1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat will je wanneer een game word uitgebracht na een hele reeks andere games die bij vele mensen hun portemonnee hebben leeggemaakt. Slechte timing helaas.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja dus?

Deze game is het ckr waard hoor! :D

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat kan wel zo zijn maar t is gewoon een feit dat er zoveel geode games uitkomen dat de meeste mensen niet alles kunnen kopen wat ze zouden willen en dat games die op dit moment uitkomen wellicht in eerste instantie minder goed verkopen.

ik heb zelf ook erg zitten twijfelen of ik deze game er nog wel bij zou moeten halen aangezien ik farcry2, fable II en tomb raider underworld nog niet uitgespeeld heb,...uiteindelijk toch maar bij gamehubs besteld

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  4. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind 'm echt top! Speelt lekker weg en is rete verslavend.. Duidelijk waar je heen moet etc. en wat je moet doen. _O_

5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit te wachten op m'n 'sort of special edition' uit Canada. Hoop 'm woensdag te ontvangen :).

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoop woensdag mn gamehubs versie binnen te krijgen , fingers crossed dat het nu echt weer veilig is om met UPS te bestellen :D

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die van mij zal Dinsdag wel komen, ben benieuwd! :D

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Snap ook wel dat ze deze game net voor de feestdagen uitbrengen. Maar is het niet verstandig om een game in januari/februari uit te brengen? Dan hebben veel mensen weer genoeg doekoe en in die tijd komen maar weinig games uit dus kassa lijkt mij.

9. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, heb hem net uitgespeeld en ik wil de mensen waarschuwen die aan het einde van het spel zijn en nog achievements willen:)
    Voordat je aan het einde weer de tempel in gaat moet je handmatig saven want daarna saved de game automatisch en kan je alleen maar in het gebied lopen maar niet meer terug naar de andere gebieden.
    Ik heb dat niet gedaan vandaar deze waarschuwing:'-(
    Verder vind ik het verhaal en vooral het einde nogal apart, besturing ook weer toppie dit is precies wat ik verwachtte:)

edit
    ennuh eigenlijk bestaat dat subnaam "ghost of the past" niet of niet meer want op het doosje van mijn spel en op mijn xbox staat gewoon prince of persia naast mijn prince of persia (classic).(idee om de titel te veranderen?)

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik verwacht m morgen :)
    Kijk heel erg uit naar de game.
    Heb ondertussen Fable 2 voor 99,9% uit (nog 1 suffe achievement :+) en met Banjo begin ik ook al aardig te vorderen, terwijl Far Cry 2 weer teruggestuurd is naar Maleisie.

Anyway, wat me opviel is dat er toch aardig wat reclame wordt gemaakt voor de game. Zag al wat reclames op tv en ook op de stations hangen wat posters.

11. JoeLou

JoeLou Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag me Gamehubs bestelling binnen gekregen. Na een week al bezorgd.
    Eerste keer voor mij dat ik daar had bestelt.Ik ga voortaan altijd daar bestellen :D.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat een magische game! De sfeer is zo dik, het speelt lekker en is gewoon tof. Volgens mij is het verhaal niet zo boeiend maar dat maakt niet uit.

Elika (L)

Misschien beter om de titel gewoon te veranderen in Prince Of Persia, het heet namelijk geen Ghost of the Past.

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Veel te veel nog te spelen games om deze ook nog te kopen.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Humor tussen Elika en de prins bevalt me ook wel. :9
    Graphics mooi.
    Gameplay goed.
    Muziek goed.
    Topper! :thumbs:

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan ik trouwens al met Altaïr spelen, iemand ( Dulle :+ ) die me even kan vertellen hoe dat nou ook alweer moest. Heb wel al een account gemaakt dacht ik, zal even kijken.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan dat al. :cool:
    In het hoofdmenu moest ik op Y drukken, en toen werd mijn XBL account direct gelinkt met mijn UBI account. voilá skin unlocked.
    Maar nu speel ik nog natuurlijk met de nieuwe prins. :9

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zie het al, ben mijn wachtwoord kwijt. Moet 15 minuten wachten, maak wel een nieuwe account dan. :mad:

18. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Here are the known unlocks for the Prince of Persia outfits:

* Play as Classic Prince & Farah - Soft - At the main menu, select the "Extras" option. Choose the "Skin Manager" selection, then enter "525858542" as a code to unlock the Classic Prince and Farah - Soft from Prince Of Persia: The Sands Of Time.

* Play as Prince Altair Ibn La-Ahad - At the main menu, select the "Extras" option, and register the game to link your online profile to ubi.com to unlock Prince Altair Ibn La-Ahad at the "Skin Manager" menu.

* Play as Princess Jade Shauni Photowoman - Successfully complete Story mode to unlock Princess Jade Shauni Photowoman from Beyond Good And Evil at the "Skin Manager" menu.

Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ga hem zometeen ophalen bij het postkantoor. Kijk er echt naar uit! :D

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zat net even door de achievements te kijken, en toen zag ik dat er een was waar Elika je minder dan 100 keer moet redden tijdens de gehele game.
    Daar gaan mijn kansen dat dit een 1000/1000 game wordt. 8)

Ik zit nog niet eens op een kwart en ze heeft me denk ik al 345 keer gered. Het feit dat je niet dood kan nodigt gewoon zo uit tot experimenteren/risico's nemen. :9

Deel Deze Pagina