vind.. jij.... als je vissen leuk vind kan het wel even leuk zijn.... 5 min ofso Vooral als ik 15min heb gespeeld en ik niet weet hoe ik een vis vang
Dat kan je toch niet verglijken met een spel puur gebasseerd op alleen vissen. Bij Fable is het alleen op een knopje rammen, das toch geen vissen man.
Dit lijkt ook eigenlijk geen r**t aan, maar ik heb het ook nog nooit gespeeld dus oordelen is dan ook moeilijker, Misschien is deze game wel helemaal te dope als je die Vishengel Controller in je handen hebt..
Dit spel lijkt me behoorlijk saai, ik hou sowieso niet van vissen dus dan zal dit spel vast geen aanrader voor mij zijn
Eeh, Ananas ik wil niet veel zeggen, maar al jou posts die je de laatste 10 min. hebt geplaatst zijn erg nutteloos hoor . Zie link; http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74267 Kunnen wij ook zeggen; Post dan niet, domoor. Beetje meer inhoudelijke posten als het kan, een beetje off-topic kan nog, maar daar houdt het wel bij op dan.
Waar slaat dat nou op, ik mag toch wel zeggen wat ik van dit spel vindt. Hou jij je maar bezig met je eigen nutteloze post.