1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem ook al gepreorderd ;)
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik nog niet, moet nog maar kijken welke spellen ik tijd voor ga hebben. Staat momenteel niet bovenaan maar hij komt zeker dit huis in, desnoods na de jaarwisseling.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Boxshots Prince of Persia Limited Edition vrijgegeven

    Nieuws | 3 september 2008 - Vandaag heeft Ubisoft de covers van de Limited Edition van Prince of Persia vrijgegeven. Deze gelimiteerde editie bevat naast een exemplaar van de game ook het volgende:

    • Verzamelbare Limited Edition-verpakking
    • Een exclusieve kijk naar de "Making of" van Prince of Persia
    • Een gedigitaliseerde mini-strategie gids
    • Een digitaal artboek dat de game volgt van concept naar "Best Artistic Design"-winnaar van E3 2008
    • De originele soundtrack door componist Inon Zur

    Zowel de boxshot van de Xbox 360-versie als PlayStation 3-versie is hieronder te bewonderen.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik blijf de hoesjes van de ps3 veel mooier vinden. Het groene in de 360 doosjes komt het design meestal niet ten goede.

    Verder een beetje een Oblivion-kleurtje :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er goed uit, maar ik vind het nooit echt een meerwaarde om extra geld ervoor te gaan betalen er komen zoveel games uit en dan hou ik toch liever die 20 euro in mijn zak.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer komt deze uit?
     
  8. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar deze game hopenlijk wordt die net zo gaaf als deel 1. Ben ook wel benieuwd hoe het er grafisch uit gaat zien, omdat ze toch even een andere stijl gebruiken dan we gewent zijn
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Deel 1 van wat? Er zijn al zoveel PoP verschenen op de markt. Deze PoP is weer een nieuw deel in een nieuwe reeks. Na het origineel is dit de eerste keer dat ik echt interesse heb in een PoP titel. Normaal liet ik alle PoP spellen langs me heen gaan.
     
  10. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Prince of Persia: The Sands of Time is voor mij het eerste deel dat ik ben gaan spelen. Die vond ik echt mega goed, maar de delen erna (Prince of Persia: Warrior Within en Prince of Persia: The Two Thrones) vond ik erg tegenvallen.
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    LE is eigenlijk niks dus,

    * Verzamelbare Limited Edition-verpakking, Wooptidoo
    * Een exclusieve kijk naar de "Making of" van Prince of Persia, Staat binnen een uur op internet
    * Een gedigitaliseerde mini-strategie gids, Zie boven
    * Een digitaal artboek dat de game volgt van concept naar "Best Artistic Design"-winnaar van E3 2008, zie boven
    * De originele soundtrack door componist Inon Zur, Zie boven,

    Digitaal artboek is gewoon een pdf bestand neem ik aan? Vind het persoonlijk veel leuker om iets vast te hebben.

    Geen LE voor mij.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb gelezen dat Ubisoft de Limited editie voor de standaard xbox360 game prijs zou verkopen, dus geen extra kosten, behalve de kosten voor het pre ordenen. En de enige manier om de LE te krijgen was ook pre order.

    link 1
    link 2
    link 3

    Deze actie, en als ik het goed heb begrepen is dus zonder extra kosten vergeleken bij het kopen van een normale release. Verder weet ik niet tot in hoeverre dit alles klopt, maar anders pre-order ik hem ook.

    *De UK release ziet er nog aantrekkelijker uit :p link 4
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, en dat voor maar €56... *pre-ordered*.

    Is wel €16 duurder dan bij Gamehubs, maar dan heb je ook meer en het is ook nog altijd €10-15 goedkoper dan hier :+.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Prince of Persia met decemberdatum

    In 2008 start de Prince of Persia franchise opnieuw met Prince of Persia op de PC, de PS3 en de Xbox 360. In deze game moet je de wereld redden samen met een nieuwe prins met nieuwe krachten. Hij wordt ook bijgestaan door Elika.

    Origineel werd de game op 28 november verwacht, maar nu verschijnt hij samen met Prince of Persia: The Fallen King op vrijdag 5 december 2008.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi Sinterklaas cadeau die ik zelf kan gaan betalen. ;)

    Edit: Ik zie op veel sites 4 Dec staan maar ja 1 dag maakt ook niet veel uit.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben er nog steeds niet uit of dit wat voor me is. Ik had gehoopt op dat ze een nieuwe Prince Of Persia zouden maken die terug ging naar de stijl van Sands Of Time + Grahpics en sfeer van Assassin's Creed. Dat zou ik echt zwaar mooi hebben gevonden. Dit stijltje spreekt me nog niet aan, en vind de Prince ook niet zo bruut als de oude Prince. Hopen dat er in ieder geval wel een demo uit komt!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal eens met fiasco pop is een van de beste games ook en nu gan ze het verneuken met die cartoon stijl. Die filmpjes van pop 3 zijn zo bruuut
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het nog steeds niet wat ik moet vinden van de graphics, ik had het toch graag een realistische Prince gezien. Vechten gaat wel dik worden.

    [gt]41115[/gt]
     

Deel Deze Pagina