1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia: The Forgotten Sands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 nov 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt toch PoP? 8) (of ja, besteld, maar dan meld je je toch iig alvast aan. :p)

Het is toch maar een kleine moeite, en dan ben je iig al klaar voor PoP en eventuele andere Ubi games. Zitten soms best geinige en nuttige dingetjes bij.

Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hoe werkt dat dan? Je moet via je 360 dashboard ergens naartoe? En dan checkt ie of je punten hebt verdiend ofzo?

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ooh, ja oke dat wel :9. Maar dan moet ik eerst nog achievements halen in PoP natuurlijk...

Edit: Zie net dat ik me daar ooit al aangemeld heb. Heb, op mijn oude account, al 120 punten :p. Kan ik die ook met mijn nieuwe Xbox Live account gebruiken?

Edit 2: Hmm, nee dus. Kan je alleen via ingame menu gebruiken zie ik.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Via een Ubi game. In het hoofdmenu op (Y) drukken, dan ga je naar de Uplay app toe.
    Ik weet niet of het met terugwerkende kracht werkt. Ik ben zelf al vanaf het begin lid. Zul je zelf even moeten checken. :9

Punten verdien je door ingame acties te doen, net zoals achievements. Maar itt tot achievements zijn deze punten iets waard. Een nieuwe outfit. Extra level. Stat boosts etc.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vond PoP niks aan, maar een tientje is wel ERG weinig....*twijfel* :+

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké thanks. Ga even kijken of het terugwerkende kracht kan. Zitten wel leuke bonusjes bij :)

Edit: Ik zie alleen niet hoe je die punten kunt verdienen :mad: Als ik op actions klik, kom ik bij rewards van AC: Legacy uit.

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Door achievements te halen:)

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ik heb ze nu voor ACII binnen. Werkt dus wel met terugwerkende kracht, alleen volgens mij moet je dan wel de game weer opstarten. Want SC:Conviction heb ik wel uitgespeeld, maar geen uplay punten. Al kan dat ook weer komen omdat ik voor die game nauwelijks achievements heb en nog geen 50% heb gecompleted.

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Je krijgt sowieso niet voor elke achievement punten;) In Uplay staat welke achievements je punten geven.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag hij is drie dagen geleden naar mij verzonden.

En nu heb ik vandaag weer een shipment tracking id gekregen.

Krijg er zeker 2 voor de prijs van 1 :p

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik ook gehad. Wie weet krijgen we er wel twee ;)

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Eerste was zonder tracing numer, tweede met. Volgens mij is het dus meer een update ;)

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm fredfenster heeft gelijk zien ik.

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Goddamnit, deze game is NL GESPROKEN? :mad: En locale veranderen helpt niet?

Zal hoogstwaarschijnlijk al eens eerder in dit topic genoemd zijn, maar dan ben ik het dus overduidelijk vergeten. Het kleine beetje interesse wat ik in het verhaal had is nu dus volledig weg. Ik skip alle cutscenes anders gaan mijn oren bloeden. :+ Lijkt net alsof ik naar een crappy nagesynchroniseerde tekenfilm zit te kijken.

PoP2008 had alleen NL ondertiteling, maar gelukkig niet NL gesproken. Zal nooit begrijpen waarom devs dit doen. :emo:

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Je had 'm toch van gamehubs? En lijkt me sterk dat je dat niet kan veranderen.. dat kan bij elke game.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan sowieso niet bij elk spel, en het kan volgens mij ook niet bij Forgotten Sands. Helaas, want de stemmen zijn tergend.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Verdikkeme, dat is wel jammer. Maar het speltechnisch zal het weinig invloed hebben denk ik...

Heb hem ook bij GameHubs besteld, maar wist niet dat je daar dan de NL-versie kreeg...

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Bij gh krijg je de NL versie? Klaar, die ga ik niet spelen. Ik kan geen games in het NL spelen.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Die van mij is niet NL gesproken, hoor. Ik heb volgens mij alleen NL ondertitels. En zelfs dat weet ik niet eens zeker.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Kan me ook nauwelijks voorstellen dat die gh versie NL gesproken is. Ondertitels in NL zou ook ergerlijk zijn, maar niet game breaking :)

Deel Deze Pagina