1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Priston Tale

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kryalis, 10 jan 2004.

1. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg telkens een bericht dat de file corrupted is en dat ik hem opnieuw moet download als ik hem wil installeren, ik heb hem al een stuk of 5 keer opnieuw gedownload maar ik blijf dat bericht krijgen :mad:

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ow vaag dat is niet goed nee:eek:... ik zou ook niet weren wat je zou moeten doen:eek: sorry

owja en nog iets het is trouwens gelukt die quest:D:D alleen toen ik ging upranken verloor ik connetction met de game dus nu maar hopen dat ik die spulllen niet kwijt ben :'-(

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    dat kreeg ik dus ook...stond dat er mogelijk een virus in kon zitten in game.exe zelfs toen ik de update een paar keer had ge-rund..:mad: priston tale support helpt ook niet mee :p

4. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu gedownload en klik ik erop en ga dan in een server maar dan komt er op een gegeven moment een meeuw en dan loopt hij vast:confused:
    Iemand een suggestie??_O_

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ben inmiddels meteen vriend van mij allebij overnieuw begonnen allebij een archer ze is nu inmiddels lvl 10:D naa een middagje spelen:p

Deel Deze Pagina