Ik kan me zijn teleurstelling wel voorstellen. We zouden deze week beginnen maar er is nog steeds niets concreets vastgelegd...
ik heb met kmn afgesproken dat ik het overneem ik heb het volgende voorstel we doen 2 leagues met Groep A en groep B dus 2x 10 man = 20 man die hebben we nu he ik maak vanavond/morgen ff een nieuwe update van de lijst ik stel voor dat de nr 1 tot nr 4 doorgaan naar de volgende ronde
1 Naam Koos Gamerstag: KMN NL Team: Ajax Amsterdam MSN: mcbrainiak@hotmail.com 2 Naam Marcel Gamerstag: MarsNL Team: Real Madrid 3 Naam Frank Gamerstag: Franko NL Team: Inter milan Msn: frankvan_veen@hotmail.com 4 Naam ? Gamerstag: HJ HGB Team: Arsenal Msn: ? 5 Naam appie21 Gamerstag appie21 Team PSV Msn appie_ee@hotmail.com 6 Naam ? Gamerstag Dr Zoidberg NL Team Manchester United Msn ? 7 Naam: Ivo Gamertag: IvoX Team: Barcelona MSN: i_vermaesen@[removethis]hotmail.com 8 Naam ? Gamertag Mc D33n Team Chelsea MSN ? 9 Naam ? Gamertag Darkzell NL Team AC Milan Msn ? 10 Naam: Richard Gamertag: TheLightning NL Team: Valencia Msn richarddeh88@hotmail.com 11 Naam ? Gamertag: gaizka Team middlesbrough msn: gaizka_@hotmail.com 12 Naam ? Gamertag: Heerenveen Team: Juventus Msn ? 13 Naam ? Gamertag boomer NL Team real zaragoza Msn ? 14 Naam: Maykel GamerTag: BurningMetal Team: Liverpool Msn ? 15 Naam: Stefan Gamertag: XxChandleRxX Team: Rekordmeister (Bayern Munchen) Msn: chandler2k1@yahoo.com 16 Naam: Rob Gamertag: De vieze mannen Team: deportivo la coruna MSN: humorbom_rob@hotmail.com 17 Naam Gary Gamertag Castro Le China Team Tynese ( Newcastle united ) Msn : garyteo88@hotmail.com 18 Naam: Lex Gamertag: Max-NL Team: AS Roma MSN: Lexovic@hotmail.com 19 Naam: Peter Gamertag: PemmrtNL Team: Parma MSN: peter_littelink@hotmail.com 20 Naam: Milo Gamertag: Milo NL Team- nog niet bekend Msn : milonl@hotmail.com De ? gaarna in te vullen
15 Naam: Stefan Gamertag: XxChandleRxX Team: Rekordmeister (Bayern Munchen) Msn: chandler2k1@yahoo.com
Mijn verwachtingen???? Milo gaat jullie asses kicken en Max komt als tweede over de streep........ Ben echt benieuwd naar jullie verrichtingen jongens.....
doe dan maar idd 4x5 dat is denk ik leuker. dan kun je denk ik het beste even een pot maken met daarin alle namen van de personen en die er 1 voor 1 uithalen. net zoals ze bij de fifa doen.
4 x 5 lijkt mij ook leuker, en dan een thuis en uitwedstrijd (host en niet host) denk dat je dan het beste meteen die 2 wedstrijden achter elkaar kan spelen...
4 x 5 is ook prima....... Ik wil wel bij Gaizka, Boomer, McDeen en Heerenveen in de poule . Maar het wordt denk ik een loting. Wat gebeurt er met de mensen die niet doorgaan? Er blijven er 12 over...... 6 Naam Bart Gamerstag Dr Zoidberg NL Team Manchester United Msn bartpijls(apestaartje)hotmail.com (Graag dit mailadres noteren op het forum i.v.m. bots die naar emailadressen zoeken op het net en rotzooi naar je toe gaan sturen. Misschien een tip voor iedereen)
Gaizka jij degradeert direct, dus jij kan beter stoppen . Mij maakt het niet zoveel uit wat we gaan doen.
Oke 4 poules van 5 deelnemers 2 wedstrijden per tegenstander uit en thuis nr 1 en nr 2 gaan door naar de volgende ronde