1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door s-xboxer, 23 jan 2004.

  1. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt jeroen ik had jouw post niet gezien toen ik mijn post aan het posten was, sorry.

    EDIT: En bedankt Soolmaan.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    succes frag!
     
  3. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Tgaat nu al een stuk beter met vechten, toch wel heel gaaf dan idd!:D Beetje jammer alleen dat 'ie zo kort is...ben nu met nog geen 4 uur spelen op 52%..:eek: Ma kzal em zeker nog een keer oppakken en doorspelen, en natuurlijk PoP1 (en 2?) checken...een van de weinige games die niet over een instelbare moeilijkheidsgraad beschikt btw...niet dat dat zoveel uitmaakt.

    Anywayz, bedankt snoops! Theeft dus wel geholpen!:)
     
  4. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan, nog een tip waar ik zelf nogal laat achterkwam, het afweren in combinatie met de counter-attack, werkt ook heel goed!

    Het had van mij allemaal wat langer, moeilijker gemogen, maar ik kan ook niet echt genoeg krijgen van dit spel (alle delen).
     
  5. flappie

    flappie Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je je vader verslaan. Met vaulting lukt het niet. Bij 14% is dat, als je Farah moet redden. Weet iemand het.
     
  6. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    counter-attack werkt het beste, misschien wall-attack, maar dat heb ik niet geprobeerd. Gewoon zijn aanvallen afweren en blijven proberen, dan moet het lukken
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    wel eerst de monsters eromheen uitschakelen, en dan inderdaad via counter attack, of 2x langs hem heen rollen en dan steken!
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    IK heb eerst gewoon verdedigen, wachten op goeie moment en dan weer terug slaan. Als je dan toch nog aardig geraakt word moet je helemaal naar achteren rennen en wat water uit dat meertje of wat het ook is halen. En dan weer verder gaan vechten.
     
  9. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld! :)

    Het einde is echt briljant. Vechtonderdelen zijn gemakkelijk, via een simpele combinatie zijn die monsters zo dood te krijgen. Alleen Farah gaat wel eens dood, maar dan is het een kwestie van terugspoelen. Dat van die half dode monsters die Farah aanvallen wist ik niet... Maar die vechtonderdelen...echt langdradig. De puzzels zijn daarentegen geweldig, evenals die spring en klauteronderdelen. PoP 1 is trouwens ook weer erg leuk om te spelen :D.
     
  10. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die vechtonderdelen juist gaaf, ik werd er steeds beter in. Wat ik wel miste is een echte moeilijke eindbaas zoals in PoP 2 waar je echt voor werken moet.
     
  11. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah. Grote domper vind ik wel dat PoP2 er niet inzit, PoP1 is tof en heb ik ontgrendeld, maar voor het uitspelen kreeg ik niets :mad:. Echt jammer.
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij het uitspelen PoP1 gekregen, daarna heb ik die secret gedaan dat je die muur moet openslaan toen kreeg ik weer PoP1 :confused:
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    op ongeveer 14 % van het spel, moet je tegen o.a. je eigen pa vechten, hoe doe je dat?
    daar zijn echt super veel tegenstanders, en ga vroeg of laat dood
     
  14. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    je kunt iig drinken in het fonteintje aan het uiteinde van de zaal (let wel op wanneer je dat doet, want je moet je zwaard ervoor wegdoen)
     
  15. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    fonteintje?
    daar is wel een waterplas, maar dan ben ik ongedekt, dus wordt ik doromidden gehakt
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    nou ja, waterplas dan :) ummm, het moet wel te doen zijn... als je er een beetje uit de buurt gaat staan, en de monsters naar je toelokt, dan je zwaard wegsteken en naar het water toerennen... I know dat ze dan vaak weer ineens naast je verschijnen, maar op zich kun je daarvoor al genoeg gedronken hebben...

    de rode monsters, daar kun je middels A overheen springen en dan met X slashen, bij blauw rol ik er meestal omheen en sla toe (of block en counter)

    probeer eerst alle monsters te vernietigen alvorens je de hoofdbaas aanvalt!
     
  17. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste werkt om je vader te verslaan:

    *Versla eerst alle rode monsters --> Die zijn het makkelijkste en je kan vaulting doen.
    *Versla dan de blauwe monsters --> Geen vaulting, maar wel makkelijk met wallattacks (Tegen een muur of pillaar A+X en dan met je linker stick in de richting v.d. muur bewegen). Je kan ze ook 'bevriezen' door ze aan te vallen met Y, en dan dubbel X (let op dat je zelf niet aangevallen wordt, je bent dan nl wel kwetsbaar als je hun zand op deze manier 'opzuigt'). Zoals Soolmaan ook al zei: Je kan ook om ze heen rollen en dan toeslaan, dit werkt ook goed.
    *Daarna je pa --> Het allerbeste is gewoon de hele tijd over hem heen vaulten, het kan lang duren, maar hijdoet eigenlijk niks terug (geloof me het werkt, want ik heb dat level zoveel keer overgespeeld om vanalles te proberen, en vaulting werkt het beste). Terwijl je vault, kun je misschien het beste op Y drukken, want X (of dubbel X) werkt niet altijd, maar het zou moeten kunnen. Na een tijdje is je pa verslagen en kan je rustig z'n zand 'opzuigen' :)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, dat die roden makkelijk te verslaan waren had ik al door, ik werd meestal gedood als ik op de grond lag, en er direct een groep om he heen aan het slaan was
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de grond ligt kun je ook blokken met de rechte trikker.
     
  20. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Das ook een handigetip ja, je zou alles moeten kunen afweren, maar je pa kan soms door je verdeding heen slaan. Terwijl je op de grond ligt en R ingedrukt houdt, kun je denk ik het beste (tenminste als er een groep vijanden om je heen staat), even Slow Motion (1x op L drukken, en NIET inhouden) doen om op te staan en dan wegrollen, gepast moment zoeken, en dan toeslaan :)
     

Deel Deze Pagina