Tuurlijk, we hebben 3x afgesproken en 3x ben je niet op komen dagen dus hou aub op dat ik geen tijd zou hebben laat in de avond... Ik ga altijd pas rond een uur of 1 naar mijn bed dus nou niet zeggen dat ik geen tijd heb gehad.
Mars het probleem is dat ik vandaag JARIG ben en ik het dus niet kan maken om vanavond te gaan gamen als de visite hier is
Op je verjaardag kan je natuurlijk niet gaan gamen als er visite is. Al is het wel leuk om te zien hoe je neefjes het er vanaf brengen in sommige spellen maar dat terzijde Gefeli iig IvoX en hopelijk kan je de wedstrijd dan morgen spelen.
Wordt er vanavond nog gespeeld dan. Morgen ga ik weg voor 2 weken dus het zou fijn zijn voor jullie allemaal als ik voor die tijd mijn wedstrijd iig alvast kan spelen.
Hoe zit het dan met de kwart finale van Franko. Mocht het zo zijn dat ik de halve finale vanavond al kan spelen, ik ben iig heel de avond beschikbaar en online op MSN evt.
Oke sorry Ivx Maar Darkzell - Franko is de halve finale geworden het moest wel ff snel worden gespeeld als deze uitslagen binnen zijn dan is de finale bekend en kan deze eventueel als xx chandler xx er is vanavond al gespeeld worden en kunnen we allemaal zeggen wat we van het toernooi vonden
Halve Finale I XxChandleRxX - Mars NL 4-2 Halve Finale II Darkzell NL - Franko NL 2-0 Franko NL - Darkzell NL 3-1 Beslissingwedstrijd 1-0 voor Franko NL De finale is dus XxChandleRxX - Franko NL geworden
Geen probleem Mars, ik had het ook al aangegeven bij Franko dat ik het niet voor elkaar kreeg om te spelen dus dat hij maar moest doorgaan.