1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door s-xboxer, 23 jan 2004.

1. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind het echt een super spel :)
    vind zelf ook dat tie zeer verslavend is want dan denk je ik kap ermee maar toch zit je nog zo van nah dit stukje nog en vooruit dit ook dan maar :p

over het algemeen zeer tof _O_

2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dank je. Maar ik had het nog niet gespeeld. Dus ik vroeg het even. En aan de eerdere posts te zien is iedereen er wel enthousiast over.

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    IS Pop 2 nu al gevonden? Want ander stuur ik een mail aan Ubi aangezien ze dan een fout hebben gemaakt?

4. snoops

snoops In Odd we trust!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ondertussen twee keer helemaal doorlopen (en in de tweede keer toch nieuwe dingetjes ontdekt), maar PoP2 heb ik echt niet kunnen vinden. Ik hoop dat ik iets over het hoofd zie, maar aangezien ik nergens op internet iets lees over PoP2 in de europese versie vrees ik het ergste.

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ze inmiddels gecontact dus ik wacht op reactie ik denk dat het een fout is in de Pal release, dus een compensatie ligt voor de hand.

Ik denk dat het verstandig is om massaal contact met ze hierover op te nemen.

6. snoops

snoops In Odd we trust!

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je dat mail adres vandaan?

7. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, compensatie? Omdat POP2 ontbreekt? Wat had je in gedachten dan.. deel van het aankoopsbedrag terug? :p

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    - e-mail onder support

- compensatie laat ze maar wat leuks beginnen, als we niets doen dan alleen maar klagen dan gebeurd dit vaker.

9. Johnny_anoniem

Johnny_anoniem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik denk niet dat ze compenseren, want het is tenslotte niet de "hoofdgame" waar problemen mee zijn en toen je het spel kocht stond er niet op de doos geschreven dat je POP2 erbij zou krijgen! Ik ben overigens wel benieuwd naar de reactie die ze je geven, dus misschien dat je dat even aan ons kunt mededelen.. ik ben benieuwd of hij er werkelijk niet in zit of dat we gewoon niet goed genoeg zoeken :)

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Around 33% of the way into the game, you will receive a new sword. Continue on until you break a wall and the Prince says, ''It's said they built this palace on the ruins of another...'' Once you cross the next room, you will find a rotatable switch. Directly behind this switch is a breakable wall, although it doesn't appear to be one. If you hit it three times, you will find another room and you will receive a message informing you that Prince of Persia 2 is now unlocked.

You can also rotate that switch until it points to the new room and it will open a gate that allows you to play Prince of Persia 2 right there without having to exit back to the Extra Features screen

Dit komt van gamefaqs.com, maar misschien datze het uit de europeze versie gehaald hebben!?

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Ow... ik heb ff op de gamefaqs message boards gekeken, maar schijnt dat de PAL release deze game er niet in heeft zitten. Basically, they screwed us over!
    Misschien dat als de game classic gaat, dat ie er dan wel weer in zit!? Maar ja, daar hebben jullie niets aan...

12. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, maar ik krijg daar PoP 1 :confused:
    Maar ach, als ik/iedereen zo graag PoP 2 wil, kun je die eigenlijk overal al downloaden, tis toch een oud spel :) Maar ik had wel liever gehad dat Ubi zich aan hun woord had gehouden, en PoP 2 erin gelaten had. En nog iets, in de review van Xboxworld, staat op de laatse pagina onderaan dat je PoP 2 wél kan unlocken :confused: vaag, vaag, vaag....

13. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Die battle op 14% met PoP's pa is echt niet te doen man :mad:

14. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    jawel hoor die is best makkelijk
    je moet gewoon veel blocken dan is 't niet zo moeilijk :)

15. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een frustrerend kutspel.
    Ik zit er dan ook aan te denken om em te ruilen.
    Iedereen vind hem hier volgens mij wel cool, maar ik heb er waarschijnlijk te weinig geduld voor, of het is mijn soort spel gewoon niet...
    Ik zit nu op 12%, denken jullie dat ik er spijt van krijg als ik hem ruil? Bv voor Deus ex 2 ofzo...

16. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er echt even inkomen denk ik, na de demo gespeeld te te hebben vond ik er ook helemaal niets aan...pas nadat ik er meer uurtjes had ingestoken en dan maffe combat-systeem doorhad ging het bter. Kmoet zeggen dat khet nu echt éénb van de betere spellen op de Xbox vind...jammer dat 'ie niet exclusive is...:)

(Maar wellicht is anders Deus Ex 2 iets voor je las je van diepe RPG's houdt, of Beyond Good & Evil als je op zoek bent naar een rustiger meesterwerkje voor een schappelijke prijs...:))

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  17. toet

Leuk Bevonden:
    3
    pfff prince of persia frustrerend?
    nja ik ben nu bij rond de 24 % en ik ben nog geen 1 keer vast komen te zitten, en dat combat systeem daar is ook niks moeilijks aan :confused:
    gewoon blocken en als ze net geslagen hebben moet je hun aanvallen, en vooral veel heen en weer blijven rennen :)

18. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Nee kijk, het zit hem niet in het combat systeem, maar ik krijg heel de tijd het gevoel dat ik om de haverklap vast zit, of dat het gewoon niet lukt.
    Nu sta ik ergens bij een deur (nadat ik dat meganisme met die 4 lichtstralen heb geactiveerd) en weet ik alweer niet hoe daar naar binnen moet.
    Dat gezoek de hele tijd dat vind ik gewoon niet leuk(zoeken op zich is niet erg, maar als ik er een uur mee bezig ben om 1 punt voorbij te komen, word het erg irritant).
    Spellen gaan me ook altijd irriteren als ik het te moeilijk vind worden...
    Geduld is niet altijd m'n beste kant helaas..
    Ik kan me overigens wel voorstellen dat een hoop mensen het wel een leuk spel vinden.

19. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    PoP is een geweldige titel :) maar die battle op 14% is gewoon kut :mad: Ik blok me een ongeluk, spring en flikflak me een bochel maar er blijven maar nieuwe vijanden bij komen, ookal heb ik er al een hele hoop verslagen. Ik vraag me af of dat nog lang doorgaat :confused:

20. toet

Leuk Bevonden:
    3
    valt wel mee hoor, ik had over die battle van 14% ongeveer 10 - 15 min gedaan

Deel Deze Pagina