ok saven ben ik achte.r.. maar hoe start je underground fights voor geld? en wanneer/waar kan je tatoos laten zetten? ben biuj chapter 7 maar nog geen enkele underground fight gehad...
Dat probleem had ik ook.. Volgens mij kom je daar alleen in chapter 2 dacht ik , dan moet je een opdracht voor hun doen en daarna kun je daar naar binnen voor de underground fights. Oftewel even chapter 2 straks opnieuw opstarten en dan kan je vechten. Het is het stuk dat je volgens mij voor het eerst op de binneplaats komt. Bij dezelfde vent kun je je daarna ook laten volpompen met tattoo's
Ligt eraan of je alle achievements wil halen en op welk niveau je speelt. Maar tussen de 10 - 15 uur heb je ze allemaal wel.
Ik kom maar niet voorbij een bepaald stuk xD Dat je (volgens mij, het is al een tijd terug) de ziekenboeg in moet sluipen. Ik ben in het gebouw, maar alle kanten die ik op kan, wordt ik gespot. Als ik de hal oversteek zit er een dokter in de kamer, als ik links ga en de kamer in wordt ik gespot door een gevangene en als ik doorloop staat er een guard. Snap er niks van Echt een slechte game xD
Deze kun je vanaf het begin al doen, zoek naar de donkere jongen die bij de bokszak staat die helpt je verder aan de gevechten, game is vermakelijk alleen jammer genoeg in 6 uurtjes uit. Dus 1ste play kun je makkelijk op Shark doen dan haal je in 1 run 920 GS!!! Hahaha voor GS fanaten gaan ze dit spel wel kopen, heb nog nooit zo snel me puntjes gehaald, d8 dat ik snel met Dantes Inferno was maar dit is absurd...
game net uitgespeeld, vond het een hele leuke game om gespeeld te hebben speeld lekker weg en inderdaad leuk bijkomend voordeel zijn de easy achievements!
ik ben ook begonnen met de game. ik vind hem gewoon super slecht en irritant. het speelt gewoon niet lekker.
Ik ben vanmiddag met de game begonnen, zeer vermakleijk. Niet de mooiste, maar als je het verhaal kent is het een must.
Dat is waar ja, als je de serie niet kent is het geen boeiende game. Maar als je die wel kent, man man man wat een game.
Ik ben begonnen op de moeilijkste stand, zit nu in chapter4. De gevechtscenes zien er wel gelikt uit en werkt qua besturing ook erg goed. Van de besturing heb ik nog geen last gehad. Wel vind ik de camerastand zo nu en dan lastig.
Vond de besturing wel oké eigenlijk. Eerder de camerastandpunt wat soms was rot wat. Eigenlijk nu ik zo terug denk toch wel genoten van deze game.
Ik heb hem nu helemaal uit. Ik vond het een goede game met veel spanning om langs de bewaking te sluipen en harde knokpartijen, maar door de beoordelingen denkt iedereen dat het een prutgame is.