ff snel een schets ik doe nog ander lettertype iemand die een banner wilt maken ? wat moet er wel of niet op de site
Misschien is het leuk dat als er naast het team ook de gamertag wordt vermeld bij een uitslag en de stand. Dus bijvoorbeeld --> Man. Utd./Dr Zoidberg NL
ff kijken ook voor een host .tk is klote misschien idee om hem bij mij te hosten als ik nog ruimte heb dus pes.fr-fotopage.nl
Naam: Lex Gamertag: Max-NL MSN: Lexovic@hotmail.com Team: AS Roma Kut, alle teams zijn in gebruik. Nou ja
Misschien moet de inschrijving nu gesloten worden, anders wordt de competitie te groot en onoverzichtelijk.
BLufferd... Rot nou eens op met dat PES live... Dat is triest en kost veel te veel tijd. Ik speel bijna dagelijk pes maar wil het niet in zo'n blije comp doen. Dit op xbw is ideaal voor mij en vele anderen.
En toch kan er veel kwaliteitsverschil zitten tussen de teams. Is het geen idee om iedereen maar gewoon zijn favo team te laten kiezen?
Edit je post gewoon de volgende keer, en laten we idd geen mensen meer toelaten voor dit toernooi want anders wordt het wel erg veel. Maar gezien de interesse is er zeker toekomst voor nog een toernooi.
Het is leuker om allemaal andere teams te doen. Dan speel je echt een competitie. Het is gewoon 'wie het eerst komt wie het eerst maalt'. Je moet zelf je formatie en strategy aanpassen. Dat is leuk want dan moet je ook voorbereiden met je team dat je gekozen hebt. Ik wilde Inter, maar die was al gekozen en nu richt ik mij met spelen helemaal op Manchester United. Er zijn sowieso 18 a 20 goede teams en groter moet de competitie denk ik ook niet zijn. Dus van mij mag het zo blijven.