1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prison Break

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 okt 2009.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het had heel wat kunnern worden als de Starbreeze, van Riddick, of Rocksteady Studios, van Batman AA, er mee bezig waren geweest. Beide games droegen de naam van de films/comics, maar waren beide zeer goed.

2. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een fan bent van de serie is hij zeker meer dan 3.5 waard. Alleen ik raad hem je aan om hem rond de 30€ te kopen want 60€ is hij zeker niet waard. Ik zelf als fan geef deze game een 7. Het rennen gaat niet zo soepel en de combat is niet geweldig. Maar als fan is het wel leuk om een achterliggend verhaal te spelen terwijl micheal z'n broer probeert te bevrijden. Dus als je geen fan bent laat deze liggen, ben je een fan koop hem dan niet voor de volle pond maar voor een leuk prijsje;)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, kortom weer een pauper film license game en geen toffe actie game ala batman aa.
    Ik zie niet in waarom ik deze game zou spelen als ik kijk naar de goede spellen die er al zijn en nog gaan uitkomen. En ja, ik ben een fan van de serie!

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pik hem wel op als die 20 euro is

5. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    gaan ze hier nu ook al een game van maken?

ach misgien leuk voor mn vriendin, die is helemaal weg van prison break, vooral van die wentworth dude :mad:

6. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit ook na te denken om deze game een keer te kopen(de serie vind ik niks aan):eek:

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Als je de serie niets aan vindt, kun je het al helemaal maar beter laten ('naar het schijnt' of 'vind ik' ofzo om een flame-war te voorkomen).

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de serie niks vind hoef je deze game echt niet te kopen. Trust me (helaas). Oke, tenzij je alleen voor de achievements gaat (die zijn vrij simpel), maar verder is de game voor zover ik nu ben (toegegeven, nog niet zo ver) totaal niet interessant (vrees dat het niet beter wordt). Snel uitspelen en inwisselen voor wat anders :p

9. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het sluipen enzo vind ik wel weer tof

10. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    haha mijn vriendin ook :{

11. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wacht ik wel tot hij gezakt is naar 20 euro ooit ofzo

12. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Is hier trouwens een demo van beschikbaar ??

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mocht er interesse zijn in een Nederlandstalige recensie; klik.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister gespeeld en ik moet zeggen hij is wel leuk (gelukkig)
    Heb de serie ook helemaal gevolgd en dat maakt het wel extra leuk natuurlijk , al is het geen pre.
    Het enige echte minpunt is dat je niet als Scofield speelt :mad:
    Dit vind ik ook meteen een dikke domper als ik eerlijk ben.

Verder kom je wel alle figuren uit de serie tegen en moet je opdrachten voor hun uitvoeren om wat voor elkaar te krijgen in de gevangenis.
    Dit zijn allemaal stealth missies waar je ongezien moet blijven , leuk gedaan en tot nu toe (1,5 uur gespeeld) ook nog wel redelijk leuk om te doen.

Lang is het spel niet vermoed ik , ik zit nu in chapter 3 en het spel heeft 9 chapters.
    Leuk spel voor 2 tientjes tenzij je een echte fan bent dan is het misschien leuk om hem sneller te hebben :)

15. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daar ben jij er dus 1 van? ;)
    Zelfde geld voor Lost, voor een buitenstaander geen reet aan, maar voor de fan wel een must denk ik.

Vond seizoen 1 op dvd erg sterk en laat het verhaal daar net over gaan.
    Sfeer zit wel goed, personages lijken ook erg sterk en de stemmen zijn ook van de originele acteurs.

Heb denk een minuut of 10 gespeeld maar op het moment geef ik de voorkeur even aan andere games. Komt nog zat moois dus vis deze wel een keer uit een budgetbak ergens.

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel fan hoor van de serie.
    Althans de eerste 2 seizoenen wel :)

Maar heb hem niet gekocht hoor , enkel gespeeld.

17. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n spel lijkt me dus wel leuk om te doen.Maar goed misschien wel via marktplaats een keer ofzo

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zo'n typische titel die snel word afgeprijst , dus waarschijnlijk duurt het niet lang ;)

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb hier de promo van PB liggen en ga em toch even spelen! ben erg benieuwd.. ben PB fan van het 1e uur dus ga me er hopelijk wel mee vermaken :D

20. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk het ook niet want hij is nu ook al wat afgeprijst zag ik

Deel Deze Pagina