit vliegt.
    Die is niet te ontwijken.

Peace,
    Rich_Art. ;)

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, die kan je niet ontwijken, maar je kan hem wel een beetje blokken. Als je niet blokt, word je meters naar rechts gegooid zodat je vaak in het gat valt. Maar als je op tijd blokt, schuif je maar een heel klein stukje naar rechts. Het is gewoon een kwestie van oefenen, veel blokken en op de juiste momenten toeslaan

11. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies zoals Supremacy NL zegt, dat bedoelde ik met het 'vermijden'. Als je alles goed timed dan verschuif je maar heel klein beetje met zijn force

12. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks guys.. Idd gewoon blocken, dan schuif je idd maar een klein beetje.

Peace,
    Rich_Art. ;)

13. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb gister eindelijk die 9 life potions gevonden :). Spel is zeker wel te halen binnen het uur als je het al een keer hebt doorgegaan. Ben alleen benieuwd of het me zal lukken zonder 1x dood te gaan :confused:

Deel Deze Pagina