dat probleem heb ik ook>>khad ook nog andere manieren om PoP2 te krijgen maar die kloppen ook niet..F*CK!!!!!!
hmmm kuch kuch kuch ik zit vast bij de level met de spiegels ik heb alle spiegels goed geplaatst zodat het licht schijnt op een gek object dat op een diamant lijkt ergens helemaal boven in een hoek... >>>vanaf daar ben ik vastgelopen ik zie wel dat er touwen hangen maar ik kom er niet bij dus voor de beter weters graag wat advies oowww het probleem was >>> ik had haar naar die barst in de muur moeten brengen en dan komt ze op de eerste verdieping daar doet ze een poort of zo los en daar zit een afbeelding waar je het licht op moet schijnen de spiegel die jij moet gebruiken om het licht op de afbeelding te krijgen zit ook op de eerste verdieping helemaal aan de andere kant dus zoek en gij zult vinden
als je het licht op de diamant hebt latemn schijnen komen er tegels uit de muur he? ga naar de overkant waar farah staat. daar staan aan de rand van die steunpilaren. ren tegen de 1e op met de right trigger. dan grijp je je vast aan zo'n rand. dan kun je naar het eerste touw springen, dan naar het tweede en dan naar zo'n andere rand aan de muur. dan ff klimmen en dan kun je op een ladder springen.
ok thanx ik ben nu weer vastgelopen bij die standbeeld met al die deuren bij iedere deur die ik neem beland ik op dezelfde plek terug bij het standbeeld helup
google kan soms handig zijn Tomb doors puzzle: Near the end of the game, you are in a tomb with infinite doors. You have to find the correct series of doors to progress. Go to the landscape view. Always start at the door with the face above it and go clockwise. The order is: 1. Fourth door from the entrance 2. Seventh door from the entrance 3. Third door from the entrance After you have successfully done this you will be taken to the second level of this room. It is almost the same, just with more doors. The order is: 1. Fourth door from the entrance 2. Ninth door from the entrance als laatst op de 2de verdieping moet je langs alle deuren lopen en luisteren bij welke deur je water hoort dat is de laatste deur....
Ik kom niet verder bij 93%. Ik moet de toren opklimmen, na wat vleermuizen verslagen en over wat randjes en balkjes gelopen te hebben kom ik bij een kapotte toren waar je aan kan hangen. Ik weet dat ik hier ergens naar beneden moet maar waar precies?
Bij de toren moet je niet naar beneden maar juist naar boven, en dat doe je door van muur tegen muur te springen.
hebben jullie dat al geprobeerd? btw ik heb 'm pas net sinds vandaag en ik vraag me af of die prince of persia 1 die je kan unlocken de originele 8-bit versie is of dat ie is omgezet naar 3d? 8-bit zou wel vet zijn
Ik heb dat net ff geprobeerd en het is idd gelukt. Bij mij unlocked ie dan POP 1. (Ik had em al unlocked) Ik denk dat POP 2 niet bij de Europese versie zit van POP: Sands of Time.
K verheugte me dr ook op om die weer te spelen, maar ouwe spellen op nieuwe consoles spelen.... op een of andere manier is er gewoon nx meer aan. Je kan het beter houden bij.. Those good old memories
ik zit vast bij ongeveer 85-90% na dat filmpje waarbij Spoiler je met dat wijf in bad hebt gezeten moet je een puzzel doen door middel van dat lichtstraalkaatsing maar ik kom daar echt niet verder kan iemand me helpen? edit// laat maar 't is al gelukt