1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Morgen de Demo, gelukkig vandaag geen tijd gehad om fifa te halen want vanaf morgen vermaak ik me 2 weken met die demo :)

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de PC-demo net gespeeld. En ik heb er nu echt rete veel zin in! Grafisch echt goed vind ik, gezichten zijn goed, sfeer in het stadion veel beter. (niet alleen dat gekraak, maar soms ff stil, dan zingen enz.)
    Menu's vind ik ook prima, vind ze beter dan in 2008.

Verder van de demo:

- irritant dat je na een wedstrijd een videoclip krijgt.
    - controls alleen in te stellen als xbox controller, spelen ging niet ideaal doordat de knoppen op het toetsenbord erg onlogisch waren.

Morgen de xbox demo downloaden, kan niet wachten!

Mijn eerste indruk van 2009 is goed, heel goed! Ben blij dat ik vandaag FIFA niet heb gehaald, want deze demo bevalt me veel beter dan de xbox demo van FIFA09

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    De FIFA2009 demo gaf me geen WOW ... tenminste NIET bij waar het zou moeten, namelijk bij scoren. Ik herinner me nog wel FIFA2008 demo, daar had ik WOW toen ik een match startte, 'net echt' ging er door me heen, maar bij die ene WOW bleef het wel.

Bij PES heb ik constant WOW zelfs na een jaar brak PES2008 heb ik nog regelmatig WOW ... nu maar hopen dat PES2009 brengt wat zo onderhand hier iedereen schijnt te verwachten.

Ik wacht met spanning de demo af.

(leuk woord he, WOW:))

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, toepasselijk voor de volledige versie van FIFA WOW
    Zit je nu een beetje te jennen, maar je kan de volledige versie van FIFA niet echt afzetten tegen de demo. Echt een superspel hoor. PES moet het nog maar even bewijzen met die twee brakke delen in het achterhoofd.

5. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen de demo maar is proberen, weet iemand hoe laat die ongeveer online kan staan?
    En dan maar is beslissen of ik Fifa ga halen of PES. Als ik beide koop dan speel ik er 1 toch minder!

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Fifa 09 is heel erg goed maar kan niet het "wow-gevoel" geven dat pes wel kan. Dat heeft niets met het grafische deel van het spel te maken, aangezien pes 5 mij dit gevoel ook geeft.
    Fifa 09 (fifa in het algmeen) mist iets wat pes wel heeft.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, heeft iemand een idee hoe laat Microsoft zijn demo's altijd op LIVE zet?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaak rond het 1300-1400.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt.... ik ben benieuwd of er verschil is tussen de PC en de Xbox-versie...

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Is pc demo verder wel goed dan?

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb nog niet zoveel potjes gespeeld ( CL gekeken ) maar ik weet dat bijvoorbeeld PES 2008 op de PC bij mij trager speelt. Nu speelt PES 2009 ook traag ( op een goede manier ) maar ik weet dus niet hoe dat op de 360 is. Verder speelt het spel prima, echt beter dan PES 2008, alleen moeten we even afwachten hoe het online gaat. Dat zal gezien de laaste berichten best wel lukken. Als dat inderdaad lag-vrij is, dan is dit de beste PES ooit :)

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is meestal om 11u.Niet om 13u dan moet die er al lang opstaan

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Begin nou toch benieuwd te worden :) Klinkt goed wat jullie zeggen!

14. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo, vandaag lekker demootje downloaden! Live doet het gelukkig weer :cool:

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Han, de 360 versie is scherper. Bij de PC versie had ik in Leipzig het idee alsof het hier en daar blurry was. Of te wel, de graphics zijn op de PC versie wat zachter en op de 360 en PS3 versie wat scherper.

16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Moet je bij settings instellen:

'nullify movie playback'

Ik ben tevreden over de demo. Het ziet er nu gelikter uit (settings high/1400x900) en de gameplay is nu weer zoals het zou moeten zijn geloof ik. Voornamelijk de dieptepass via de zijlijn lukt me nu bijna niet meer omdat er heel goed wordt verdedigt (niveau: regular pas).

Het is geen grote vernieuwing voor een PES-spel maar het is wel zoals PES2008 had moeten zijn. Als de online-gedeelte ook goed werkt dat is het zeker het voetbalspel wat ik een jaar (of langer) ga spelen.

Ik ben nu al eigenlijk een beetje uitgekeken op FIFA2009.:+ Ik snap wel dat PES2009 door niet iedere blad een heel goede review gaat krijgen omdat KONAMI dit resultaat eigenlijk vorig jaar had moeten hebben. Maargoed, de PES-liefhebbers zijn een tevreden man!

17. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Rond 11 uur loop ik even naar boven voor de demo, als ie er dan is.. tzal mij benieuwen met de gameplay... :)

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Zit er ook commentaar bij de demo? Dit was bij pes 2008 volgens mij niet het geval...

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    D-pad is veel fijner dan de thumbstick, mits de d-pad goed functioneerd, dus komt die nog? ;)

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Volgens gamer.nl is de demo online. Zo te zien gaat het hier alleen om de pc versie die erop staat. De 360 zal wel idd rond 11.00 erop staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina