Ja, ik ben even weggeweest ivm keuringen bij de luchtmacht en me examens maar ik ben er weer en er is ook al een klein begin van de website. Om een indruk te krijgen kan je ff hier kijken: http://geocities.com/kmn_nl/ Ik weet alleen nog niet wanneer de league gaat beginnen...
zie dat ik niet mee doe is 16 man echt neit het overwegen waard? 2 competities van 8 kan toch makkelijk? of 1 van 16...
We zitten er nog over na te denken. Vanaf nu is er ook een forum waarop je je kunt aanmelden! Gebruik je GAMERTAG als DISPLAY NAME, spaties kunnen niet gebruikt worden tijdens de registratie maar kan later nog wel veranderd worden! http://kmnnl.proboards39.com
1 Naam: Koos Gamertag: KMN NL MSN: mcbrainiak@hotmail.com Team: Ajax Amsterdam 2 MarsNL Real Madrid 3 Franko NL ... Inter milan Email : frankvan_veen@hotmail.com 4 HJ HGB (Arsenal) 5 appie21 PSV 6 Dr Zoidberg NL Manchester United 7 Naam: Ivo Gamertag: IvoX MSN: i_vermaesen@[removethis]hotmail.com Team: Barcelona 8 Mc D33n Chelsea 9 Darkzell NL AC Milan 10 Naam: Richard Gamertag: TheLightning NL Team: Valencia 11 gamertag: gaizka e-mail: gaizka_@hotmail.com team middlesbrough 12 Gamertag: Heerenveen Team: Juventus 13 boomer NL club - real zaragoza 14 Naam: Maykel GamerTag: BurningMetal Team: Liverpool 15 Gamertag: XxChandleRxX e-mail: chandler2k1@yahoo.com team: Recordmeister (Bayern Munchen) 16 Naam: Rob Gamertag: De vieze mannen MSN: humorbom_rob@hotmail.com Team: deportivo la coruna 17 Castro Le China team Tynese ( Newcastle united ) msn : garyteo88@hotmail.com 18 Naam: Lex Gamertag: Max-NL MSN: Lexovic@hotmail.com Team: AS Roma 19 Naam: Peter Gamertag: PemmrtNL MSN: peter_littelink@hotmail.com Team: Parma zijn er nu toch 19
En mocht je er nog een bekertoernooitje naast willen houden dan heb je wel 16 teams nodig i.p.v. 14, anders blijven er na de eerste ronde nog maar 7 teams over en dan heeft 1 team geen tegenstander.
Dan lijkt het me logisch dat de laatste 3 mensen die erbij zijn gekomen eraf gaan. En dan moeten we wachten op een nieuwe toernooi opzet...
idd, de eerste 16 die zich hebben aangemeld doen dan mee, klopt die volgorde van mars15? het makkelijkst blijft 2 pouls van 8, eventueel uit en thuis wedstrijd, waarbij de bovenste 4 van beide pouls zich plaatsen voor de knock out fase. eventueel kunnen de onderste van beide dit ook nog doen... iemand nog andere suggesties? en beginnen kan zodra de pouls bekend zijn lijkt me ?
wat mars zelf zegt is eigenlijk ook prima, dan hoeven diegene die er toch vroeg bij waren ook niet teleurgesteld te worden en kan er nog 1 iemand bij om de boel compleet te maken. Dus 2x poule met 10 man. de eerste 5 van elke poule gaan door en de laatste 5 vallen dus af. Daarna een soort van eliminatie ronde's totdat de finale gespeeld is en de winnaar bekend is. wat denken jullie?
Goed idee, maar dan moeten de eerste 4 door, anders krijg je een oneven aantal wedstrijden in de playoffs. Ik wil dan graag bij Deen, Heerenveen, Boomer en Gaizka in de poule
idd huzzelen, wel zo eerlijk ben erg benieuwd naar het niveau, als die 20e man bekend is kunnen we poul maken en beginnen lijkt me?
Als iedereen zich nu even inschrijft op het forum onder zijn gamertag! Is handig! http://kmnnl.proboards39.com
Heb me ingeschreven kon alleen niet als Darkzell NL dus heb maar darkzellnl gedaan. Hopelijk beginnen we snel heb er wel zin in.