1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat zal best aangezien de meeste mensen op dit forum FIFA kopen. Ik sta ook vreemd te kijken hoe rustig het is in de PES thread en hoe druk in de FIFA thread. Dat is jaren precies andersom geweest. Maar ik zal FIFA niet verkopen hoor, daar zijn demo's voor. Ik ga er niet van uit dat de review versie slechter is dan de demo. In de review versie kan je zelfs kiezen uit 3 snelheden: de FIFA 08, Euro 2008 en FIFA 09 snelheid. Daar moet toch een snelheid inzitten die bevalt.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat de drukte te maken heeft met de release van fifa deze dagen, want daar gaat het alleen over , "ik heb mm gebeld ze hebben hem morgen binnen" dat gaat in het pes topic over 2 weken ook gebeuren.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En PES heeft nog geen eens een demo vrijgegeven, dus daar valt ook niet over te kletsen. Laat ik het er dan maar op houden dat ze ongeveer even populair zijn.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gaat Donderdag losbarsten.

5. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de demo kun je ook uit drie verschillende snelheden kiezen

6. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
  7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Met die snelheden, hoe zit dat online dan? Je kan moeilijk allebei een verschillende speelsnelheid hebben ingesteld... ( Gaat over Fifa, reactie op het bericht 2 posts hierboven )

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay, heb ik dan gemist. Heb maar iets van 5 potjes gespeeld. Gewoon even gekeken of het beviel. Want werd een beetje ziek van de helften van 2 minuten. De PES demo mag van mij wel wat langer, ook omdat ik voorlopig niet van plan ben om die te kopen. Dus dan speel ik die demo wat vaker.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Verkeerd vertaald inderdaad. Ter vergelijk is hier de officiele tekst van Konami's persbericht:

Dus OFF-line is het...

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    DEMO DEMO! Laat maar komen, kan niet wachten tot donderdag maar het moet toch :mad:.

Filmpjes zien er ook prima uit!

11. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    maar goed, ben heel benieuwd hoe het spel is. Zoveel wisselende berichten inmiddels

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, gelukkig telt alleen m'n eigen mening over het spel of ik hem koop, doe ik waarschijnlijk toch wel, want ik heb voor Pes ook maar weer eens live gekocht. Dan moet er natuurlijk wel een vloeiende online zijn ;) en kan ik wel weer eens een toernooitje bij Han meepakken ;)

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je bent welkom :)
    Heet je op Digitaalgras ook Tript?

14. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    nog niets over bekend

15. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel hE ...stel.....Konami die heeft dit jaar de online modus heel goed aangepakt....
    Waarom geen online MP demo zodat iedereen getuige is dat het een juweeltje is dit jaar?=(

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Omdat dat gewoon niet gebruikelijk is? EA heeft een demo gebracht waar je 5 min. kan spelen. Zegt toch ook niets over online mogelijkheden?
    Anyway, ik koop hem pas als de eerste indrukken bekent zijn. Ik ga me dit jaar niet opofferen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kennen jullie deze taferelen nog van vorig jaar, ik hoop dat het dit jaar gewoon eerlijk gaat.

18. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo? ik heb hem zelf liever weer 2 dagen eerder :)

19. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    zat ik me gisteren ook te bedenken: beste reclame ooit en kan de nare 2008-indruk wegspoelen..

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij in de buurt verkocht niemand hem eerder dus laat hem maar op de release uitkomen.. loop ik tenminste niet achter! }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina