Ik ken nog iemand die hoogstwaarschijnlijk mee wil doen. Hij is ook lid van het forum, maar is nu aan het werk. Het gaat om: boomer NL
ik weet ook nog wel 1 die mee wil doen denk ik ik heb een goed competitie programma dus ik kan alles verwerken
Als iedereen mij even toevoegt op msn: mcbrainiak@hotmail.com. Dat zou handig zijn, vooral voor de mensen die wat meer willen doen dan alleen spelen. Ik ga alvast aan de slag met een mini-website waar de gegevens opgeslagen zullen worden.
ik wil ook wel meedoen, moet alleen nog ff kijken met welke club, laat ik nog weten! gamertag: gaizka e-mail: gaizka_@hotmail.com idee wanneer we beginnen ongeveer?
Ik hoop dat we ergens aan het einde van volgende week op zijn vroegst beginnen met het toernooi want ik heb begin volgende week examens. Spaar me plz
Ik wil graag nog iemand opgeven. Een vriend van mij die PES 4 gisteren gekocht heeft. Hij is alleen geen lid van XBW. Maar hij kan de site die er komt in de gaten houden. Gamertag: Heerenveen Team: Juventus (Ik heb hem Heerenveen afgeraden ) Nog een andere vriend, die wel lid is van XBW. Gamertag: boomer NL Team: nog niet bekend (Waarschijnlijk Monaco) Dat wordt nog best een grote competitie zo.
Naam: Maykel GamerTag: BurningMetal Team: Liverpool Niet dat ik veel klaar zal kunnen maken, maar goed, voor de fun
Ik doe ook mee! Gamertag: XxChandleRxX e-mail: chandler2k1@yahoo.com team: Recordmeister (Bayern Munchen)
Naam: Rob Gamertag: De vieze mannen MSN: humorbom_rob@hotmail.com Team: deportivo la coruna Hoe zit het met hosts? Als je host heb je echt een vet voordeel. Uit en thuiswedstrijd steeds dunkt mij?