Jawel, een week maar! Dit is inmiddels wel flink om. Ik zag m laatst alweer online op xbw, maar volgens mij is ie dit toernooi vergeten...
Je moet tegen mij spelen. Ik kan vanavond wel spelen maar dat zal dan rond een uur of 18:00 - 18:30 moeten gebeuren want ik heb vanavond een verjaardag. Als jij vanavond kan spelen kunnen wij onze twee wedstrijden afmaken. En is Poule C eindelijk klaar.
Eeeh Milo NL kunnen we vandaag dan eindelijk spelen. Sorry van de vorige keer maar ik was nog met een wedstrijd bezig en verwachtte eigenlijk dat jij wel even zou wachten maar toen ik dus klaar was zat jij ook al in een andere game. Maakt niet uit maar zou graag spelen zodat ik weet of ik eruit lig (wat het meest waarschijnlijk zal zijn) of dat ik nog een ronde verder mag.
Ik heb weer mijn best gedaan om te spelen maar zoid heeft weer niet gereageerd. Ik heb vandaag geen tijd meer want ik heb een andere afspraak nu.
Idd, ik stop er dus bij deze ook mee. Ik heb drie keer geprobeerd om te spelen maar er wordt niet gereageerd of men komt niet opdagen op de afgesproken tijd. Succes ermee.
Heb net tegen Milo NL gespeeld. Jmmr dat we niet tegen elkaar konden spelen met een beetje gelijkwaardige clubs anders was het wrs een hele andere wedstrijd geworden Darkzell NL - Milo NL: 3 - 1 Milo NL - Darkzell NL: 0 - 4 (volgens mij waren dit de uitslagen maar weet niet cker, het was immers al redelijk laat)
De kwartfinale Over 2 wedstrijden A Maxx NL- XxChandleRxX 0-5 B appie21 - Mars NL 2-4 C Darkzell NL- Milo NL 7-1 D Franko NL - IvoX De Halve finale 1 ?- ? 2 ? - ? 1 Mars NL 2 XxChandleRxX 3 Darkzell NL
Jammer het was leuk om in de 1e ronde tegen je spelen Ik hoop dat je de volgende keer weer mee zult doen met het PES Toernooi hopelijk gaat dan alles beter en zijn de wedstrijden sneller klaar
Tja ik voelde me al kansloos toen jij overspeelde in de eerste minuut Het is zo'n groot verschil. Feli en succes allemaal in de volgende ronde _0/
Ja ik merkte ook dat het opzich een gelopen wedstrijd was. Kwam voor mij wel goed uit want ik speelde alsnog ongeloofelijk k*t. Denk niet dat ik ooit zo slecht gespeeld heb en ik was daarbij ook nog behoorlijk moe maar wou deze wedstrijd graag spelen zodat we iig verder konden met het toernooi. Naja hopelijk spelen we nog eens tegen elkaar maar dan wel met gelijkwaardige teams. Denk dat jij dan wel gewonnen had.
ik zeg, we geven hem nog tot dinsdag 0.00 om te reageren... tegen Ivox ging het namelijk ook al zo vloeiend...
Een beetje snelheid zou wel fijn zijn ja. Ik ga namelijk as vrijdag ook nog eens voor twee weken op vakantie dus mocht ik er dan nog inzitten dan schiet het helemaal niet op natuurlijk.