1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    De game is echt magisch goed, alles past perfect bij elkaar. Helemaal blij! :D

    Alleen mocht dat Nederlands wel wat beter. Op het begin, 'Ga naar ubisoft voor tips en een loopdoor' met loopdoor bedoelen ze natuurlijk walkthrough. :emo:
     
  2. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands?

    Oh god :')

    Ik zou zeggen zet je system settings eens op USA ofzo, ik heb geen Nederlands gezien in de game. :lol:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nederlandse ondertiteling. ;)
    Gelukkig wordt er geen NL gesproken. :eek:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik was net even op zoek naar een manier om bij deze lightseeds te komen:
    [​IMG]
    (niet mijn foto, alleen gebruikt ter illustratie©®)

    Voor diegene die zich ook al de hele tijd irriteert aan die seeds:


    Maar, wat ik eigenlijk wilde zeggen. :p: Toen ik dat aan het opzoeken was las ik dat dit blijkbaar zo een game is waar je niet verder kunt gaan na het uitspelen. Dus voor de mensen die alle lightseeds willen behalen; save voor de laatste baas (wie en wanneer dat ook is :+)
    Er zijn 1001 seeds. Je moet met 1000 seeds het eindgevecht ingaan.

    Voor de achievement dat je de game in minder dan 12 uur moet uitspelen is voor mij btw wel een 2e walkthrough vereist. Ik zit de hele tijd met Elika te praten, en veel te veel risico te nemen (en lightseeds zoeken). Misschien zit ik nu al op de 12 uur 8)
    Hopelijk zijn er niet nog meer van dat soort irritante achievements.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, ik heb niet eens naar de achievements gekeken. Verpest de hele magie als ik overal al op ga letten. Weet al zeker dat ik meer dan 12 uur nodig heb, en dat Elika me meer dan 100 keer heeft geholpen. :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga ook nergens specifiek op letten. :p
    Op die Lightseeds lette ik sowieso al. Die vind ik gewoon leuk om te zoeken en proberen te pakken te krijgen. Dat had ik zonder achievement ook wel gedaan. :9

    Voor die andere tricky achievements ga ik denk ik gewoon voor een 2e playthrough. Kan volgens mij geen straf zijn bij deze game. ;) (minder dan 100 keer gered worden, alle combo's ontdekken, binnen 12 uur uitspelen etc.)
    Als ik er nu al op zou letten zou het idd de magie verpesten.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lightseeds vind ik leuk om te vinden, heb ze volgens mij al bijna allemaal op die levels waar ik ze kan vinden. Heb nu de eerste 4 gedaan en daarna van links de 2 erboven. ( Moeilijk uit te leggen, maar als je die map ziet moet het duidelijk zijn :+ )
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    DRACHTEN,
    NL 12/11/2008 9:37 A.M. OUT FOR DELIVERY
    12/11/2008 9:37 A.M. IMPORT SCAN


    yeeeuh, vanavond POP spelen :D
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dit werkt niet bij mij. Dat groene ding geeft geen groen licht. Wat moet ik daarvoor doen. 8)
     
  10. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je waarschijnlijk nog niet genoeg Light Seeds gevonden om dat 'platform' te activeren.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je die kracht wel al geunlocked?
    Je weet wel. Bij die tempel waar je begint moet je dan op zo een plaat gaan staan en op Y drukken om die kracht te unlocken. (mits je genoeg lightseeds voor de betreffende kracht hebt verzameld natuurlijk)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb er nu rond de 260, moest inderdaad terug maar was nog wat aan het genieten. Zal wel even terug gaan dan. :)
     
  13. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL is het spel niet saai?? want,je kan toch niet dood gaan of wel??
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuh is doodgaan leuk dan?het is gewoon hetzelfde als een checkpoint waar je als laatste de grond hebt geraakt
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    LOL, iedereen die heeft gehoord "je kan niet dood gaan" heeft het verkeerde idee in zijn hoofd, het is gewoon een game met veel checkpoints, en elke keer als je "dood" gaat dan red Elika je zogenaamd en word je naar de dichtsbijzijnde checkpoint gebracht.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eigenlijk is er niets anders aan dan Sands of Time. Alleen daar was het nog 'gemakkelijker'.
    Nu wordt je teruggezet naar het laatste vaste platform waar je de grond hebt geraakt, maar daar kon je de tijd terugspoelen tot de laatste paal oid. Je moet nu dus voorzichtiger zijn omdat je verder teruggezet wordt.

    PoP is voor mij iig samen met GoW2 de GOTY _O_
    Heerlijke game. Ik heb nu btw ook al in een paar gebieden (2 of 3 ) alle lightseeds verzameld. Zonder guide! :cool:
    Bij de rest hoef ik er per gebied nog maar +/-5, en dat komt meestal doordat ik er nog niet kan komen (niet de juiste kracht geunlocked). Behalve bij een; daar kan ik de laatste maar niet vinden.
    Verder ben ik de hele tijd aan het praten met Elika. De humor is ook gewoon dik in orde + achtergrond verhaal krijgen is ook altijd leuk.

    Ik haal uit deze game veel meer dan 12 uur.
     
  17. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is pop mee te vergelijken dan. Meer sands of time haal ik hier uit? Dat spel vond ik helemaal geweldig, maar warrior within vond ik dan weer helemaal niks.
    Na al de positieve reacties hier misschien ook maar eens op de kop tikken;)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Deze is met geen andere PoP te vergelijken vind ik. Enigste wat je zou kunnen vergelijken is over muren lopen, en dat is wat betreft tot nu toe alles.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Enne...is dat over muren lopen niet zowat het enige wat je deed in SoT? ;)
    Dat systeem dat je 'onsterfelijk' bent door Elika is bv. ook te vergelijken met het terugdraaien van de tijd in SoT.
    En in plaats van zagen die over de muren gaan heb je nu zwarte blubber. Ander uiterlijk maar uiteindelijk hetzelfde principe; raak het aan en je bent dood

    Grafische stijl is natuurlijk totaal anders.

    Ik vind dat het best te vergelijken is met SoT. O-)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Erg leuk spel .. en geeft aardig veel achievements




    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nog meer plaatjes

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Binnenkort ga ik de film bewerken :)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008

Deel Deze Pagina