[PC] Prison Architect

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 5 jun 2013.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    I know...

b.t.w mijn prison;

Erg standaard maar hij werkt, voor het grootste gedeelte. Bugje met het bezorgen van schone kleren, die willen ze niet om het hoekje bezorgen in een cellblock dus die prisoners worden erg pissig. :p

Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha, sucks to be you

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jij mist dus compleet het punt van Minecraft :)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Eh nee, het punt is lol hebben. Simpel genoeg. :)

Betekent niet dat de hele game perfect is met alleen maar leuke/goede punten. En vooral niet tijdens de alpha, kijk maar terug op wikia of zo hoeveel dingen van nu er toen niet inzaten.
    Als je alpha met alpha vergelijkt zit PA gewoon beter in elkaar in totaliteit. Logisch natuurlijk en dat is ook niet erg. Heb genoeg lol met beide games. MC is ook flink beter geworden op de meeste vlakken sinds toen.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jij betrekt alles op jezelf, dat is het probleem.

Veel XBW'ers hebben minstens 50 uur veel plezier gehad met het spel, en dat voor 10-20 euro.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Huh wat? Ik zeg ook niet dat je er geen plezier mee kunt hebben... en ik heb er zelf wel meer dan 50 uur plezier mee gehad. En dat voor $10 (was het volgens mij).
    Zoals ik zei ik heb beide games al genoeg gespeeld en vind ze beide vet. :)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dus omdat jij geen lol hebt in Minecraft zit het spel niet goed in elkaar? Dat zou ook betekenen dat Prison Architect niet goed in elkaar zit, want ik had er geen lol mee namelijk. En met Minecraft wel. Honderden en honderden uren. Voor €15.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ah kom op zeg kun je nou lezen of niet? Ik zeg toch letterlijk dat ik er wel plezier in heb en de game vet vind. Dat betekent niet dat ik alles geweldig vind aan de game en op me knieën lig de game te aanbidden.
    Ik zeg alles hierboven al.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat doen wij toch ook niet 8)

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik toch ook niet. 8) Ik zeg alleen dat in de basis PA beter in elkaar zit. Ik stip gewoon een paar punten aan en breng feiten en argumentatie erbij, niks meer en minder. :p
    Als je de prijs van Minecraft vergelijkt met PA moet je dat ook met de basis/gameplay/systems van de game doen lijkt me. Incl. combat etc. Zoals ik boven al zei daar is niks ergs aan en betekent niet dat de ene game dan slecht is en je er geen plezier in hebt (waar mensen gelijk tot conclusie toe komen).

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom bijt je nou weer?
    Fanboy posts gewoon negeren. Gaan ze vanzelf weg.
    Klassieker:

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wie is hier de fanboy dan? :+

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Prison Architect Alpha 10. Wat zijn de geruchten voor Alpha 11?
    Waar werken ze aan?

14. Seh

Seh Guest

Kunnen we het over Prison Architect hier hebben en niet over Minecraft? 8)

Als je het geld er niet voor wil betalen, prima maar kom dan niet hier spammen hoe achterlijk duur het spel is. Voorlopig zitten ze al over de 2 miljoen, dus er zijn aardig wat mensen die de game wel zien zitten voor deze prijs.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Die riot police is wel handig als er een riot is. Maar hoe verdienen je eigenlijk geld?
    Ik heb dan wel een gevangenis, maar behalve de eerste bijdrage heb ik geen inkomen om nieuwe shit te maken en mensen in te huren.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet echt zo snel mogelijk alles proberen te bouwen al dan niet minimaal en researchen beginnen op de 1e dag en zorgen dat je een workshop krijgt. En van daar verder groeien.
    Ik krijg nu 1,100 (dacht ik) positive income van gevangenen en 5k elke dag van de workshop.

Het probleem is dat je maar beperkte grants hebt en zo, zal ongetwijfeld gefixed worden in de toekomst maar het is lastig starten nu. Er is een mod dat je meer grants geeft, nog niet geprobeerd.
    En beginnen met prisoner intake off, als dat permanent aanstaan kun je de stroom op een moment niet meer aan.

Ik moet nu ff wachten op alpha 11, mijn gevangenis vliegt echt bijna direct in een riot door dat bugje dat niet iedereen schone kleren bezorgt krijgt. :p
    Nieuwe anger systeem moet nog beetje getweaked worden maar het is al een grote verbetering i.v.m het vorige. Iedere keer wanneer iedereen ging douchen, naar de canteen/yard ging en ik was niet snel genoeg met 3-6 guards er neer zetten begon iedereen met elkaar te vechten zonder reden.

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds welke build zijn er die grants?
    Ik dacht dat je alleen die 10k in het begin had...
    Schiet wel op met die grants zeg. Had zo een heel systeem in elkaar.
    Alleen wel jammer van die riots steeds.

Oh en het geluid van het lockdown alarm dat niet uit gaat....

Laatst bewerkt: 17 jun 2013

Deel Deze Pagina