1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, de enige beweging die ik vaak gebruik om proberen een man te passeren.

Welke manieren zijn nog meer effectief en eenvoudig uit te voeren?

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Fake shot is X en dan A inderdaad. Hoe kan je dat nou niet zeker weten han? Trick die ik toch altijd wel veel gebruik in pes.

Edit: snel stilstaan met RT (eventueel naar achter trekken). Scharen werkt ook altijd goed..

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Komt omdat ik een passing game speel en weinig spelers uitspeel. Mijn passeerbewegingen voer ik uit door slechts de stuurstick diagonaal links en dan diagonaal rechts te doen. Opmerkelijk hoe effectief dat is als je bijna geen spelers uitspeelt en daar dan mee komt :)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte eigenlijk altijd de kapbeweging(A+X) en dan vooral één-op-één met de keeper. Die Fake Shot heb ik nog nooit gebruikt :eek: Maar een keer proberen dan.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik weer het leuke aan deze PES! Je kan het spelletje helemaal zelf bepalen. Als je een snelle ploeg hebt kan je met 4-3-3 goed via de vleugels spelen, mannetjes uitspelen etc. Met een minder snelle ploeg zal je er voor moeten kiezen om via het middenveld steeds op te schuiven door bijv. een passing game of lange ballen naar de spits(mits hij lang is) te hanteren

Iig heel veel variatie weer in deze PES, niet zoals vorig jaar...

6. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Winning Eleven Blog heeft PES2009 binnen.

Ze zullen vanavond heel veel vragen beantwoorden en videos posten.
    Er zijn vele die hebben gevraagd hoe het met de weercondities is.. daar ben ik het meeste benieuwd naar.

Ook zijn schijnbaar de graphics ietsje gelikter dan de demo.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het ook gelezen; ben benieuwd. Ik zie het wel als ik vanavond thuis kom...

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7

X + A HOORT kapbeweging tezijn (en dat is fakeshot)..
    maar in DEZE PES kapt ie niet altijd weg?? Als je gewoon X+A doet wil die volgens mij een soort van panna doen.. reacties aub!

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik vind hoe ze die hoekschoppen nemen maar lelijk. Ik keek ff de replay en het lijkt wel alsof hij omvalt aan het einde vd animatie. Nog nooit zo een stomme animatie gezien zeg.
    Maar ik ga dit jaar denk ik toch weer voor pes. Gameplay is gewoon goed. Hopen dat online werkt!

10. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik spreek nog over PES2008;)
    Mja, ben benieuwd naar de game. Heb ondertussen FIFA09 gehaald, en die bevalt behoorlijk goed, alleen is het korte kappen (reactietijd,draaien enz) weer aan de trage kant. Kwestie van wennen en mee om leren gaan.
    Over 2 weken weet ik wel of het dit jaar FIFA wordt of toch weer PES.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kunnen ze zeker nog niet de Online mode reviewen? Aangezien niemand online speelt nog. :+

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb daar een paar keer over gevraagd, dus hopelijk doen ze dat. Jammer genoeg moesten er een paar opmerken dat on-line laten zien nu toch nog geen nut heeft omdat ze nog met de servers bezig zijn. Hopelijk trekken ze van WENB daar niets van aan.

13. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=207313

Tsja na 24 pagina's snel gelezen te hebben...ga ik PES 2009 toch niet halen. Ik was gewoon van plan om PES 2009 te halen (en geen een keer gedacht aan Fifa 09). Maar wat ik lees gaat me gewoon wat te ver. Ik koop morgen dus Fifa 09 en PES 2009 komt niet in mijn verzameling helaas.

- Gewoon nog steeds lag...niet zo erg als PES 2008 maar lag is gewoon nog aanwezig. :x=(
    - Spelers die gewoon in verkeerde team zitten. Berbatov niet in Man Utd...Gudjohnsen niet eens bij Barca etc. hoe moeilijk kan het nou zijn om het te veranderen? Dus transfers niet up to date.:confused:
    - CL zonder bayern en werder...maar wel met NIET gelicenseerde Chelsea en Arsenal. :confused:

Heb toch altijd PES zitten verdedigen en iedere keer een nieuwe kans gegeven...maar nu houdt het op. Helaas. :'-(

Edit: Hanterp, ben benieuwd wat jij ervan vindt (nadat je dus die posts gelezen hebt natuurlijk).

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    is er nou weer lag, hoe flikken ze het. Wat een *** bedrijf is konami dan eigenlijk.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het enige van de bovenstaande post waar ik me zorgen om maak is de lag.
    De rest boeit me niet, al zit ronaldinho bij ajax, lekker boeie... Liever een game die heerlijk speelt met een aantal gemiste transfers dan fifa 2009 moeten spelen.. daarom HOOP ik dat ze die lag shit oplossen anders ben ik gedwongen aan de fifa te gaan (want ik wil na een jaar geen voetbal game toch weer wel eentje!)

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat echt zo is, dan maakt Konami de keus dit jaar wel erg makkelijk. Dan ga ik gewoon voor FIFA.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb het gelezen. Ik heb er drie opmerkingen over:
    1. De opmerking waar jij het over had is niet helemaal betrouwbaar. Het was een gast ( met een gele kaart, dus hij heeft op het forum blijkbaar al foute dingen gedaan ) die niet tot de PESfan staff behoorde. Hoe weet hij het dan? Verzon hij maar wat? Ik weet het niet, zou goed kunnen.
    2. Dit gaat over de PS3 versie met PSN en geen Xbox LIVE, dus hecht er nog geen waarde aan voor de Xbox.
    3. Over het testen van online modes kan je discussieren, maar gedurende de testfase kan er van alles gebeuren, dus zolang ze niet uitgetest zijn heb je geen zekerheid hoe het is als de testen klaar zijn. Het kan dus best dat het prima werkt als het testen klaar is. De PESFan staff zèlf was nog niet on-line geweest, omdat er geen tegenstander was. Laten we dat dus even afwachten.

Eén ding weet ik wel: Als online echt slecht is ( wat ik niet denk ) dan neem ik Konami dat zo kwalijk dat ik onmiddelijk FIFA 09 koop!
    Maar ik denk dat het zo een vaart niet loopt :)

18. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, al zuigt online, ga ik ook fifa kopen. schaamschaam...

19. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    heb fifa gekocht en het is gaaf. Wil pes ook kopen (zoals altijd) maar ook ik haak af als online niet goed is.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    God, daar gaat mijn plannetje om PES gewoon te kopen. Ik twijfel nu echt, terwijl ik dus de grootste PES fan ben die je kan vinden. Ja ik ben een 100% fanboy.

:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina