zoals jullie hierboven zien nog 2 plekken voor de volgende rondes Poule A 1 XxChandleRxX 2 ? Poule B 1 Franko NL 2 Heerenveen appie 21 gaat door Poule C 1 Mars NL 2 ? Poule D 1 Darkzell NL 2 Maxx NL
Gaizka heeft zich helaas moeten afmelden in Poule C gaat het nu tussen IvoX en Dr Zoidberg NL allebei 6 gespeeld en ivo 12 punten en zoi heb 13
Kunnen we dit weekend loten? Dan kan ik meteen spelen want ik ga volgende week maandag(18 Juli) op vakantie.
Dit weekend zal niet lukken, ik moet nog twee wedstrijden tegen iemand spelen die op vakantie is nu..
dat vind ik erg vreemd (ook al ben ik al afgehaakt) halverwege van team ruilen, dat slaat natuurlijk nergens op. je begint met een team en eindigt daar ook mee
Maar is het logisch dat daar het hele toernooi op moet wachten? Jullie hadden volgens mij ook voor zijn vakantie genoeg tijd om die wedstrijden te spelen... t duurt allemaal zo lang zo... :{
De volgende ronde's A Maxx NL- XxChandleRxX B appie21 - Mars NL C Darkzell NL- NR 2 Poule A D Franko NL - NR 2 Poule C
sorry hoor ik speel bijna nooit met psv altijd met arsenal maar die was al bezet vandaar dat ik vroeg of t ook met arsenal kon?
ja klopt sorry das kut dat niet iedereen bekend is nu is het zo De volgende ronde's A Maxx NL- XxChandleRxX B appie21 - Mars NL C Darkzell NL- NR 2 Poule A D Franko NL - NR 2 Poule C en zullen we 2 wedstrijden doen en de goals optellen ?
Nu kan ik nog niet spelen Maar moet tegen nr2 uit poule A dus moet ik tegen die tijd maar eens wat tips vragen aan Chandler