1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ik wacht nog met een oordeel want ik geloof er echt niks van dat de edit mode hetzelfde wordt als de PS3( importeren van plaatjes, delen/extern inladen van option files)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mag toch niet van Microsoft. UT3 kan je ook dingen delen en mods downloaden op de PS3 maar op de 360 niet. Maar kan het fout hebben hoor, maar verwacht het maar niet zo snel.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik, gemiste kans van Microsoft. Hopelijk brengt het nieuwe dashboard wel de deelfunctie.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, klopt, dat zal wel het enige verschil zijn tussen PS3 en Xbox 360.
    Maar was het niet zo dat er binnenkort voor het dashboard een functie komt dat je bestandjes kon uploaden? Zou dat niet tijdens die grote update komen?
    Ik weet het niet precies hoor, maar ik dacht ergens zoiets te hebben gelezen.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    er zouden wel regels aan die bestanden zitten :mad: microsoft kennende...

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het echt niet, waarom zou je niet bestanden vanuit je usb stick op je hd kunnen zetten, zonder dat je ze deelt. Zie niet wat er fout aan kan zijn.

Maarja we wachten af, hopelijk schiet MS zichzelf niet in de voet! Anders is het tijd voor een PS3 erbij ;)

7. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
  8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik geloof echt niet dan Microsoft het gaat toelaten dat ik jou een mp3 kan sturen bijvoorbeeld... ach gewoon afwachten.

Echt ik heb enorm zin in Fifa (kuch uche) maar deze wil ik ook zeker een grote kans geven. ik wacht op de demo. maar het ziet er niet naar uit dat hij komt voor de release van fifa

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, bestanden delen en sturen misschien niet. Maar extern een bestand inladen van een USB stick oid zou toch moeten kunnen..

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    net te vroeg met je antwoord denk ik, donderdag demo. tzou mij benieuwen..

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  12. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    das duidelijk. Hoe vond je die videootjes (die 3 op evoweb, van die final build)?
    Ziet er goed uit he?

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Gek genoeg is de final build ietsje sneller dan de build die ze in een eerdere conventie gebruikten. Niet veel sneller hoor, maar wel ietsje. Het belangrijkst is de gameplay en dat ziet er geweldig uit. Jammer genoeg heb ik nog geen filmpjes gezien van mensen die de nieuwe manual select gebruiken, waarmee de CPU aktiever met je meespeelt en je L1 moet indrukken om zelf de bal van de CPU over te nemen. Dat zal vast wel wennen zijn.

14. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben blij dat op de video's te zien is dat de gameplay minder snel is geworden.. ik heb dus bij de tournooitjes die ik iedere week houd met vrienden ook regels dat we nooit topclubs pakken aangezien dat veels te snel gaat.

Ik speelde PES altijd op de PC met 2 fijne controllers. Sinds een half jaar heb ik nu ook een Xbox360. Hopelijk is het net zo makkelijk superpatchen toe te voegen bij PES op de Xbox als de PC (in de toekomst?).

Nu nog een vraagje voor jou HanTerp aangezien je veel erover weet. Ik heb ergens gelezen dat de weer en licht effecten heel mooi gaan worden.
    1. Is het waar dat de bevroren velden terugkomen?
    2. Als het regent tijdens de match merk je dan echt dat het met de bakken uit de lucht komt vallen en dat je slidingen of passen daarom anders gaan dan op een droogveld? Ik vind dit bij UEFA2008 beter (geloof dus bij FIFA2009 nog beter) toen ik dit bij een vriend speelde, echter maakt de gameplay de FIFA series op dit moment niet voor mij de aanleiding om over te stappen van spel.

Groet.

15. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    patchen zal lastig worden, er komen wel 1 of 2 live updates met transfer etc.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    1. Weet ik niet. Niemand over gehoord, dus ik denk het niet.
    2. Ja!

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    PES 2009 demo voor 2 oktober!!!

Bron: www.gamed.nl

In de demo zelf kan je vijf minuten lang spelen met Manchester United, Liverpool, Real Madrid of Barcelona. Ook kan je spelen met de Italiaanse of Franse nationale ploeg.

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wisten we al ;)
    Het hele persbericht staat op verschillende sites, waaronder op die uit mijn signatuur ;)

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kwam vorig jaar ook niet de demo op de release dag van fifa?? Nou ik ben wel benieuwd hoor. Als ik donderdag uit m'n werk kom ff de demo aan knallen.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als online nog steeds hetzelfde is als de laatste 2 PES titels, dan houdt het voor mij op.. dat was gewoon slecht namelijk, verder kan ik me herinneren dat er geen gave create a player opties meer inzaten en nog wat andere downgrades waar ik flink van baalde... maar dat kan inmiddels wel verholpen zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina