Prince of persia help topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 19 feb 2004.

  1. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik zit vast in de lift hoe moet ik die kerels doden als wat wil drinken dan doden ze me sta ik midden in de lift doden ze mij of de prinses

    weet iemand een oplossing hiervoor want ik raak hier gestresst van

    bedankt
     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    kvin dit ook het lastigste stukje... als de prinses haar leven moet opladen, probeer dan de vier monsters achter jou aan te lokken... zonder ze te doden... als haar powerbalk weer gevuld is, kun je weer slashen... de makkelijkste manier om te drinken is alle monsters freezen, of neerslaan op de grond... en dan gauw je water aanvullen...

    oftewel, in beide gevallen geldt eigenlijk dezelfde truc, als een van jullie 'leven' nodig heeft, dan geen monsters killen, maar blijven ontwijken, of tijdelijk uitschakelen...
     
  3. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik nu ongeveer 20 kerels bevriezen zoveel sand heb ik toch niet
     
  4. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    het zijn er maximaal 4! in totaal zijn het er wel veel meer, maar die je tegelijk moet bevechten zijn er nooit meer dan 4...
     
  5. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik niet met je eens ruim 5 tot 6
     
  6. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    nou, weird, bij mij ist toch echt zo... maximaal 4, pas als je er eentje killed, komt er weer een nieuwe bij... en dat is dan ook het probleem, je weet nooit waar die terecht komt... en daarom is mijn truc dus om tijd te rekken bij het viertal dat je onder controle hebt...

    maar goed, 5 a 6 wordt wel lastig ja :confused: is dat wel de xbox-versie dan? ps2 is ook maximaal 4... wellicht heb je de pc of gc dan?!?
     
  7. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het op pc
     
  8. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    hmmm, could be the reason!
     
  9. cheeta

    cheeta killerdog

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dan hetzelfde ddoen wat je schrijft
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit weer eens vast,
    Ik ben net uit een soort van dierenkooi dacht ik..
    Zit nu in een soort gang waar je op het begin een tijdklok moet aanzetten en dan voordat de deur beneden is daar moet zijn.
    Eerst heb je 3 ronddraaiende messen, geen probleem.. Dan een gat met spiesen erin, ook geen probleem.. dan in de muur van die ronddraaiende scherpe dingen kom ik ook gewoon langs.
    Maar aan he einde daar heb je van die stekels in de grond. Hoe kom je daarover ? Want als ik wil springen dan rolt 'ie er gewoon doorheen? En over de muur erlangs kan ook niet want er staan 2 van die palen tegen de muur.
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook doorheen gerold, ik werd wel geraakt maar daarna kun je wel gewoon verder lopen.
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee bij mij kan dat niet, want mijn health is minimaal :X
     
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    denk wel zoiets, maar ja... ik ken ut ook niet met zoveel monsters... :confused:

    succes in ieder geval!
     
  14. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    furies, als je alles aardig vlotjes doet, dan kun je voorzichtig door die spiezen heen lopen, dus niet rennen en springen... je moet dan de deur nog kunnen halen (middels een koprol)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  15. NLDuke

    NLDuke Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon rustig er door heenlopen ala sam visje
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Furies: idd heel rustig lopen dan gebeurt er niks,en je kan ook nog stukje over muur rennen dan kom je er ook onbeschadigd langs
     
  17. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast bij die lichtstaven maar kan iemand meschien de preciese volworde geefen van de lichtstaven??...
     
  18. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    die gast boven je schreeuwt naar je of je goed of fout zit :)
    gewoon onderaan beginnen, de rest wijst zich dan vanzelf!
     
  19. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Even om offtopic te gaan: het valt mij erg tegen ik ben nu 2 en een half uur bezig en zit al op 28%.. De moeilijkheidsgraad ligt niet erg hoog...

    Om terug te komen op die puzzel.. De eerste die je pakt hoor je die gast schreeuwen, rest ook..

    Tip na de derde moet je rond laten draaien en na beneden om vierde te pakken...

    Vervolgens (als je alles hebt gedaan) moet je een trap op lopen en aan een staaf gaan hangen dan wordt die gast vermoord en ben je klaar!
     
  20. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de onderste lichtstaaf pakken, dan die daarboven, dan de bovenste en als laatste de staaf direct daaronder. Zo heb ik het tenminste gedaan.
     

Deel Deze Pagina