1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Geert, je reactie is ondertussen door de feiten achterhaald. Dit jaar komen er voor het eerst updated transfers: Zie post #332 hier ergens bovenaan de bladzijde...

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, excuus. Mijn IE ging niet direct naar de laatste pagina.

Maar ook dit ga ik niet serieus nemen. Ik ken de beloftes van Konami ondertussen wel.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nee idd die sebas heeft al veel beloofd maar....

maar goed het neemt niet weg dat de kans bestaat dat deze game goed gaat worden!

Laatst bewerkt: 27 sep 2008
  4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Eens, na de release van Pes2008 zou er toch ook een update komen voor de Online-problemen?

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die kwam ook, maar deed niks :/
    Ik denk dat je verschil moet maken tussen beloftes die gebaseerd zijn op inschattingen ( zoals 'online zal goed worden' ) of beloftes over feitelijke zaken en daartoe behoort de belofte dat ze een bepaalde nieuwe service gaan uitvoeren, zoals updates voor transfers, en dat houdt gewoon downloadable content in. Dit bericht kan je dus gerust geloven, want het is op feiten berust en niet op subjectieve inschattingen.

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    dan nog, misschien zeggen ze wel dat er een download service komt. Misschien zal die optie ook wel in het spel zitten, maar wie zegt dat ze ook daadwerkelijk updates gaan uitbrengen?
    Ik geloof niks meer, nadat ze gewoonweg geen patch hebben uitgebracht voor de lag.

bovendien:

let op het dikgedrukte.
    Klinkt niet als iemand die zeker weet dat die update 100% zeker in januari komt.
    Anders zou hij wel zeggen "We will...." En wat meer uitleg kunnen geven wat die andere updates dan zijn. Hij blijft vaag en kortaf. Dit is toch juist de kans om de nieuwe feature te promoten?
    Nee ik geloof eerlijk gezegd niks van die updates.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar alles wat hij zei klinkt een beetje twijfelend. Misschien zit hij zo in elkaar, maar nog aannemelijker is dat het de Japanse cultuur is. Mijn broer heeft een Japanese vriendin en die drukt zich nooit uitgesproken uit. De Japanner zegt 'misschien wel' als hij 'ja' bedoelt en 'misschien niet' als hij nee bedoelt. Zaken doen met Aziaten schijnt een enorm geduld te vergen.
    Overigens zou het regelrecht geld weggooien zijn om een update-service te hebben en hem niet te gebruiken, want ze moeten voor de service alleen al betalen aan Microsoft.
    Ze zullen 'm zeker gebruiken en mijn gok ik dat we vrij snel na de release al een update krijgen.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    9/10 in OPM

9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt veel!

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik vind die FIFA gezichten alsof ze rechtstreeks zijn weggelopen uit Dracula :D

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De gezichten in FIFA 08 vond ik 'overdesigned'. De gezichten in FIFA 09 vind ik daarentegen weer veel natuurlijker en mooier! Ze zijn fotorealistischer, in PES zijn ze te "bleek".

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    lijken wel wandelende lijken. Misschien dat EA fotos van de spelers heeft genomen vroeg in de ochtend net voordat ze hun nest uitrollen en daarvan de gezichten hebben gemodelleerd.
    check edje net wakker: http://www.videogameszone.de/?menu=...d=216518,216517&image_id=869169&page=1&order=

sholes net nadat hij een jointje op had: http://www.videogameszone.de/?menu=...d=216518,216517&image_id=869166&page=1&order=

shot van Rooney zojuist geschept door een trein: http://www.videogameszone.de/?menu=...d=216518,216517&image_id=869163&page=1&order=

Giggs na 3 weken Sonja Bakkeren: http://www.videogameszone.de/?menu=...d=216518,216517&image_id=869165&page=1&order=

en tot slot lampard 3 maanden in schuilkelder gezeten zonder bloodstelling aan enig zonlicht: http://www.videogameszone.de/?menu=...d=216518,216517&image_id=869173&page=1&order=

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er een beetje raar uit, maar volgens mij is het niet van der Sar maar de reserve keeper. :)

17. Achillias

Achillias Guest

Leuk he PC screenshots linken terwijl de PS3/Xbox 360 graphics er totaal anders uitzien.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wist ik niet, excuus mannetje..

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik ook niet, maar het was wel grappig :D

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member