1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia: The Forgotten Sands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 nov 2009.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Heb 'm ook binnen, maar ga er maar niet meer aan beginnen aangezien mijn xbox morgen wordt opgehaald voor verkoop... Misschien eens voor de ps3 halen. Denk dat ik dan die HD trilogy eerst ga spelen.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, compleet niet mee eens! Forgotten Sands was in zoveel aspecten minder dan zijn voorgangers (ik laat PoP2008 even buiten beschouwing, niet echt mee te vergelijken). Daarnaast was het spel voor een titel uit 2010 vreselijk verouderd.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    En toch heb ik het idee dat ik me wel ga vermaken met The Forgotten Sands. Mijn laatste PoP was The Sands of Time en die vond ik destijds geweldig. Heb toen sommige puzzels samen met mijn moeder opgelost, die vond het zo leuk ok naar te kijken. 'Is weer eens wat anders dat al dat geschiet!'

Focust deze game meer op puzzels/platformen of op het vechten trouwens?

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik het dus totaal niet mee eens! :+

Verouderd? Nee. Op momenten zijn de graphics best mooi (maar op momenten totaal niks speciaals) iig niks storends over de graphics te melden.

De gameplay is gewoon precies zoals vanouds. Beetje crappy combat met veel klimmen en klauteren. De standaard draai aan een hendel puzzels. Het water bevriezen en herinneringen terug laten komen geeft een leuke extra dimensie aan het rond klimmen.
    Besturing werkt ook gewoon soepel.

Ik zie echt niet wat er minder aan is dan de voorgangers (buiten het hoofd van de Prince)

edit: Even snel de minpunten van je review opgezocht:
    Eentonige gevechten is altijd al een minpunt van de serie geweest.
    Waardeloos verhaal. Nee Sands of Time had zeker een geniaal verhaal. ;)
    Stroeve besturing. Sure, soms merkte ik op dat iets clunky was, maar nooit op de momenten dat het er toe deed. Ik heb nooit de besturing de schuld kunnen geven van mijn failures. Volgens mij was het niet eens de besturing maar de animatie wat er soms wat clunky uitziet.

Weet niet meer of dat altijd al zo was, maar heerlijk dat springen op (A) zit en de wallrun op (RT). In mijn herinnering zaten die normaal altijd op dezelfde knop. Haalt een hoop frustratie weg.

@Peter_Aragorn: Platformen is de focus.

Komt er een volgende film? :eek: Moet de eerste nog zien.

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg maar Peter hoor ;). Maar gelukkig heeft platformen de focus in deze game!

Edit: Wat een leuke game! Heb er nu twee uur op zitten en ik vind het erg leuk! Het lijkt wel een remake van The Sands of Time joh :) Die speciale krachten, zoals ijs/vuur, hadden ze van mij best weg mogen laten trouwens. Maar voor de rest erg leuk!

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Straks even uitproberen, vond Sands of time destijds zeker wreed.

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ckr wel ouderwets vermakelijk deze game.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Prima vermaakt met deze game. Een beetje korte game (en matige achievements) . Maar was wel weer ouderwets platformen :) .

Sowieso moet ik een 2e playtrough doen -.- Sarcophagues zijn glitched :emo:

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat zou ik persoonlijk jammer vinden. Ik vind PoP juist de vetste van alle. De werelden waren allemaal zo fantasierijk. Ik waande me echt in een dromenwereld.

PoP vond ik echt geweldig.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou liever ook een fantastische nieuwe Prince of Persia zien, maar als Ubisoft games als de laatste blijft uitbrengen, hoeft het voor mij niet. Dan maar die geweldige Assasins Creed games.

Deel Deze Pagina