Ik vind het wel jammer dat er zo groot verschil is tussen de verschillende clubs, je kunt ook een competitie starten tussen de niet-topclubs, zodat de clubs in ieder geval redelijk gelijk zijn. Of je moet een divisie maken van de absolute topclubs(Real, Inter, AC, ManU, Arsenal, Barcelona, Juventus, Bayern Munchen, Valencia en Chelsea) En de wat kleinere clubs bij elkaar in de competitie.
ik zou alles gewoon door elkaar huzzelen, het is alleen maar leuk om van een topclub te winnen maar we maken dus 2 groepen van 10, en daarna... ? we zouden dan eventueel de beste 4 van beide groepen in knockout rondes tegen elkaar uit kunnen laten komen. ik ben trouwens voro wedstrijden van 15 minuten, wie is het daar mee eens?
Die play-offs lijken me wel een goed idee, maar ik denk dat we gewoon wedstrijden van 10 minuten moeten doen.
Ik vind wedstrijden van 15 minuten wel iets beter. Dan heb je meer kans op nog terug te komen na een achterstand. Dan krijg je misschien ook minder afbraakvoetbal in de tweede helft. Als het 10 minuten wordt dan vind ik het ook prima, maar als je dan in de tweede helft achter komt te staan dan is het vrij moeilijk om nog terug te komen.
Heb je 2 opties Of je zorgt dat je in de 2e helft zelf voor komt te staan, of je staat in de 1e helft al ruim achter. Ik vrees dat ik tot de 2e optie gedwongen ga worden
middlesbrough onder leiding van gaizka (mendieta) is er klaar voor, ben al lekker aan het oefenen tegen o.a. boomer en dr zoidberg wordt een leuk toernooi!
Als de topic starter niet meer reageert in deze thread zal het nog lang duren voor het pes toernooi van start zal gaan...
Als het echt nog lang gaat duren dan moeten we maar misschien zonder hem starten. Dan neemt mars15 het wel over, die doet al zoveel werk. Maar ik neem aan dat hij nog wel komt. Hij heeft toetsen ofzo en volgende week zou het pas starten. Ik oefen voorlopig nog wel met Man U. tegen Gaizka, Boomer, Deen en Heerenveen.
Idd, dan wachten we gewoon nog eventjes af tot volgende week. Ik ga niet oefenen tegen jullie jullie weten mijn tactiek dan al gheheh
ik heb al gemerkt dat de tacktieken niet egt gek veel uitmaken... gaat er mee rom of je kan spelen of niet
Ik vind dat wel degelijk van belang, zeker als je kijkt met wat voor opstelling je speelt en hoe je de mannetjes op het veld neerzet. Ook kun je natuurlijk de tactieken instellen per mannetje. Het heeft natuurlijk ook deels te maken met inzicht in het spelletje en wat geluk.
ik weet ook niet waar de starter uithangt op msn niet in iedergeval ik vraag het hier nog maar ff no reply received returning to optimatch wat kan je hier aan doen dit krijg ik als ik lightning uitnodig en andersom
Volgens mij heeft de tegenpartij, die jij uitnodigt, niet gereageert op een uitnodiging voor een potje voetbal.
Het kan zijn dat jullie routers met elkaar botsen. Voor de rest weet ik er niet veel van Ik heb trouwens een nieuwe gamertag: Maxx NL
Ik heb het iig wel vaker meegemaakt dat er iets botst in beide routers. Check de volgende poorten: upd 88 en tcp 88 en udp 3074 en tcp 3074 Misschien dat je beide routers ook eens in de dmz zone kunt zetten om te kijken of dat het probleem oplost.