1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia herleeft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 4 mrt 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Heb jij hem NTSC of is ie hier ook al uit? :eek: Hoe werkt dat 10 sec terug in de tijd gedoe ? Dat lijkt me echt zo vet :cool:

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

De oplettende kijker weet hoe ik hieraan kom, en dat van 10 sec. trg in de tijd heb ik nog niet gedaan, dat komt vast later in het spel. Het ziet er allemaal errug gelikt uit. Ik zit nu alleen al vast :mad: Je moet soms echt dik tricky sprongen maken, en aan dingen glijden en als dat fout gaat dan moet je dus weer vanaf je save-point beginnen. En dat is dus nu even het geval bij mij, haha..maar we gaan door!

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren even bij mijn zoon meegekeken, op de ps2.

Als het spel op de Xbox net zo goed is, en dat moet wel zo zijn, dan is het een game die richting cijfer 10 gaat.

Je ziet duidelijk spelelementen terug komen uit de "oude" tijd, maar verder zijn de gfx echt schitterend. Het is een plezier om naar zo'n spel te kijken, zelfs over de schouder van een ps2-er.

De gameplay is ook erg goed te zijn.

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Juist, en hoe kwam je er nou aan?

5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    IGN meldde dat de gamecube de beste graphics had in de head-to-head en verder is de orginele Prince of Persia natuurlijk leuker dan deel 2... maar ja, dit spel lijkt me niet echt zo super als beweerd wordt

Features one level from the original Prince of Persia completely remade in 3D, hebben de andere versies ook (als 't 't zelfde level is)...

Ninja Gaiden lijkt me overgiens veel leuker dan dit

Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  6. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gespeeld, gezien, gevoeld en nog net niet geroken......maar ik kan julie vertellen dat het een erg vette game is (pc) en wordt (xbox)!!!
    Heb hem een 2tal weken geleden gespeeld op de pc, maar ik wacht hem af op de box omdat dat voor mijn gevoel net ff iets lekkerder speeld.

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had gehoord van verschillende mensen uit m'n opgeveving dat de besturing niet echt lekker was. Had de Ps2 demo wel gespeeld en die speelde erg goed, alleen daar had ie af en toe wat last van frame drops.. dat is dus al een goed punt om voor de xbox versie gaan buiten het feit van de extra's :D

8. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    De besturing op de PS2 is geweldig. Deze game is zwaar vet, het vechten is net een grote dans, zo vet gedaan!

9. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel op de ps2 (geruild tegen dbz budokai2) :) en het is echt een leuke spel. Puzzels, platform en leuke gevechten. Die special moves zijn echt vet. Alles is goed uitgewerkt, grafisch valt het een beetje tegen(ps2). Op de xbox en de cube is het grafisch mooier. Maar, ja dat maakt niet uit. Komt toch pas volgende jaar uit.

Deze game moet je hebben!

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Welke Live! ondersteuning heeft dit spel dan?

Ik heb zelf de ps2 versie ook en vindt het echt een vet spel.

De graphics zijn er goed.

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het heeft live awareness ofzoiets. Dat houd dus in dat je tijdens het spelen ingelogt bent en als iemand je uitnodigt voor een potje top spin dat je die uitnodiging dus ook krijgt.

12. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Grafisch valt de game tegen op de PS2? No way dude, het ziet er schitterend uit, al denk ik dat de Xbox versie de "warmte" beter uit kan stralen met wat diepere kleuren. Verder ziet het er schitterend uit met een uniek sfeertje.

13. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het zo:p, ik ben toch mooiere spellen gewend.
    Maar dat wil niet zeggen, dat deze game minder is daardoor.
    Het is een topgame, ik zit al op 55%. Ik heb gewoon zin om het spel uit te spelen. Dat is iets wat ik bij veel spellen niet meer heb.

14. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook, en is grafisch gezien enorm goed. De gevechten zijn soms irritant omdat de vijanden meestal met enorm veel zijn, maar die special moves ownen. Sommige spring-stukjes zijn verschrikkelijk omdat je een schakelaar moet indrukken en dan heb je maar even tijd om op de plek te komen. Het hele spel is eigenlijk je bent op punt A. en je moet naar punt B. Maar toch is het spel enorm verslavend en leuk om te spelen, ook wel een beetje een uitdaging, wel een echte aanrader.

Greetz

15. supermike

supermike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren ffkes getest bij men Nonkel die een amerikaanse Xbox heeft.
    Heb alleen de tutorial ,om de movez te leren , gespeeld .
    qua beeld fantastisch , qua controls heel goed , alleen zien da je tijdens gevecht niet B drukt want dan steek je je zwaard weg.
    qua movez heel goede en neige movez
    Ik ga het zekers kopen als het op PAL komt

nu ben ik bezig op mijne xbox met TH underground , PGR2 & XIII

byo

16. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie in NL. Vind het zo vreemd dat ubisoft geen releasedatum vrijgeeft voor de PAL versie.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb ook de amerikaanse versie op mijn NTSC xbox ... :) hij is echt heel gaaf ... PoP komt in het voorjaar uit in Europa

18. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Voorjaar is maart/juni da`s nog een eind weg. Mijn geduld wordt weer op de proef gesteld en op de PS2 heb ik geen zin om `m te kopen

19. Microsoft_Freak

Microsoft_Freak Evil-Cloud

Leuk Bevonden:
    0
    Tis uitgespeelt op 4 uur op hard dus kijk goe wat ge koopt liever huuren of als het 2 de hands is ;)

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem ook op PS2 en het is echt een mooie game.Grafisch goed,sfeer is goed,gameplay is goed,kortom waren er maar meer games als dit.Plus de originele PoP zit er in zijn geheel on als extraatje.Enigste minpunt is dat als je hem uitgespeeld hebt,je de 2de keer er snel doorheen rent.maar ja dan heb je PoP deeltje 1 nog altijd haha

Deel Deze Pagina