Ik heb Fifa2009 gekocht, gewoon om dit keer toch ook ZELLUF te checken of het nu allemaal 'waar' is dattie zo goed is en zo.
Ik ben eigenlijk alleen maar geinteresseerd in 1vs1 tegen de AI met Bordeaux en wellicht versus een paar vrienden online, en al die andere shit kan me niet zo boeien (want dat Fifa zit tjokvol met opties)
Ik moet zeggen, ik vind het een goed spel, er zitten heel veel goede dingen in verwerkt. Met 'alles op handmatig + wereldnivo + 2x20m' verlies ik nog wel dik (zelfs van een koreaanse 2e klasser of zo), maar dat is de leercurve. Ik heb echt het gevoel dat ik elke keer een stapje beter wordt, en daarmee wordt het spelletje ook leuker (da's bij elke game zo die zo'n leercurve heeft)
Met alles op handmatig heb je enorm veel controle of de bal. Ik ben nog wel bagger, maar je hebt wel het gevoel dat je voetbalt ... slecht weliswaar, maar toch voetbal
Ik ben benieuwd hoe goed ik de game in mijn vingers krijg en hoelang hij houdbaar is ... maar mijn eerste indruk na een paar uur is goed. Fifa2009 is voor mij (nu ook) een game die ik niet kan negeren. Hij is gewoon goed ... misschien niet ieders stijl, maar toch, je kan merken dat de game met liefde in elkaar is gezet.
Edit: Ja ik snap, dit is de PES draad, en ik zal hier verder niet over Fifa uitweiden, maar ik wilde gewoon ZELF controleren hoe dat nu zit met Fifa, en hierbij dus mijn oprechte eerste indruk
Laatst bewerkt: 6 okt 2008