1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Och laat 'm maar; hij zit in een gecombineerde vorm van fase 2 en fase 4 :D

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat had ik idd ook niet verwacht, maar ik heb dan ook veel meer gevoel met de final versie dan met de demo van FIFA 09. Bovendien vind ik de penalties beter uitgewerkt bij FIFA, maargoed dat is smaak.

Ik vind PES 2009 zeker niet slecht, alleen heb ik zoiets van 'been there done that'.

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Bijf Fifa heb je nauwelijk controlle over je penalty. Al ben ik het ermee eens dat het hele penalty systeem beter moet kunnen. Zo kun je bij Pes als keeper niet op de lijn bewegen, bij Fifa wel. Dat is wel beter bij Fifa, maar schieten vind ik bij Pes beter.

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Is het verschil qua gameplay tussen de demo en de uiteindelijke versie dan zo groot?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik leg 'm bij FIFA ook neer waar ik wil en hoe ik wil. Rustig binnenkantje voet of vol in de kruising.

6. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mijn PES2009 impressie wel gelezen, jij onwetend pubertje.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben eruit:
    PES demo >>> FIFA demo

Kan helaas niks over de hele games zeggen.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik noem het liever een kwestie van smaak. Ik koop PES2009 maar ik zit allang in fase 5. Ik aanvaard het gewoon, en ik weet precies waarom en ik weet precies wat Fifa 2009 mij kan bieden. En toch kies ik voor PES 2009. Gewoon, omdat dat mijn smaak is.

Het is overigens wel vermoeiend om constant behandeld te worden als een onwetende sukkel omdat ik voor PES 2009 kies. Alsof de Fifa aanhangers er meer verstand van hebben ofzo. Ik krijg ook constant een mening opgedrongen van Fifa mensen die hier komen om te zeggen dat ze de demo nep vinden en het onbegrijpelijk vinden dat ik (en anderen die toch voor PES 2009 gaan) toch PES 2009 kies boven Fifa 2009.

Want ik vind het volkomen logisch dat de rest van de gaming community gaat voor Fifa 2009.

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    PES09 demo is wel goed vind ik. Bevalt me zelfs niet meer dan de fifa 09 demo. Als je echt een voetbalfanaat bent ook je ze simpel alle twee :) Ik weet het nog niet ik denk PES09.

10. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dat niet meer aan jezelf als je je aangesproken voelt op "onwetende sukkel"? Want zo heb ik jou nooit genoemd.

Zelf haal ik PES ook maar dan rond kerst voor een mooi prijsje.

11. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen koop pes niet ! pes is poep.heb net de demo gespeeld..het stelt geen ene ruk voor ... wat een lelijke graphics en omdan nog maar te zwijgen over de gameplay..RUK! konamNIET jullie zijn het zwakste schakeltje in de gameindustrie..opsodemieteren en snel een beetje en kom maar weer terug als jullie ee nnormaal voetbalspel hebben uitgebracht stelletje rukvogels !

van een ex pes fan!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    En we hadden het net over mensen die PES spelers een andere mening willen toedienen.
    Maar bedankt voor je gestructureerde kritiek, het wordt erg in dank afgenomen.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Duidelijk, dus heb je tot die tijd HIER ECHT NIETS MEER te zoeken, en zien je we graag terug op Xbazar tegen die tijd ... Tot kijk!!!!

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ben jij?

15. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel degelijk een punt. Maar goed, de een prefereert PES en de ander Fifa, en hierover "discussiƫren" heeft geen invloed op iemands voorkeur, dus is al dat Fifa vs PES gelul vrij onnodig?

16. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    ja die heb ik gelezen, maar ik reageer op die posts erna, waar jij juist over komt als een onwetend pubertje die het niet hebben kan dat er mensen zijn die voor PES2009 gaan. snap ook niet wat je hier komt doen als je voor fifa heb gekozen, waar neem je de moeite voor om hier te komen irriteren

@ maxqubit: Inderdaad!

Bye AC/DC

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Heb net ook de demo gespeeld. Zo'n 5 wedstrijdjes denk ik. Ik moet zeggen dat FIFA 09 en PES2009 elkaar weinig ontlopen qua gameplay. Ze lijken erg op elkaar vind ik, er is niet 1 die er echt bovenuit steekt.

Ten opzichte van PES2008 is PES2009 zeker verbeterd, de snelheid is vertraagd en ook lijkt de balans tussen aanval en verdediging beter; ik moet echt moeite doen om verdedigers te omspelen waar dat eerst echt gemakkelijk ging. Grafisch ziet het er allemaal weer wat mooier uit en ik vind het veld ook mooi.

Ik denk dat ik dan toch voor PES ga als het zich zo nauwelijks ontloopt, omdat ik dat meer gewend ben van de laatste jaren.

Trouwens, dat loopje van C.Ronaldo is echt meesterlijk nagemaakt! Lijkt precies!

18. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik trap mensen hier op hun harten. Frappant. ;)

19. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen sommigen prefereren PES of Fifa al bij voorbaat, gebeurde al voor de demo's.
    Dat vind ik pas dom.

20. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    nee je irriteert, Thats all

als je zo graag mensen wil overtuigen dat ze fifa moeten kopen, ga dan lekker naar het Fifa vs. Pes topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina