1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Iemand die overweegt PES te kopen.

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop pes zoiezo

ik rock gewoon fifa + pes + fm

vieze voetbalcrackhoer dat ik er ben

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben het hier gewoon 100% met je eens, maar heb het opgegeven om het maar te zeggen. Heb vaak het idee dat mensen die Fifa spelen een ander spel voor ogen zien dan het voetbal wat ik graag zie. Ik blijf van mening dat Fifa een leuke show is, maar geen voetbal. Bij fifa zitten alle spelers op het niveau van CL finale (dood leggen van de bal etc.). Pro Evo is hierin gewoon veel realistischer. Ook kan de keeper fouten maken bij PES, net zoals in het echt. Maar waarschijnlijk zien Fifa enthousiasten dit als bugs. Terwijl ik van mening ben dat het expres is gedaan.

Ik heb Pro evo al besteld na de demo te hebben gespeeld. En vind Fifa enorm verbeterd, maar het geeft mij niet de feel die ik graag wil hebben. Hopelijk blijven er genoeg mensen over die het met me eens zijn. Enigste waar ik bang voor ben is dat ik niemand kan vinden om op xbox live te spelen :p

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik volg deze discussie al een tijdje, maar post nooit. Ik vind pes2009 heerlijk spelen. Alle punten die mensen al eerder hebben genoemd ben ik het mee eens. Bij pes heb ik het gevoel dat ik het zelf doe en bij fifa niet.

@ AC/DC Waarom kleineer je mensen en gebruik je termen als pubertje?Volgens mij zit je in dit topic inderdaad op de verkeerde plaats. Ga naar het fifa vs pes topic en daar de disucussie aan.

5. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    pesfans zeggen dit niet, als je de gameplay heb aangevoeld dan snap je gewoon dat kwa gameplay dit een van de betere versie pes is.. maar het pakketje eromheen is iets minder dan de concurrent..

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hey ben je er weer... zucht..

Ik heb net nog een paar potjes geprobeerd maar het lukt gewoon niet. ik kan nergens het Wow gevoel vinden! Bij Fifa ook niet echt hoor maar het begint te komen.)

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Bij FIFA heb je natuurlijk meer tijd gehad om te wennen dan bij een PES-2009 demo van één dag oud, nietwaar?
    Ik vind PES steeds leuker naarmate ik het meer speel en meer leer.
    Het is echt weer zo een versie zoals PES 5 ook was, waar niet alles gelijk lukt; het heeft een steile leercurve zoals dat heet. Dan duurt het gewoon soms een week voor het echt lekker begint te lopen...

8. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Na heel wat pes09 demo-potjes rest mij 1 conclusie:
    Fifa 2009 is de betere game... meer waar voor je geld...betere graphics..meer licenties..meer vernieuwing/verbetering...etc.etc.

Maar PES blijft de betere Footie!!!! (nu zou ik een betoog over ongrijpbaar gevoel kunnen verkondigen maar slechts een enkeling hier beseft dan wat ik bedoel)

Konami.. van harte.. bij deze weer €60 uit de zakken van deze naieve & hondstrouwe volgeling weten te kloppen.. mag het volgend jaar ietsjes meer?? :)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dat is inderdaad precies wat ik zoek in een footie, lekker een week spelen voordat ik een goal erin knal.. En na een maand zo'n grote voorsprong hebben op mijn vrienden qua niveau, dat ik ze altijd in de pan hak. Leuk :{

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is toch met elk spel zo, dat je beter wordt naarmate je veel speelt/oefent. Dat is juist een pluspunt en houdt het uitdagend.

Desnoods speel jij na die maan met pakweg FC Utrecht en je vriend met Barcelona.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het is heel makkelijk.
    Mij boeit het niet hoe de spelers eruit zien, van mij part heb je altijd maar 2 gelijke partijen in de hele game. 1 met zwarte en 1 met witte shirts. Dat je tactics zelf kan aanpassen, dat vind ik wel belangrijk.

Wil je alle poespas eromheen met modes, spelers, stadion etc.etc. dan is FIFA je game. Ben je meer zoals ik, ingesteld op een potje voetbal, dan PES.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  13. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Heb paar potjes gespeeld, vind het ongeveer hetzelfde tempo hebben als 2008 alleen gaat het dribbelen wat moeilijker, dus moet je meer passen. Het passen is even wennen, je moet volgensmij wat meer mikken. Voorzetten komen beter aan en kopduels zijn ook verbeterd, het schieten is beetje hetzelfde als in pes2008, wel prima dus. Ben toen meteen paar potjes fifa demo gaan spelen en dat is wel een groot verschil, fifa is wat minder direct te besturen zegmaar, wat vertraging lijkt. Vind het twee gelijk waardige games (als ik naar de demo's kijk), zelf ga ik voor Pes2009, maar heb wel veel getwijfeld.

14. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dacht ff lekker demo van pes spelen na anderhalve dag fifa, gedownload en wat gespeeld.
    Allereerst een verschrikkelijk arcade achtige superlelijke menu etc. en dat irritant geluidje als je filmpjes skipt etc., niet normaal, haast kinderachtig.
    Maar goed..dacht het spelen gaat lekker worden, lekker snel tikken, tikkie beter dan pes08...DACHT IK..maar viel me dat allemaal ff flink tegen zeg..speelde echt niet bijzonder lekker..haast nog minder dan pes08.
    Vind fifa dit jaar echt lekkerder spelen en logischer..passen/handelingssnelheid moet nog een klein tikkie sneller kunnen, maar dat is het enige van fifa wat ff sneller kan.
    Nee sorry, wil beide spellen elk jaar een kans geven en kijk jaar op jaar gewoon welke beter is, maar dit jaar klopt het echt..fifa is gewoon beter, zelfs qua gameplay vind ik het persoonlijk een tikkie beter dan PES en de rest is iedereen het wel over eens dat fifa beter is.
    Tjongejonge, kom op Konami, niet van die kinderachtige menuutjes volgend jaar en maak er eens werk van, want dit lijkt nergens op.

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Welnee man, er zijn spellen zat die in het begin erg leuk zijn maar waar dat gevoel wegzakt naarmate je meer speelt. Alleen de spellen met echt veel diepgang gaan groeien. De superklassiekers blijven zelfs na lange tijd nog extreem houdbaar (bv Laatst speelde ik weer eens een paar levels Halo1 uit 2002 ... en dat bleef dus gewoon gaaf dat ik weer uren zat te spelen)

PES is zo'n groei game (maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Fifa2009 dat voor mij ook zou kunnen zijn alleen ben ik nog niet over die drempel heen om hem te kopen want kassa en ook tijd met PES en FarCry deze maand)

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7

Ik vind de menu's mooi. Zeker in vergelijking met alle andere spellen uit de pes reeks. Wat vind je er lelijk/kinderachtig aan dan?

Ben ook blij dat er eindelijk is normale muziek in pes zit en niet die irritante aziatische deuntjes!

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Toch snap ik dit niet helemaal.... Tot voorheen dacht ik ook zo over FIFA. Maar ik heb nu meermaals een 1vs1 potje gespeeld tegen een maat van mij en ik geniet er onwijs van! De wedstrijden zijn super realistisch! Hij wordt voor mij echt beter en beter!

Verder moet je spelen wat je spelen wilt hoor, het zal mij mijn kont roesten, maar ik vind het wedstrijd verloop bij FIFA echt supervet. Dat ik dit oooooit zou zeggen. Het is alsof ik vreemd ga, maar ik meen het wel.

FIFA09 is mijn game....... Ik vind PES 2009 niet genoeg overtuigen.

18. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kunnen die gezichten er leuk uit zien,maar die gezichten hebben een soort ps2 engine achtig hoofd!
    Elk jaar zie je weer een bepaald soort hoofd.Hoe moet ik dit in godsnaams uitleggen?:mad:
    I heb fifa al gekocht en ik moet zeggen dat ik mij hier verschrikkelijk goed mee vermaak.
    Precies zoals JOWS dat uitlegt.
    Als er 0,0 lag is dan koop ik pes ook,maar wat ik gespeeld heb dan is het toch weer
    meer van hetzelfde en daar pas ik voor.
    En dat na pes3,4,5,6,8!

Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  19. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Hey Han, vind het super steeds die info van je. Heb overigens fifa gekocht zoals ik zei en vind hem steeds leuker worden. Vind de PES demo beste PES ooit, maar schrikbarend weinig stappen vooruit (wel genoeg om de beste te zijn). Merk aan mezelf dat ik meer intresse in Fifa krijg omdat ik het een uitdaging vind, zoals ik altijd met PES had. Voelt wel als vreemdgaan overigens.

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik sta ook op het punt om Fifa te kopen. 65E schrikt mij nog af. Heeft verder niets met 'vreemdgaan' te maken maar met het feit dat je nooit bang moet zijn om iets nieuws te proberen (was bv vroeger GR die hard maar vond met Vegas plotseling de RS serie veel lekkerder)

Anyway, heb daarom ook best zin in Fifa te proberen, als blijkt dat dat idd de nieuwe king is ... so be it. Ik zal PES daarvoor niet keihard afvallen ... de serie heeft mij ongelooflijk veel plezier gebracht tot EN MET 2008.

Dan kijk ik ook uit naar PES2009, alleen de demo voelt al zo vertrouwd aan, dat je ook wel eens iets anders wilt proberen. Iets wat vroeger 'geen optie' was, maar nu kennelijk/gelukkig wel, alleen maar gunstiger toch:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina