lijkt mij thuis en uit even kijken hoeveel we hebben dan kan ik dat alvast in competitie programma zetten en er ff een screen van maken 16 mensen ingeschreven
Volgens mij hebben we al genoeg teams om een competitie in elkaar te draaien. Kan je misschien een overzicht maken in dat programma? Misschien is het leuk om naast de competitie ook een beker-toernooi op te zetten met een knock-out systeem (1 wedstrijd) en loting.
Dat ziet er goed uit..... Ik heb er al zin in, ook al ben ik niet zo goed....Ik wordt een echte cup-fighter
Ik doe inderdaad ook mee, waarschijnlijk met monaco inderdaad, maar moet nog even kijken (speel laatste tijd vaak met ajax, maar die is al bezet en monaco ben ik niet 100% tevreden over.)
Ja, er is redelijk vaak lag te bespeuren.Soms in de vorm van schokkende beelden en soms is de reactie van je spelers 1 seconde later (dit is de ergste lag die er is, je ziet het niet maar het is onspeelbaar soms).
Een website waar alles geregeld kan worden (inloggen misschien) en waar iedereen de stand kan zien etc...
En ook de regels etc erop zetten, zodat het duidelijk is wanneer je moet spelen en hoe dat in z'n werk gaat. Op zo'n site kunnen alle deelnemers alles in de gaten houden en wordt het geen chaos.
Fuck wil ook meedoen!!! alleen die klote x-doos van mij is zo gaar dat ik alleen maar dirty disc errors krijg!!! Maar krijg maybe binnenkort een nieuwe 2edoos. En dan kijk ik wel weer of ik mee kan doen.