Ik heb er ook erg zin aan, hopelijk kan ik met Parma stunten, en voor jullie allen pas op Gilardino! Die man scoorde gisteren nog 4x in 1 wedstrijd. Helaas verloor ik die wedstrijd met 6-5 Maar btw, heeft iemand zin in een potje PES?
Ziet er mooi uit, maar ik heb geen zin om 20 fora te gaan checken. Ik vind 2 eigenlijk wel genoeg. Ik doe al met 3 toernooien(ook 1 TOPSPIN toernooi) mee op een ander forum, en er komt er hier ook nog 1 bij. En aangezien ik me dit allemaal aanhaal een week voor de proefwerkweek ben ik er maar druk mee. Maar vooruit ik zal me even registreren.
Hij was echt dom aan het doen met fifa Maar ik dolde hem hard. Lang niet tegen hem gespeeld want hij staat nie meer in mijn friendslist. Maar we zullen wel zien
maximaal 14 mensen toch? maar als ik er nog bij kan wil ik dat graag Maeros: de club weet ik nog niet (zal ik zo snel mogelijk doorgeven) ik wil eerst horen of ik er nog in kan en wanneer je van plan bent om te beginnen. aangezien mensen op vakantie gaan.
@rolorob moet je is goed naar me luisteren ALs je bij fifa een streak heb van ik geloof 38 dan kan je je gerust jezelf king of fifa noemen op msn (en het was maar als een grapje bedoelr) PS wie dolde ik nou met top spin heel hard????
Haha, dan mag ik mezelf keizer van fifa noemen met mijn nummer 1 ranking terwijl de game al vrij lang uit was En top spin was ik erg laat bij FIFA en pes speel ik vanaf de launch En we zullen wel zien met top spin 2