1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of persia help topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 19 feb 2004.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb 'm al HEEEL lang. Heb de Playstation 2 versie :p
     
  2. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi ik zit al weer vast. Op ongeveer 34 procent. Een enorme balk met daaraan spijkers zwiept heen en weer en als je daar onderdoor bent moet je naar beneden. Je kunt dan bij de muur oplopen en naar een staaf springen waaraan je kunt slingeren, je slingert dan naar een andere staaf over een kuil met allemmal spikes heen. Maar daar zit ik vast. Je kunt daar nergens omhoog. Alleen hangen maar verder niks. Help please?:confused:
     
  3. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik het goed heb moet je daar gewoon via de muur omhoog lopen en dan weer van muur naar muur springen. Het is wel een lastig stukje en je moet het gook nog eens snel doen!
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel omhoog joh! Gewoon van muur naar muur springen zoals Gerben al zegt, dan kom je volgens mij bij de andere kant uit waar ook weer zo'n balk heen en weer zwiept :)
     
  5. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    als je het zwaard dat door muren kan slaan hebt gevonden (na Above the Baths, zit rond de 35-40%) en zeg maar die grote kuil bent overgeklauterd... dan kom je bij een draaihendel die in 3 standen kan staan, de derde stand wijstnaar een dichte muur... deze kun je openslaan... daarachter vind je (of althans ik) PoP1... volgens een xboxsite zou dat PoP2 moeten zijn, en krijg je PoP1 bij het uitspelen van het spel, maar toen kreeg ik nix :mad: waar vind ik PoP2 of zit die niet in de europese versie?

    ow, btw, bij het opstarten van een nieuw spel (en je staat op het balkon) houdt de linkerstick (stuurknuppeltje) ingedrukt en toets vervolgens AXYBYAXB, dan krijg je PoP1 in Sands of Time Stijl... wayyy cool (met dank aan Snoops)
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook niet meer verder :'-(. Ik zit nu op 52% van de game bij al muurtjes waar je op moet balanceren, ik heb al 2 henels over gehaald toen kwamen die kevers die heb ik dood gemaakt dan moet je een hendel uit de muur trekken en dan gaat er een hek omhoog. Vanaf dan weet ik het niet meer
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet terug naar het torentje waar je in eerste instantie vandaan gekomen bent... als je het hek omhoog doet, kun je daar namelijk overheen lopen (middels de muurwalk) naar het tegenovergestelde torentje! (boven het halletje waar je aan die hendel trekt, dus:))
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  8. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vond het gevecht in de kamerlift (rond 80%) de moeilijkste, the girl got all the punches :eek: net als het goed gaat met m'n eigen levensbalkje, krijgt zij weer een enorme zwieper van een speer, booh!!!
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik kan niet meer terug naar dat torentje komen, want nadat ik die 2e hendel heb over gehaald gaan er aantal hekken dicht en kan ik er niet meer komen
     
  10. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik probeer in het kort uit te leggen, hoe ik ben gegaan (even ervan uitgaande dat je de vogels al gekilled hebt, want die houden je wel bezig als je haast hebt)

    als die hekken dichtklappen, dan heb je in dat centrale middenstuk, een laag hekje (tussen 2 ruinemuurtjes) waar je op kunt klimmen... hier kun je middels heen en weer springen tussen die beide muren weer boven op de evenwichtsmuur komen (waar normaal die vogels zitten dus)

    spring naar de overkant van de ruine... en via zo'n uiteinde naar de zijwand (waar de grote deuren zitten die nu dicht zijn...) nu kun je naar het torentje lopen!
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vogels heb ik al gekilled, maar ga het zo nog wel probeeren.
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik er niet zo veel van begreep ben ik er toch uit gekomen!
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben eindelijk langs dat gevecht op 14%. Ben nu in een kamer waar je eerst een puzzel moest oplossen samen met die griet. Na die monsters onderin te hebben verslaan kwam er onderin iets te staan, New power Freeze (Ofzo).. Ik zag dit net te laat en heb die kracht zeker weten nodig om verder te komen. Moet namelijk een platform laten stilstaan. Weet iemand met welke combinatie ik deze activeer?

    Thnx, Furies
     
  14. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    furies, wellicht bedoel je de Y-knop tijdens het vechten?!? hiermee kun je een tegenstander tijdelijk bevriezen, en middels x+x doormidden slashen... (megafreeze doe je met de L en R trigger, maar weet niet of je dat meteen al kunt, eigenlijk)

    Headcollector, mooi zo, en in tekst komt het altijd anders over dan dat je het voor je ziet, waarschijnlijk heb je achteraf nu iets van: ooooooooooooooooow, zeg dat dan meteen ;)
     
  15. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een vijand tijdelijk bevroren is kan je hem beter maar 1 keer slaan, als hij dan weer is ondooid valt hij op de grond en kan je zn ziel opzuigen (of hoe dan ook heet).
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    mjah, kan... is maar net wat je prefereert, ik kill de blauwen altijd met Y... en de rooien zuig ik op met m'n dagger!
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand misschien wat ik nu moet doen? (Voor waar ik ben zie paar posts terug). Want er zijn 2 schakelaars op de grond. Daar moet je op blijven staan anders deactiveerd hij weer. Als je op 1 van die 2 gaat staan komt er een soort paal uit de grond zodat je op die muur kan klimmen. Maarja, je kan natuurlijk niet naar die paal toe en op die schakelaar staan tegelijk... Wie helpt?
     
  18. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    furies, er liggen daar 2 blokken die je kunt verschuiven... een boven op een stapel andere dozen, en de andere sneaky om het hoekje van een stel... die kun je op de tegels plaatsen...
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  19. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kom nog steeds niet verder dan die ene puzzel :mad:
     
  20. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ow ja, die ene :D
     

Deel Deze Pagina