1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Altaïr _O_

Deze game was nog een beetje een twijfel voor mij, omdat het nieuw stijltje me nog niet echt aanspreekt vergeleken met de oude PoP's maar denk dat ik hem toch maar wel ga pre-orderen bij Gamehubs, heb wel eens zin in een lekker avontuur. :D

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het ook nergens vinden. Misschien kan het pas als het spel uit is?... zou t niet weten.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Altaïr is toch wel een van de vetste gamecharacters die ik ken, dus dat wordt echt genieten :D.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij kan het inderdaad pas als je het spel hebt

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb even rond gekeken op de prince of persia forums van ubisoft, en een community developer zegt het volgende:
    Well you now have a Ubi.com account as you're posting on this forum so you need to wait until you get the game then press the Y or Triangle button whilst in the main menu for Prince of Persia, from there you can link your account and unlock the Altair skin.

Dus zover ik het begrijp gebeurt het linken van je ubi account aan je Gamertag via de game, en vanzelfsprekend kan dit pas wanneer de game uit is.

Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  6. xX Jp NL Xx

xX Jp NL Xx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb veel zin in de nieuwe Prince of Persia :).Nog even de revieuws afwachten.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    89 in de power unlimited

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had het gevraagd, en het kan inderdaad pas als je het spel heb. Je stopt dan het spel gwn in je 360. En vanuit het hoofdmenu in PoP moet je m dan linken met je Ubi account en krijg je toegang om met Altair te spelen :).

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik laat deze uiteindelijk toch liggen. Ik heb echt zin om weer een avontuur te beleven maar het hele stijltje maakt mij nog steeds niet blij. Ik vind het geen Prince Of Persia.

Ik hoopte dan ook erg op een Next Gen versies van de oude Prince Of Persia. Sands Of Time vond ik echt heel bruut en hoopte dan ook dat Ubisoft met een nieuw deel hier uit kwam. Alleen al als ik erover denk, brute gevechten, vette actie, prachtige en sfeervolle plaatsen en de Prince, dit allemaal met de engine van Assassin's Creed, wow.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vind het nieuwe stijltje juist geweldig!

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat zegt de PU precies over deze game dan?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daarom overweeg ik juist een aanschaf na de laatste delen van PoP overgeslagen te hebben.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer

[gt]43148[/gt]

15. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die 89 van de pu moet je mee oppassen, tis van jurjen en die geeft altijd verrekt hoge cijfers omdat het 'hem een goed gevoel geeft'.
    Ben verder wel benieuwd ernaar, alleen eentonigheid ligt weer zwaar op de loer schijnt t. en dat kan een game hoe tof ook flink verpesten, zie assasins creed bijv.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Launch Trailer

[gt]42674[/gt]

17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Mooie trailer. Hoop dat de site waar ik 'm heb besteld niet te lang doet over versturen. Kan niet wachten!

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga ze niet lezen/bekijken, maar: yay \o/
    Op zich trek ik me nooit zoveel van cijfers aan, maar het is toch leuk als een game waar je naar uitkijkt wordt beloond met een 9+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi cijfer. Ik ga hem ook niet lezen. Maar kan iemand een paar punten geven van wat ze goed vonden?

Deel Deze Pagina