Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door s-xboxer, 23 jan 2004.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook al die secrets gevonden van dat je bij een loop brug komt en aan de overkant staat water, als je dat opdrinkt krijg je je leven terug en dat balkje links boven loopt helemaal vol.
    Ik ben nu bij 60% van de game en heb die secret al 2 keer gevonden, zijn mensen die hem vaker hebben gevonden?
     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    oeh, das nog BETER!!!!!
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kon je volgens mij al zo'n 3 á 4 keer vinden voor de 60% :)
     
  4. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat komt geregeld voor... denk inderdaad dat je die bij 60% wel een paar x gemist hebt...
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik straks nog wel naar de andere zoeken.

    Het is eigenlijk best jammer dat er niet meer van dat soort secrets zijn zodat je game nog vaker speeld, nu heb je hem eigenlijk best snel uitgespeeld. Ben nu bij 60% en heb nu 5:10 min gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  6. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het toch flauw vinden als POP2 er niet in zou zitten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.

    Maar wat is er zo bijzonder aan kracht terug krijgen als je water drinkt? Of mis ik hier iets.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Snoops, toch vrees ik het ergste... neem aan dat ie dan al vantevoren was uitgegrijsd in het extra features menu...
     
  8. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was ook het eerste wat me opviel toen ik de dvd erin deed. Dat POP2 niet in het extras menu zat (grijs).
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijd geleden ergens gelezen (weet niet meer waar, dacht de PU) dat er in PoP2 een fout (een te groote afstand waar je niet over heen kon springen) zat waardoor je het spel niet meer uit kon spelen. Maar het is niet zo moeilijk om die fout eruit de halen? :confused:
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    blijkbaar.... :{
     
  11. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, zou wel jammer zijn viel me net ook op, leuk spel, ben nog niet zover, net aan het werk geweest.
    wat ik er van gezien heb: erg mooi, veel mooier dan in de demo, in de demo snapte ik het verhaal niet (omdat de missie's uit het hele spel kwamen, en niet in logisch-chronologische volgorde).
    erg mooi, soms wat problemen met de camera
     
  12. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een echt prachtspel, ik zit nu in de lift = het k*tste level in heel het spel! De camera wil vaak niet meewerken, en Farah gaat vaak dood |:- PoP 1 heb ik al (gewoon een secret passage nemen --> staat vast wel ergens op internet hoe je dat moet doen :)).PoP 2 kan ik nergens vinden, maar het eerste level van PoP 1 kan ik wel in 3D spelen :D Maar mijn vraag is nu: Weet iemand een goede tactiek om voorbij de lift te komen ? Ik heb al Haste geprobeerd, maar om 1 of anders reden is mijn Powertank de hele tijd niet vol :confused:

    Verder is dit een echt superspel ! ;)
     
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Clone, kvin dit ook het lastigste stukje... als de prinses haar leven moet opladen, probeer dan de vier monsters achter jou aan te lokken... zonder ze te doden... als haar powerbalk weer gevuld is, kun je weer slashen... de makkelijkste manier om te drinken is alle monsters freezen, of neerslaan op de grond... en dan gauw je water aanvullen...

    oftewel, in beide gevallen geldt eigenlijk dezelfde truc, als een van jullie 'leven' nodig heeft, dan geen monsters killen, maar blijven ontwijken, of tijdelijk uitschakelen...
     
  14. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je ! Ik ga het strax proberen ! *)
     
  15. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvond de demo echt helemaal niks...toch maar geprobeerd en het is gwoon super!! Grafisch mooi alleen de camera is af en toe héél irritant, en de gevechten zijn niet 100% goed uitgewerkt vind ik..(of ik moet het verkeerd doen) Ik zit nu alleen met het probleem dat ik tijdens de gevechten moves als freeze/mega freeze nie kan gebruiken..of ik weet niet hoe dat moet. Ik kreeg eerst wel wat hints, maar nu die weg zijn zou echt geen idee hebben hoe ik gebruik moet maken van al die extra moves (wall attacks zelfde verhaal), dit maakt de gevechten (ik zit nu op 46%) steeds laiger en minder leuk dus als iemand me hiermee kan helpen...graag! :)
     
  16. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven oefenen met de moves, later heb je ze echt nodig. En kunnen de gevechten echt gaaf worden.

    Wall attack is eigenlijk heel simpel en vooral heel nuttig. Gewoon tegen de muur lopen + springen (A): dat is de basis. Als je daarna direct X (of Y) doet dan dan heb je een wall attack. Doe je een dubbele sprong dan spring je over je vijand heen, direct weer X (of Y) en je slaat toe.

    Freeze is gewoon iemand steken met je dolk (dus Y ipv X). En mega freeze kan alleen als je helemaal vol zit met power.

    Algemene tips:
    Over vijanden heen springen en direct slaan werkt perfect, maar doe het nooit bij die blauwe mannetjes. Gebruik daar de wall-attack.

    Blijf in beweging, niet door blijven hakken op 1 als er een andere in de buurt is maar om en om. En als je omsingeld wordt: MEGA FREEZE of over een mannetje heen springen als dat mogelijk is.

    Farah wordt alleen aangevallen door monsters die al bijna dood zijn, dus opletten dat je geen half dode achterlaat. Toen ik dat doorhad haalde ik "de lift" in 1 keer.
     
  17. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net gekocht, zit al vast in het begin (*schaamt zich) Ik moet een muur op rennen en dan van muur naar muur springen en dat moet ik doen door middel van de a-knop maar als ik die induw springt die niet van wall naar wall, soms doet die het ff, ik snap er werkelijk niks van. Kan iemand mij helpen?
     
  18. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    eerst met right trigger ingedrukt houden een stukje tegen de muur op rennen en dan A om naar de andere muur te springen... en dan blijven timen elke keer als je weer opnieuw wilt afzetten...

    voor mijn gevoel stuur ik ook altijd mee met waar prince heen moet springen, maar kweet eigenlijk niet of dit ook echt per se moet...
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Om van muur tot muur te springen moet je aardig goed timen. Ik heb het als volgt gedaan.. (het zal ook wel de enigste manier zijn)

    Eerst loop je gewoon tegen die muur op, terwijl je springt moet je je thumstick ook die richting in duwen. Dus je wilt bijv naar links springen. Druk dan op A beweeg de thumstick tegelijkertijd naar links toe. Als je dan tegen de muur aan komt moet je het zelfde weer herhalen maar dan A en dan tegelijkertijd je thumstick naar rechts bewegen. Zo kom je steeds verder omhoog.
     
  20. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gedaan maar volgens jou is het dus echt een kwestie van het goed timen, wanneer is volgens jou dan het goede moment?
     

Deel Deze Pagina