Tja er staan beelden van de E3 nog op de dvd van gamekings, te krijgen bij de PU. Verder is er ook op gamekings al een (p)review geweest, dus wat meer opletten int vervolg
hmm jij vroeg 2 dagen geleden nog of iemand er iets van wist, dacht ik nog niet zó lang geleden edit: ok, je hebt gelijk
Ja maar natuurlijk, ik heb al heel veel informatie over deze game, maar misschien hebben mensen nog informatie die de meeste mensen waarschijnlijk niet hebben. Dus daar heb ik nu om gevraagd. Ik heb de eerste post in deze thread ook veranderd, beetje achterhaald, maar deze thread dateert uit 04-03-2003
POP; sands of Time heeft een ERG goede score in EGM gekregen. Het werd beoordeeld met een 9.0 en 2x een 9.5. Op gamefaqs.com spreken de mensen die de demo hebben gespeeld er ook over dat de game veel aan de PS2 topper ICO doet denken in sommige opzichten, en is men erg lovend over de puzzels en de gevechten. Dit beloofd dus erg veel goeds
He leuk op de site van prince of persia kun je een oude level spellen(wel aangepast), maar een probleempje mijn tijd wordt niet in de top-score lijst opgenomen. Heb namelijk een goede tijd 3:20 das sneller dan die de development team haha ik ben goed het spel
Ik heb zelf een demo van PoP voor de PS2, maar vond het spel, op de animatie en de graphics na, nou niet erg indrukwekkend... Het vechten was eentonig (beetje button smashen) en de besturing van het presonage voelde niet echt soepel aan. Laten we hopen dat dit een vroege versie was
Prince of persia herleeft inderdaad!Vooral wij xbox freaks boffen want wij krijgen extra : Includes the entire classic Prince of Persia 2 game (xbox exclusief) Features one level from the original Prince of Persia completely remade in 3D (xbox exclusief) Behind-the-scenes making of featurette Xbox exclusief downloadable content En natuurlijk mooiste beelden
Ik moet deze game echt hebben ... ehm ... sterker nog als het goed is krijg ik hem eerdaags binnen voor mijn NTSC xbox
Prince of persia 2 erbij he? Dat was toch dat je in het eerste level op het dak begon? Dat je snel moest zijn anders mistte je de boot? Wel vet om dat weer eens te spelen.
Jah volgensmij kwam dat door Sony, die wapperde ff met wat geld om hem voor de PS2 eerder te krijgen dan voor de Gamecube en XBox(hetzelfde als met Beyond Good & Evil)
ja en dat teld dan alleen in Europa. Alsof ik voor deze game speciaal een ps2 ga kopen ofzo... maar goed...tis nog ff wachten maar ik ga 'm zkr kopen!
Ok, ik heb deze game net binnen en ik moet zeggen: een must have! Wat speelt dit spel lekker zeg..oh mijn godje..! De gfx zijn echt super en de gameplay al helemaal! Je kan dik veel moves uithalen met je zwaardje, zoals bullettime en dan spring je op en dan deel je wat rake klappen uit Ik heb hem nu nog maar een kwartiertje gespeeld en dit spel kan alleen nog maar beter horen. Ik zal eerdaags even een goeie impressie geven Groetn