Ik bijt wel ff. Sales betekent dat iets beter in elkaar zit? Wahahahahahhahahaha. Zo doet moest ff, lang niet zoiets belachelijks gehoord.
- Ja die heb je wel nodig, als ~90% van de mensen zit te alt tabben hoe je uberhaupt dingen moet maken is er duidelijk iets niet goed. Als je niet weet hoe je moet beginnen is er wat nodig.
Waarom denk je dat die first night tutorials van Minecraft zo gigantisch goed bekeken zijn?
Waarom denk je dat de 360 version een tutorial heeft gekregen? Omdat je daar niet makkelijk kunt alt tabben en dingen kunt checken.
- En combat systeem was (ff niet gespeeld) belachelijk slecht. Kan me nog wel een gevecht in een hele smalle grot herinneren waar ik met 2 archers moest vechten en niet in de buurt kon komen, ineens boem dood omdat er een creeper in me nek viel.
En dat jij er geen gebruik van maakt betekent niet dat het goed in elkaar zit.
- En ja de mods kan de maker absoluut wat aan doen, dat komt door de hele grondwork van de game juist. Jammer genoeg een slechte setup in het begin wat doorwerkt naar later. (tja 1 persoon, indiegame, kan gebeuren maar tis gewoon zo als het is)
Beide leuke games maar kwa basis is PA vele malen solider, de gameplay
En ik heb er al 30 uur inzitten en dat voor een alpha. Dus ja volledig het geld waard. En ik heb een flinke lijst met suggesties en enkele bugs die ik binnenkort op het forum zal knallen.
Dat is het idee van early access.
En ik had ze al gesupport voor $100 op de site zelf voor ze uberhaupt op Steam kwamen.
Waar ze ook voor mensen de game aanboden voor $30 toen.
Dus nu ineens voor €10 de alpha aanbieden op Steam is een mes in de rug steken van de early supporters.
Het is handig als je wel alles weet van de games waar je over praat. Gelukkig speel ik beide games al sinds de alpha (ook Minecraft).
Have a day. _0/
Klik om te vergroten...